Uzupełnij tekst piosenki ,,Bite Me” Avril Lavigne!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 14

ImperfectForever

ImperfectForever

9/10, słuchałam kilka razy, uwielbiam 💜💜

Odpowiedz
aNiA1357

aNiA1357

10/10

Odpowiedz
Hulcikman

Hulcikman

3/10
wszystko strzelałem znam te piosenkę dzięki @Avinashi_chan

Odpowiedz
1
Avinashi_chan

Avinashi_chan

@Hulcikman służę Avrilową widzą

Odpowiedz
Wlochatek

Wlochatek

AVRIL TO STAN UMYSŁU!

Odpowiedz
2
Avinashi_chan

Avinashi_chan

@Wlochatek Sam jesteś stan umysłu XDD

Odpowiedz
1
Wlochatek

Wlochatek

@Avinashi_chan od urodzenia xd

Odpowiedz
1
litrowa

litrowa

Twój wynik: 10/10
Słuchałeś tej piosenki!
Twój wynik jest dobry – Świadczy o tym, że zapewne słuchałeś kawałka nie raz! Mam rację? Koniecznie daj znać w komentarzu!

__
Trochę strzelałam, ale trochę z pamięci

Odpowiedz
1
litrowa

litrowa

Odpowiedz
1
Avinashi_chan

Avinashi_chan

@litrowa na serio to ty świetlicy dotknęłaś

Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (1)
Avinashi_chan

Avinashi_chan

Gościu nue zdążyłam się jeszcze tekstu nauczyć

Odpowiedz
1
Avinashi_chan

Avinashi_chan

[Komentarz usunięty przez użytkownika]

Odpowiedz
Smokofanka

Smokofanka

3/10
Nie znam

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej