To czy tamto? – Edycja telewizyjna #1

Co wolisz?
Dlaczego ja?
Trudne sprawy

Co wolisz?
Sekrety rodziny
Ukryta prawda

Co wolisz?
Top Chef
MasterChef

Co wolisz?
Rolnik szuka żony
Chłopaki do wzięcia
Reklama

Co wolisz?
Na ratunek 112
SOS. Ekipy w akcji

Co wolisz?
Gliniarze
Detektywi w akcji
Reklama

Co wolisz?
Elif
Wspaniałe stulecie

Co wolisz?
Pierwsza miłość
Na Wspólnej

Co wolisz?
Joker
Milionerzy

Co wolisz?
Koło Fortuny
The Wall. Wygraj marzenia

Co wolisz?
Szkoła
19+

Co wolisz?
Galileo
DeFacto

Reklama
59 Super!
Udostępnij quiz
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 30

_Golden.Girl_

_Golden.Girl_

Super quiz!

Za[arzszam Cię do mnie może coś ci się spodoba

Odpowiedz
1
FixuPL

FixuPL

•  AUTOR

@_Golden.Girl_ Dzięki :D

Odpowiedz
1
_Golden.Girl_

_Golden.Girl_

@FixuPL zaobserwujesz?

Odpowiedz
1
FixuPL

FixuPL

•  AUTOR

@_Golden.Girl_ Przepraszam, ale nie :v

Odpowiedz
1
_Golden.Girl_

_Golden.Girl_

@FixuPL szkoda

Odpowiedz
1
xMajeQx

xMajeQx

Pierwsza miłość naj! ☆^ー^☆

Odpowiedz
1
Sonic78

Sonic78

Ciekawy pomysł na quiz.

Odpowiedz
1
FixuPL

FixuPL

•  AUTOR

@Sonic78 Dzięki v2 xD

Odpowiedz
1
PurpleCat100

PurpleCat100

Fajne głosowanie😊💜🌹 Galileo i The Wall😇

Odpowiedz
1
FixuPL

FixuPL

•  AUTOR

@PurpleCat100 Dzięki :P

Odpowiedz
1
wsciekly_flaming_38

wsciekly_flaming_38

Fajny quiz 📺📺

Odpowiedz
1
FixuPL

FixuPL

•  AUTOR
Odpowiedz
ChibiGirl

ChibiGirl

Galileo 😍❤️

Odpowiedz
3
Kaktusiasta

Kaktusiasta

@ChibiGirl Też oglądam! ❤️

Odpowiedz
1
ChibiGirl

ChibiGirl

@Kaktusiasta *piona* 😄

Odpowiedz
DamianK

DamianK

nie wiem czy ktokolwiek oglada 19+ nie dosc ze glupie to jeszcze potwornie nudne, co innego szkola, moadrzejsza i ciekawsza

Odpowiedz
2
FriendOfDobby

FriendOfDobby

@DamianK Nie wiem czy mądrzejsza.

Odpowiedz
2
DamianK

DamianK

@FriendOfDobby ups jednak tak

Odpowiedz
Dzula26

Dzula26

@DamianK szkoła jest głupsza. ”uczniowie próbują pokonać wampira” serio?

Odpowiedz
2
DamianK

DamianK

@Dzula26 19+ jest glupsze, nic nie dzieje sie ciekawego. I jakis glupi blog

Odpowiedz
Dzula26

Dzula26

@DamianK Taaa, a w szkole? ”ja jestem prawdziwym januszem”

Odpowiedz
1
Dzula26

Dzula26

@DamianK po za tym 19+ ma jakąś fabułę a w szkole się powtarzają

Odpowiedz
2
DamianK

DamianK

@Dzula26 w 19+ glupio ciagna jeden watek i ci sani ludzie. A w szkole co odcinek cos nowego wiec ups przegralas

Odpowiedz
Elaine837

Elaine837

@DamianK fajnie, przynajmniej tam nie ma takich walniętych problemów, jak to, że nie jesteś popularny. a sorka, czy w serialach nie sa ci sami ludzie?

Odpowiedz
1
DamianK

DamianK

@Elaine837 no wlasnie dlaego 19+ jest takie nudne i dziecinne, ze nic sie nie dzeje w kazdym odcinku a w szkole zawsze cos nowego i nowi ludzie

Odpowiedz
Elaine837

Elaine837

@DamianK słuchaj, o gustach się nie dyskutuje, ale nie oczerniaj innego serialu, a czy nowe? Zawsze wszystko durne, bez żadnego myślenia. Jeżeli ci się nie podoba- rozumiem, ale nie trzeba od razu wyzywać innego serialu :) Bo ym pod każdym komentarzem dramę robić, ale cóż… z trollem nie wygrasz

Odpowiedz
1
DamianK

DamianK

@Elaine837 ok to nie trolluj

Odpowiedz
Lestaaa

Lestaaa

Nie umiem wybrać między ,,Rolnik szuka żony”, a ,, Chłopaki do wzięcia” xD
Fajne głosowanie 👌

Odpowiedz
1
FixuPL

FixuPL

•  AUTOR

@Lestaaa Robiąc te odpowiedzi myślałem o Tobie xDDD
Dzięki :D

Odpowiedz
1
ola1777

ola1777

KOCHAM na wspólnej 😍😍😘😘

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej