Ten test, zda tylko prawdziwy fan McDonald’s!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 34

Latix

Latix

6/9
kurczaki nawet git

Odpowiedz
2
._Zia_.

._Zia_.

Bardzo dobrze!
Widać, że jesteś wielkim fanem McDonald's! Bardzo dobrze Ci poszło, udało Ci się wszystko poprawnie zaznaczyć? Daj znać w komentarzu!

Okej jest git…

Odpowiedz
1
JulkaSunflover

JulkaSunflover

7/9

Odpowiedz
1
Alouette

Alouette

"Dobrze"
No ja nie wiem czy to dobrze, trochę niepokoi mnie, że tak większość wiedziałam xD

Odpowiedz
1
lubierobicquizy123

lubierobicquizy123

5/9

Odpowiedz
1
AngelikaSwift

AngelikaSwift

6/9 Dobrze

Widać, że jesteś fanem McDonald's, ale chyba nie aż takim wielkim. A może się jednak mylę? 

Odpowiedz
1
DebilkaChan

DebilkaChan

no ja wiadomo 9/9 mojej kol sie nie udalo 0/9 miala nubbb

Odpowiedz
1
JulixOwO

JulixOwO

2/9 Niedziwie się bo jem same nuggetsy z frytkami 😅

Odpowiedz
3
Marzena785

Marzena785

@JulixOwO
Ja też … 😅

Odpowiedz
oo.la

oo.la

7/9 ok

Odpowiedz
1
.Meliskaaa

.Meliskaaa

Twój wynik: 9/9Bardzo dobrze!
Fajnie, bo właśnie dzisiaj byłam w Macku po sałatkę, ale poprzeglądałam też inne rzeczy.
Świetny Quiz leci do ulubionych 💗
Gratuluję kolejnej Strony Głównej kochana 😍

Odpowiedz
1
_mrs.sunflower_

_mrs.sunflower_

•  AUTOR

@..Ani.u.lka_08.. Dziękuję 💖💖

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej