Spędź ze mną majowe popołudnie!


Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 16

ira_PL

ira_PL

czemu nie było tam dobrych książek i ładnych outfitów? XD nie uwzględniłaś innych stylów

Odpowiedz
Brinette

Brinette

•  AUTOR

@nie_ma_mnie_offline Nie robię quizów, które podpasują wszystkim, bo tak nie umiem. Zrobiłam quiz, który pasuje do mojej estetyki, którą lubię.

A jakie według ciebie są dobre książki?

Odpowiedz
1
ira_PL

ira_PL

@Cornetta nie bede ci pisac dobrych ksiązek dla mnie bo jest ich dużo, i nwm którą wybrać, ale powinnaś bardziej dać gatunki literackie do wybrania a nie same romanse itd. co do estetyk to okk czaje że ci sie podoba, ale powinnaś moze dać obrazki, które ci sie podobają i napisać np: sukienka, dresy itd. poza tym kreator fajny i miła atmosfera

Odpowiedz
1
EdmLover

EdmLover

Piękny quiz <3 wreszcie ktoś uwzględnił kocią kawiarnie w "miejscach do odwiedzenia" <3

Odpowiedz
1
Mellandy

Mellandy

Gratulacje SG kochana🤍

Odpowiedz
Fuelle

Fuelle

Przepiękny quiz 💚

Odpowiedz
333ccc

333ccc

Bardzo klimatyczny kreator. Niektóre zdjęcia mnie oczarowały. W pierwszej odpowiedzi do pytania o muzykę wkradło Ci się przejęzyczenie, chyba chodziło o „nastroju”, a jest coś innego ;)

Odpowiedz
2
-Violette-

-Violette-

Śliczny quiz 🩷

Odpowiedz
BlueyAndMarti

BlueyAndMarti

Życzę SG

Odpowiedz
..Mitternacht..

..Mitternacht..

Mega klimatyczny quiz! Trafia w ulu Kochana! 🖤🌿🌸

Odpowiedz
szafapikiel

szafapikiel

Fajny pomysł życzę sg

Odpowiedz
..Sunset..

..Sunset..

super quiz💗

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej