Rozpoznasz pokemony po cosplayu?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 40

pjoter_syn_janusza

94% Widać, że dobrze znasz pokemony i ich rozpoznanie nie sprawiło Ci żadnych problemów! Gratulacje!

Odpowiedz
1

nicocane

76% ♥
Fajny ten quiz ♥
Jeśli chcesz fajnie spędzić czas wolny to wpadaj do najlepszej wirtualnej Szkoły Magii Salem http://www.salem.xaa.pl, gdzie czekają Cię ciekawe zajęcia, zabawy i gdzie możesz poznać dużo fajnych osób.

Odpowiedz
Animira

Animira

93%

Odpowiedz
1
megawiczka

megawiczka

Twój wynik: 76%

Odpowiedz
1
Emilia-chan

Emilia-chan

89%
Fajny Quiz!
A ten Sylveon taki kawaii 💖

Odpowiedz
1
Valt

Valt

Takie Pokemony bym zbierał. xd
39%
Słabo, ale moja wiedza o pokach kończy się na Pikachu, Charizardzie i Magicarpiu. xd

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
I tak dobrze poszło XP

Odpowiedz
1
Valt

Valt

@Salija
No powiedzmy, intuicyjnie trafiłem kilka po nazwie. xd Swoją drogą ten Mimikyu to nie właśnie Pikachu? Czy po prostu nazywają się inaczej, a akurat Pikacz jest Pikaczem, bo jest ziomkiem Asha? xd

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Mimikyu to baśniowo-duchowy pokemon z Aloli
Cały czas ma na sobie kostium Pikachu, bo myśli, że w ten sposób znajdzie przyjaciół
Nikt nie może zobaczyć jego prawdziwego wyglądu, bo typek, który ściągnął mu kostium zginął tego samego dnia w męczarniach, czy coś
Wpisz w wyszukiwarkę „Mimikyu” i zobaczysz różnicę

Odpowiedz
1
Valt

Valt

@Salija
A ja zawsze myślałem, że to fan artowa schizowa wersja Pikachu. xd A to faktycznie zupełnie inny. Swoją drogą mroczne te Pokemony są czasami, jak ludzie nawet giną w męczarniach tam.

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Nie wspominając już, że poksy je się w tym świecie (Mniam) i do tego mogą zginąć w walce 👍

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Aha i Drifloon porywa małe dzieci i zabiera je do krainy zmarłych 👍

Odpowiedz
1
Valt

Valt

@Salija
Woo, chyba będę się musiał kiedyś zainteresować tym uniwersum, bo brzmi coraz ciekawiej. xd Takie rzeczy są też w anime, czy raczej w grach są takie poryte historie?

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
W anime niestety nie, bo by nie dopuścili, chociaż słyszałam, że w pierwszym bodajże sezonie Ash i Pikacz zmarli tak na chwilę XP

Odpowiedz
1
Valt

Valt

@Salija
No właśnie tak myślałem, że w anime to pewnie niezbyt, bo kiedyś widziałem kilka odcinków i nie wydawało się by mogło być coś niepokojącego tam. xd Swoją drogą chyba właśnie w tym anime jest niezła cenzura w europejskiej wersji, można się uśmiać jak absurdalnie próbowali zakryć różne rzeczy. xd

Odpowiedz
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Tak szczerze to oglądałam tylko xy i xyz (kilka razy), ale widziałam kilka filmików na Yt na ten temat
Heh XD

Odpowiedz
Valt

Valt

@Salija
A to ja chyba widziałem jakąś starszą wersję, bo pamiętam, że wyglądało gorzej. xd

Odpowiedz
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
W anime chyba były dziwne momenty, jak chłopiec wychowany przez Kangaskhany, pytający się Misty, czy może napić się mleka z jej piersi, a w polskim dubbingu było to zmienione
Nie jestem pewna czy to prawda, ale po japończykach można się spodziewać wszystkiego XP

Odpowiedz
Valt

Valt

@Salija
Chyba nawet o tym słyszałem, że ona dostała wtedy szału i w polskim dubbingu nie było w sumie wiadomo o co chodzi przez tą zmianę, faktycznie coś było takiego. xd I jeszcze nie jestem pewien, czy to w Pokach było, ale w europejskiej wersji zmieniono dwóch typów z pistoletami tak, że celowali z palców, to dopiero beka. xd

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Chyba w polskim dubbingu, zamiast spytać się Misty o te mleko, spytał się czy są Pokemonami czy coś w ten deseń XP
A o tym drugim nie słyszałam
I dzięki za obserwację tak w ogóle ^-^

Odpowiedz
1
LordVader31

LordVader31

@Salija Jest parę strasznych odcinków Anime, gdzie nasi bohaterowie trafiają do nawiedzonych miejsc, i muszą walczyć z mrocznymi pokemonami…

Odpowiedz
1
Valt

Valt

@Salija
O właśnie, to chyba tak było zamienione, kojarzę. xd To drugie to na pewno słyszałem w jakiś odcinku u youtubera Fuzionka, który nagrywał różne filmy o kreskówkach i anime kiedyś.
I nie ma za co. :D

Odpowiedz
Valt

Valt

@LordVader31
O dobrze, że mówisz, brzmi ciekawie, nie sądziłem, że jednak w anime się o to pokusili.

Odpowiedz
Salija

Salija

•  AUTOR

@LordVader31 ta, kojarzę… @Valt a spoko już LordVader poruszył ten temat…
W jednym z nowszych odcinków xy chyba, główni bohaterowie trafili do domu w którym mieszkał starszy mężczyzna. Potem okazało się, że w tym budynku straszył Gastly i jego ewolucje, a na koniec zwrot akcji, bo okazało się że staruszek ma kilkaset lat i nie żyje :P
Absurdem było, że Bonnie zrobiła se z nim zdjęcie (A duchów z reguły chyba na nich nie widać)

Odpowiedz
Valt

Valt

@Salija
Zawsze lubiłem gdy w jakimś nie horrorowym anime czy kreskówce pojawia się mroczniejszy odcinek. :p Nie wiem jak w uniwersum Pokemonów, ale właśnie z reguły duchy widać na zdjęciach, czasem nawet tylko na nich. :p

Odpowiedz
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Ja tam nie wiem, wydawało mi się, że ich nie widać

Odpowiedz
Valt

Valt

@Salija
No tak zazwyczaj jest, nawet w realu rzekomo duchy się pojawiają na zdjęciach i nagraniach właśnie. :p Polecam film Shutter (Widmo) z 2004, bardzo dobry horror w tym temacie.👍

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@Valt
Może zerknę jak będę miała czas :P

Odpowiedz
1
LordVader31

LordVader31

@Salija To Wampiry nie mogą się pojawiać w lustrach, na zdjęciach itd. Duchy już tak.

Odpowiedz
1
Salija

Salija

•  AUTOR

@LordVader31
To musiałam pomieszać :P
Dzięki

Odpowiedz
Joolckness

Joolckness

91%

Odpowiedz
1
ZlotaKotka

ZlotaKotka

100

Odpowiedz
1
Kropencjaaaa

Kropencjaaaa

Fajne cosplaye

Odpowiedz
2
AlmaBrasileira

AlmaBrasileira

98%. Pomyliłam się przy przedostatnim.

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej