POWRACAM XD

Ja ten...powracam no, take ten, no XD To moj ksiadz, klasa z tego mema zrobila XDDDD
DOBRE XDDDD
A ok

No i ogolnie ten, jak tam szkola? Ja juz mam dwie 1 🤡 Chcecie story time z tego? Np. Jak babie od polaka wytknelam jezyk i ona to zobaczyla? 😈
Jak wytknelam babie jezyk (MOCNE)
Jak facet wstawil mi pale za podnoszenie dlugopisu z podlogi XD ( Dobre XD)
To i to
Zadne lol
Dla mn

Okek, no to bajos
Baj
Baj

Jaki kaszojad Dobra ide XDDD BAJ
XDDD baj
Pa

1 Super!
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
.-Devil-.
.-Devil-.
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 20

...Ashia_...

...Ashia_...

OMGGG HI KOCHANA!! ♥️

Odpowiedz
1
...Ashia_...

...Ashia_...

@Wyszczekana55 To dobrze bo zapomniał jeszcze raz przepraszam że pytałam i bardzo Ci dziękuję słońce za odpowiedzi♥️

Odpowiedz
1
.-Devil-.

.-Devil-.

•  AUTOR

@Delena…Salvatore Spoko, mozesz pytac o co chcesz, zaqsze odpowiem kochana ❤

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (17)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej