Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Moje rysunki #1

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
cactus.girl
cactus.girl
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 31

.DarkShadow.

.DarkShadow.

Nawet spoko :)

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@lilawell Dziękuję ♥

Odpowiedz
The_Banana

The_Banana

Śliczne!

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@kendal1606 dzięki ❤

Odpowiedz
Wampire-Girl17

Wampire-Girl17

Ślicznie rysujesz. :) A tak wogóle, jestem leworęczna XD i ja jak usiłuje rysować prawą ręką to napewno nie
wychodzi mi nic ładnego XDDDD więc szacun dla ciebie XD

Odpowiedz
2
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

Ale ładne!

Odpowiedz
1
_craY_

_craY_

Masz talent, bo jeśli chodzi o mnie to nawet jak rysuje prawą ręką z mojego psa nagle wychodzi koń 🌹

Odpowiedz
1
Elmares

Elmares

Są śliczne ❤❤❤

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@Emlares Dzięki 😂

Odpowiedz
1
Lady_Maximoff

Lady_Maximoff

Boziu ! Ten pierwszy jest cudowny ! Naprawdę ! 😍

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@Zwierzaki.com Senk ju! XDD❤

Odpowiedz
1
Lady_Maximoff

Lady_Maximoff

Odpowiedz
1
Dark_Horse

Dark_Horse

Piękne, nawet lewą ręką :*

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@Dark_Horse dziękuję ❤

Odpowiedz

I...e

Musiałabyś jeszcze trochę poćwiczyć, ale i tak jest ładnie. :)

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@_Avery_ Dzięki, wiem, że muszę ćwiczyć jeszcze SPORO XDD❤😂

Odpowiedz
2
Mrs.Imagine

Mrs.Imagine

Elsa! i ładne XD chociaż już wszystkie te rysunki wydziałam to ładne😂😍

Odpowiedz
1
cactus.girl

cactus.girl

•  AUTOR

@cactus.girl A potem jak o tym powiedziała takiemu zespołowi, to się popłakała XDD Tak jak ty na rozdaniu świadectw DD W sensie, ze ze szczescia

Odpowiedz
1
Mrs.Imagine

Mrs.Imagine

@cactus.girl nie rozumiem… ,ale cieszę się ,że nie jestem jedyną osobą która płacze ze szczęścia

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (8)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej