Jakim fanem Creepypast jesteś?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
Sakai_chan Sakai_chan
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 84

Sarixaq

Sarixaq

Maniak!
Hej, przyjacielu, czy aby nie za dużo siedzisz nad Creepypastami? Musisz być mistrzem w tych sprawach! Podziel się wynikiem w komentarzu! Heh… Heh… ……. JEFF THE KILLER MY MIŁOŚĆ!!!!!!!!!

Odpowiedz
1
Julie_the_killer3

Julie_the_killer3

Fangirl
Zgadliście>:)
Hehe…

Odpowiedz
1
Ralsei

Ralsei

100% maniak

Odpowiedz
Kunegusia

Kunegusia

Fangirl
Ej nioo! XD

Odpowiedz
1
Walic_zycie

Walic_zycie

Fangirl
E. J. ❤

Odpowiedz
2
_Amiraa123_

_Amiraa123_

Maniaka
No lubię bardzo creepypasty tylko No nie wiem ile nie którzy mają lat

Odpowiedz
1
_Dark_Angel

_Dark_Angel

@_Amiraa123_
Ja ci wszystko wyjaśnię
Jeff:24
Toby:17
Masky i hoodie:(chyba) 15
L.J:219
A dalej nie pamiętam 😊

Odpowiedz
1
PaniFoch

PaniFoch

Maniak
Fajnie tylko że ja nawet nie wiem ile oni mają lat bym musiała się zastanowić

Odpowiedz
Tshki_chan

Tshki_chan

Fangirl
Zmienie sie w nine heh

Odpowiedz
1
KingilingiXD

KingilingiXD

Fangirl

Boshe kocham jeffa!! Tylko że NINA the killer a nie Kinga the killer xD

Odpowiedz
1
WaskieOczko

WaskieOczko

Czytelnik 😊

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej