Który element garderoby uratuje Twoje życie?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 81

Zofijka961

Zofijka961

Dziurawa skarpetka (・o・;)

Odpowiedz
redberry128

redberry128

Żółte rajstopy

Odpowiedz
3
LauraCollins

LauraCollins

Dziurawa skarpetka :D

Odpowiedz
2
Rushaii

Rushaii

Stara różowa chusta
eśli ukradłeś podobny artefakt dziesięć lat temu z komody rodzicielki, to bardzo prawdopodobne, że ocaliłeś swoje życie. Jeśli nie, to lepiej szybko przeszukaj szafę. Nigdy nie wiesz kiedy nadejdzie Twoja godzina! Podziel się wynikiem w komentarzu
Hahaha, no ciekawe! 😜

Odpowiedz
2
Annabel_Thompson

Annabel_Thompson

Dziurawa skarpetka

BARDZO dziwny, ale fajny quiz

Odpowiedz
1
FunGrillwcalenieBaka

FunGrillwcalenieBaka

Żółte rajstopy
? XD

Nie mam takich XD

Odpowiedz
1
Ta__brzydka

Ta__brzydka

wpadajcie na profil może coś się wam spodoba?

Odpowiedz
tosia2222

tosia2222

Stara różowa chusta
Jeśli ukradłeś podobny artefakt dziesięć lat temu z komody rodzicielki, to bardzo prawdopodobne, że ocaliłeś swoje życie. Jeśli nie, to lepiej szybko przeszukaj szafę. Nigdy nie wiesz kiedy nadejdzie Twoja godzina!

Odpowiedz
1
PatteSombre

PatteSombre

Gdy zobaczyłam tytuł to sb myślałam, że szubienica ale ok xD

Odpowiedz
3
Formula1_Girl

Formula1_Girl

@PatteSombre 🤣🤣🤣🤣 . To tak jak ja

Odpowiedz
1
Vegas_ldp

Vegas_ldp

Dziurawe skarpetki hmm

Odpowiedz
1
Formula1_Girl

Formula1_Girl

@Vegas_ldp jak twoje buty beda sie slizgać to mozesz sie wywrucisz a jak zalożysz dziurawą skarpetke anty poślizgową na buta to może przezyjesz😂

Odpowiedz
Vegas_ldp

Vegas_ldp

@Formula1_Girl Dzięki za radę. 😂

Odpowiedz
Formula1_Girl

Formula1_Girl

@Vegas_ldp 🤣🤣🤣 lubie pomagac ludzią. Ale moge wymyslić tego wiecej🤣🤣🤣

Odpowiedz
Vegas_ldp

Vegas_ldp

@Formula1_Girl Jak coś się znajdzie to napisze. Jestem prawnikiem w razie czego to pisz 😂

Odpowiedz
Formula1_Girl

Formula1_Girl

@Vegas_ldp jasne🤣🤩😍

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej