Kilka życiowych wyborów

Czekolada biała czy ciemna?
biała
ciemna

Frytki czy hamburger?
frytki
hamburger

Bluza czy Bluzka?
Bluza
Bluzka

Kawa czy Herbata?
Kawa
Herbata

Bułka czy Rogal?
Bułka
Rogal

Chleb biały czy ciemny?
biały
ciemny

Pies czy Kot?
Pies
Kot

Zima czy Lato?
Zima
Lato

Święta Wielkanocne czy Bożego Narodzenia?
Wielkanoc
Boże Narodzenie

Ostatnie pytanie: Czarny czy biały?
Czarny
Biały

Na końcu pragnę podziękować SecretGirl27 za śliczną mini :D
ok
ok

28 Super!
Udostępnij quiz
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 57

Zwinna

Zwinna

Super ;)

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@Zwinna a dzienki 💖
Ps: team biała czekolada czy team ciemna czekolada? XD

Odpowiedz
1
Zwinna

Zwinna

@roksy Ciemna!🤤🤤🤤 najlepiej gorzka bo słodyczy nie jem smuteqq

Odpowiedz
2
roksy

roksy

•  AUTOR

@Zwinna rozumiem ;)

Odpowiedz
1
anika-konie22

anika-konie22

Bardzo fajny quiz ❤

Odpowiedz
2
roksy

roksy

•  AUTOR

@anika-konie22 dziękuje 😘

Odpowiedz
1
ChocoCat

ChocoCat

Biedne kotełki przegrywają :'((((((((((((((((( Jak zwykle wszyscy wolą psy -_-
Super quizik👍

Odpowiedz
1
roksy

roksy

•  AUTOR

@Nela722 dziękuję <3
i nie przejmuj się, najważniejsze to co myślisz ty 😚

Odpowiedz
ChocoCat

ChocoCat

@roksy 😊 racja 😊

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR
Odpowiedz
ChocoCat

ChocoCat

@roksy

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

Fajne 🍍

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA #bo moje💋
nie no nie bendem Melenom
dzięki^^

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 🍫

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA smakowicie to wygląda

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy nom😀

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR
Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 😜

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 😸ŻĄPAT

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy i ta dziewczynka💃

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA HAHAHHAHAHHAHA🎺 trąbka

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy Paryż🗼

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 🎅Adam

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 🍪Kacper

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA ?????

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 👙 bulira

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 💅Tomas

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA ?????????????????????????????

Neonet😏

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 🌎Marcowa

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Marcowa najlepsza

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 🍄Julka🍄

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy jaka Julka🍄

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 🍄Julka P.🍄

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy AAAAAAAAAAAA 🌺Natalka🌺

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 🌻Olkiewicz która też gadała w młodości na lekcjach🌻

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy No właśnie 💍

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 👓a nas przesadza👓

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy no jeszcze nie ale zaraz to zrobi💍

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA trzeba miec sie na baczności….Pamietasz „ruskie” ?

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy Antek : TE RUSKIE😜

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA xDDD teraz sie śmieje
ale nie moge sie doczekać wycieczki!!!
(Paula planuje zamach na Julkę M.) NIE! ODWROTNIE! JULKA NA PAULINĘ

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy NO 😜👌

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 😂 ja bym jeśli już na Olgę zrobiła😂

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy a ja na żulke xd

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA aaa… na nią takk….

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 😏

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 😆 przeczytaj te rozmowe xD jak na priv xD

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy no wiem☺

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA 😺twój kot nadal lezy😺?

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy nie😹

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR

@BIRMANKA a ok 😂

Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 🌻

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR
Odpowiedz
BIRMANKA

BIRMANKA

@roksy 🙈

Odpowiedz
roksy

roksy

•  AUTOR
Odpowiedz

S...a

Co? 5 głosów na psa, a 3 na kota??? 😭
A tak w ogóle to fajne głosowanko 😂

Odpowiedz
1
roksy

roksy

•  AUTOR

@Szalona_kociara dziękuję ^^
też pomyślałam że to dziwne i jak zobaczyłam że ty też robiłaś ten quiz…Pomyślałam że ty napewno naciśniesz kota
i racja xDDD

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej