Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Jak potoczą się twoje losy w Undertale? Upadek

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
Todoroki_Kun Todoroki_Kun
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 17

Dete_Chan

Dete_Chan

Hmmm….Więc wygląda jak zwykła seria z Undertale, ale widzę że opisałaś ją starannie. Seria mi się podoba, nawet jeśli znam wszystkie linie czasowe na pamięć. Czekam na następny odcinek ;)

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

@Determinacja No, wiem. Ale z drugiej strony skoro to jest seria z Undertale to jak ma brzmieć. Dzięki!!! A i nie odpowiedziałaś mi na pytanie: czy lubisz fando UT i AU???🍝❤🍝

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

@Papyrus00Sans nom lubie

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

Aha to spk, bo ja nie. XD Jedynie lubię to AU: Littletale jest takie słodkie awww😍

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

@Papyrus00Sans jak nazywa się gość co nas wozi w ut

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

Przewoźnik/riverman
🍝

Odpowiedz
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

Od kiedy masz konto na SQ???😀

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

@Papyrus00Sans od 3 miesięcy a może 5 nwm

Odpowiedz
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

@Determinacja A to szybko wzbogaciłaś się obserwującymi i ❤ #Nyeh

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

@Papyrus00Sans no wiem 😀😳

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

Heh ja mam dopiero 3 osbserwujących ( szczego jedno to mój brat, a drugie to moja koleżanka ) #Nyeh #SadLife 😑

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

@Papyrus00Sans wierz nie będę narazie odpisywać bo pisze odc z undertale, no więc wiesz

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

ok pa!

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

@Papyrus00Sans zanim pójdziesz, mam pytanie. Znasz kwestie którą mówi undyne w genoside zanim zmieni się w Mega undyne ?

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

@Determinacja Po pierwsze ,,mega” Undyne to ,,Undyne the Undying” i mówi Coś w tym stylu ,, heh będziesz musiał się postarać trochę bardziej”- chyba

Odpowiedz
Dete_Chan

Dete_Chan

Odpowiedz
1
Todoroki_Kun

Todoroki_Kun

•  AUTOR

PAAA!😝

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej