Ile wiesz o maszynach rolniczych?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 10

.kwiat_impresjonizmu.

.kwiat_impresjonizmu.

4/10
Nie znam się na ciągnikach i maszynach rolniczych 😂
A tak poza tym fajny quiz

Odpowiedz
JackStories

JackStories

@.kwiat_impresjonizmu. dzięki :))))))))))))))

Odpowiedz
.kwiat_impresjonizmu.

.kwiat_impresjonizmu.

@JackDawson1707 o jeny, czemu aż tak się cieszysz 😂😂😂?

Odpowiedz
L...t

L...t

5/10
Uff przynajmniej polowa.
Quiz super

Odpowiedz
JackStories

JackStories

@Lusi_kot ja sie przyznaje. Gdyby nie wuj Google i ciocia Wikipedia, ja miałbym może…hmmm… 0/10?

Odpowiedz
2
L...t

L...t

@JackDawson1707 To tak jak ja przy niektórych moich quizach. Dobrze że jest wujcio i ciociunia 😂😉

Odpowiedz
BEZ_CENZURY

BEZ_CENZURY

4/10 a mieszkam na wsi XDD

Odpowiedz
even_flow

even_flow

@.NP.
Podobnie xdd

Odpowiedz
BEZ_CENZURY

BEZ_CENZURY

Odpowiedz
even_flow

even_flow

Noo 5/10
Nie znam się na Markach ciągników, ani na tym rekordxie Guinessa ale jakieś tam podstawy znam xd

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej