Graphic shop – tła!

Cześć! Witaj w graphic shopie (specjał na 30 obs). Możesz tu zamówić piękne tła! Regulamin: nic prostszego. Wystarczy podać w komentarzu hasło obrazka, i co chcesz żeby było na nim napisane (może to być twoja nazwa albo krótki cytacik... Coś takiego). Postaram się wysłać ci tło w ok. 2 dni. Nie musisz nas obserwować ani nic takiego, ceny nie ma. Wszystkie tła są robione przeze mnie, i przykro mi będziesz jak weźmiesz jakieś tło bez pozwolenia. Na tłach jest napisana nasza nazwa dla przykładu. Zaczynajmy!
Oke!
Oke!

Pierwsze tło to coś dla osób którzy lubią wiele kolorów ❤️. Hasło: Tęcza
Biorę!
Chyba nie chcę.

Drugie tło jest proste ale efektowne 😃. Hasło: spokojne
Biorę!
Chyba nie chcę.

Trzecie tło jest idealne dla Ciebie jeśli lubisz pastelowe kolory 🌿! Hasło: pastel
Biorę!
Chyba nie chcę.

Teraz przedstawiam wam coś dla ludzi wolących wygląd prestiżowy 😅! Hasło: Złoto
Biorę!
Chyba nie chcę.

Mam też coś dla pomarańczolubców 🔴! Hasło: pomarańcza
Biorę!
Chyba nie chcę.

Coś ładnego teraz, nie wiem jak to określić 😁 Hasło: Kolory
Biorę!
Chyba nie chcę.

No a teraz coś szarego! Też fajne 😘. Hasło: szary
Biorę!
Chyba nie chcę.

Pamiętaj że grafiki 'personalizowane' też możesz zamawiać! Zgłoś się na priv i napisz swoje oczekiwania. Mam nadzieję że coś zamówiłeś! Byłoby mi bardzo miło! Papa!
Zrozumiane. Pa!
Oke! Baj baj!

15 Super!
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Zobacz podobne quizy: #graphic #shop #tla

Komentarze sameQuizy: 33

.Black_and_White_cute_Cats.

.Black_and_White_cute_Cats.

Spokojne i pastel

Odpowiedz
.Black_and_White_cute_Cats.

.Black_and_White_cute_Cats.

@.Black_and_White_cute_Cats. napis „Savage Girl”

Odpowiedz
-rasen

-rasen

Ale ładne tła! <3
Niestety żadnego nie wezmę, bo sam sobie i okazjonalnie innym robię.
Czy mógłbym wiedzieć w jakich apkach zrobiłaś te grafiki i jakich fontów użyłaś? ^^

Odpowiedz
.Elaine.

.Elaine.

Poproszę trzecie!
Napis: Eaine…

Odpowiedz
XxAshfurxX

XxAshfurxX

Kolory
Tyko mogłybyście zmienić te „Kształty” na rożne odcienie niebieskiego?💦
Dzięki!

Odpowiedz
1
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@XxAshfurxX oke, a jaki napis?

Odpowiedz
.landrine

.landrine

Hej a mogę zadać takie pytanko na pv?

Odpowiedz
1
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@Sweet_Foxy jasne że możesz!

Odpowiedz
1

H...e

Hasło: Pastel
Napis: Honey_Horse

Odpowiedz
1
difference.

difference.

Jaką czcionką jest napisane graphic shop na miniaturce? Chodzi o ten drugi napis graphic shop na tym większym napisie graphic shop (mam nadzieję, że się połapieszw tym, o co mi chodzi, hah)

Odpowiedz
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@.Sweetener czcionka którą jest napisane ‚shop’ nazywa się „Vogue Regular” (jeśli o to ci chodzi 😊)

Odpowiedz
1
difference.

difference.

@Ethereal… Chodzi mi o czcionkę, którą zostało napisane „shop” na tym napisie „shop” (i znowu „idealne” dobranie słów, haha)

Odpowiedz
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@.Sweetener aaa ta czcionka… zaraz zobaczę

Odpowiedz
1
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@.Sweetener a to możesz mi nie uwierzyć ale przypomniało mi się że sama to napisałam – serio, ale mogę polecić jakąś czcionkę do takich rzeczy… zaraz poszukam w moich czcionkach i zedytuję ten komentarz więc zobacz za kilka min, ok?

Odpowiedz
1
difference.

difference.

Odpowiedz
Lejnaa

Lejnaa

Z tych mic nie zamawiam są naprawdę piękne ale mi nei pasują 👉🏻👈🏻

A mam pytanko czy można na zamówienie na priv czy nie bardzo

Prosiłabym o odp

Btw polecę bo są śliczne

Odpowiedz
2
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@Lejnaa jasne że możesz! Tylko napisz oczekiwania na priv 😁

Odpowiedz
Lejnaa

Lejnaa

@Ethereal… Jej dziękuję

Odpowiedz
1
Amisia_13

Amisia_13

Poproszę 3 tło hasło : pastel 😊 napis : „Wielkie rzeczy mają zazwyczaj małe początki” napis fajnie by było gdyby nie był zasłaniany przez avek i nie był za duży. Mogę za to polecić ten graphic shop i profil. Miłego dnia 😄

Odpowiedz
3
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@Amisia_13 postaram się 😍

Odpowiedz
1
Amisia_13

Amisia_13

Ok, dziękuje bardzo ♥️ @Ethereal…

Odpowiedz
2
_Rilla_

_Rilla_

Mogę 3 pastel? Emm poprosilabym : i_n_n_a_ wita na profilu :)

Odpowiedz
2
uniquely

uniquely

•  AUTOR

@i_n_n_a_ ok postaram sie dzisiaj wysłać

Odpowiedz
1
_Rilla_

_Rilla_

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej