Czy znasz najdziwniejsze polskie imiona?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 161

Aniiika

Aniiika

10/10
Super quiz

Odpowiedz
2
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Aniiika dzięki 😉

Odpowiedz
1
Serwalrysunkowy

Serwalrysunkowy

5/10 xddd

Odpowiedz
1
Recenzerka_x

Recenzerka_x

10/10
Zawsze chciałam mieć na imię Karmel!

Odpowiedz
1
A.R.M.Y.94

A.R.M.Y.94

4 / 10 …i to uczucie kiedy po zrobieniu tego quizu zastanawiasz się czy masz normalne imię 🤔

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@A.R.M.Y.94 Nie trzeba mieć normalnego imienia, wyjątkowość jest piękna 😁

Odpowiedz

Nikode20000

6/10 ja patrzę w te łapki i szukam swoiego iminia

Odpowiedz
K.a.l.e.e.art

K.a.l.e.e.art

Twój wynik: 8/10 Brawo!
Rozpoznałeś większość lub wszystkie najdziwniejsze polskie imiona. Zapewne słyszałeś już kiedyś o nich i żadne Cię nie zaskoczyło. Możesz być dumny, bo to świetny wynik. Podziel się wynikiem w komentarzu!
Ale trudny quiz, nie spodziewałam się takiego wyniku. W większości strzelałam.. Bardzo ciekawy quiz, na pewno zapamiętam te imiona przez całe życie. 😂

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@K.a.l.e.e.art Dzięki 😂To bardzo dobry wynik jak na zgadywanie 😎👌

Odpowiedz
1
Elena_Salvatore

Elena_Salvatore

4/10
Najprawdę zaskoczyły mnie te imiona 😂
Myślałam, że imię ,,Snieżynka” istnieje, bo ja tak pluszaka nazwałam kiedyś 😏

Odpowiedz
1
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Elena_Salvatore Śliczne imię dla pluszaka 😁😉

Odpowiedz
2
Wersix

Wersix

7/10
nie poszło mi idealnie :)
Mam na imię Weronika, moja bliźniaczka Aleksandra, moja starsza siostra Diana(Dajana) moja mama Hanna a tata Adam :) Więc nie znam takich dziwacznych imion XD

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Wersix Heh imiona w quizie są bardzo rzadkie, aczkolwiek istnieją 😅

Odpowiedz
Wersix

Wersix

@Beautiful_Heart i dziwne, a ty jak masz na imię?

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Wersix Ewa 😄Może nie jest jakieś nowoczesne, ale mnie się podoba

Odpowiedz
Wersix

Wersix

@Beautiful_Heart Ja niby się nazywam Wera bo mam tak dowodzie osobistym, ale ja jakoś w to nie wierze i myśle że się nazywam Weronika :)

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Wersix W sumie to Wera jest zdrobnieniem. Ja mam w dowodzie Ewa, a nie Ewcia 😅. Ale to zależy od osoby, może rodzicie chcieli w krótszej wersji.

Odpowiedz
Wersix

Wersix

@Beautiful_Heart Mówią Ewa do cb?

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Wersix Tak, chociaż moje imie ma dużo innych wersji.

Odpowiedz
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@Wersix Taki przykład = tak mogło być z twoim imieniem

Odpowiedz
1
Wersix

Wersix

Mówią do mnie Werka zwykle 😉

Odpowiedz
1
Wersix

Wersix

Zrobię opowiadanie :)

Odpowiedz
1
CallMeMaddock

CallMeMaddock

8-10

Odpowiedz
pink_milk

pink_milk

W sumie to każde słowo może być imieniem, bo rodzice mogą nawet wpisać dziecku w dokumentach „patelnia” jako imię.
Ps
Fajny quiz ;)

Odpowiedz
2
Beautiful_Heart

Beautiful_Heart

•  AUTOR

@pink_milk Dzięki :)

Odpowiedz
1
K.a.l.e.e.art

K.a.l.e.e.art

@pink_milk Jak to przeczytałam…..😂😂😂
Patelnia Malinowska do odpowiedzi!

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej