Czy złamałeś te jeździeckie zasady?

Czy kiedykolwiek jeździłeś bez kasku? (Chodzi o jazdę, a nie o zdjęcia).
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek przeszedłeś od razu za zadem konia?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek zachowywałeś się głośno przy koniach?
TAK
NIE
Reklama

Czy kiedykolwiek biegałeś blisko koni?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek prowadziłeś więcej niż jednego konia?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek przypiąłeś uwiąz do wędzidła?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek przeszedłeś pod koniem?
TAK
NIE
Reklama

Czy kiedykolwiek wszedłeś do boksu konia bez ostrzeżenia?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek prowadziłeś konia tylko na kantarze (bez uwiązu)?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek wsiadając na konia nie trzymałeś wodzy na kontakcie?
TAK
NIE

Czy kiedykolwiek jeździłeś na koniu, na którego byłeś zdecydowanie za duży? (pony games też się liczy).
TAK
NIE

Reklama
52 Super!
Udostępnij quiz
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź naszego nowego bota! Rozpocznij rozmowę

Komentarze sameQuizy: 29

zwyczajna_army

zwyczajna_army

sama mam kucyka 100 cm a ja mam 170 prawie i skaczemy przeszkody ponad metr i do tego bez siodła i lejców tylko z uwiązem bo ten metal w pysku konia boli i czasem jedziemy nad morze się pokompać bo kwiatuszek to lubi

Odpowiedz
DarkRose_Lady

DarkRose_Lady

@zwyczajna_army
😂😂😂😂

Odpowiedz

KiniaHorse

@zwyczajna_army tsaaaaa, po 1. Ogłowie, a nie „lejce”, po 2. Uwiąz to taki „sznurek” do prowadzenia konia. Po 3. WĘDZIDŁO nie boli. A i jeszcze na pewno nie masz 170 XD.

Odpowiedz
MirkaGaming22

MirkaGaming22

Możecie wierzyć lub nie, ale nie złamałam ani jednej xd

Odpowiedz
Rushaii

Rushaii

Wszystkie złamane XD

Odpowiedz
Niutella11

Niutella11

ups!! złamałam wszystkie te zasady!! no dobra, może poza jedną xd

Odpowiedz
Ashavia

Ashavia

Ciekawy quiz

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

Bardzo fajne głosowanie

Odpowiedz
1
Atlantic

Atlantic

„Czy kiedykolwiek wsiadałeś na konia bez trzymania wodzy na kontakcie?”

Ups, a ja wczoraj na cordeo…

„Czy kiedykolwiek prowadziłeś konia tylko na kantarze (bez uwiązu)?”

Tymczasem ja prowadzę swojego konia w ogóle bez niczego. Bez kantarów, bez uwiązów… Oj, niedobra ja!

„Czy kiedykolwiek przeszedłeś pod koniem?”

Ten uczuć kiedy twój koń przeskakuje nad tobą, bo spadłaś po skoku i on nie chciał cię nadepnąć tak bardzo, że sam się przewrócił. Cassino, kocham cię!

„Czy kiedykolwiek biegałeś blisko koni?”

A gonitwy po padoku się liczą?

Podsumowując – złamałam chyba wszystkie możliwe zasady!

Odpowiedz
2
DarkRose_Lady

DarkRose_Lady

@Atlantic
Masz własnego konia? Jeśli tak to zazdro 😎

Odpowiedz
Atlantic

Atlantic

@HorseRacing Tak, od paru miesięcy ;)

Odpowiedz
DarkRose_Lady

DarkRose_Lady

@Atlantic
Łał, to gratuluję :)
Jakie ma umaszczenie? Tak z ciekawości ;)

Odpowiedz
Atlantic

Atlantic

@HorseRacing Kary. Podobno. Bo na końcówkach grzywy robią mu się takie siwo-białe pasemka. Myślałam że kara srebrna, ale przy tej rasie prawdopodobieństwo jest serio znikome. A jakby miał siwieć to od głowy albo od ogona, nie od grzywy. Więc oficjalnie – kary, praktycznie – ombre ma ;)

Odpowiedz
DarkRose_Lady

DarkRose_Lady

@Atlantic
Haha, elegancki 😂😂

Odpowiedz
Ru-Da

Ru-Da

Prowadzenie za kantar to błąd? 😂😂 U mnie dużo osób tak robi XDD

Odpowiedz
1
Dark.Rainbow

Dark.Rainbow

•  AUTOR

@Ru-Da
Wiele osób tak robi (w tym ja), jednak że względów bezpieczeństwa powinno prowadzić się konia na uwiązie

Odpowiedz
2
Ru-Da

Ru-Da

@Dark.Rainbow Uh, tego nie wiedziałam. Nie jeżdzę często, więc nie znam wszystkich zasad 😂

Odpowiedz
1
Sonic78

Sonic78

Fajny quiz.

Odpowiedz
1
Equine.Girl

Equine.Girl

Super Quiz 😍! Gdyby za te wykroczenia były mandaty byłabym już dawno bankrutem, głównie za dosiadanie mini-szetlanda, przy moim wzroście-159 cm 😂

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej