Czy zgadnę, która postać z gry Undertale jest twoją ulubioną?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Todoroki_Kun
Todoroki_Kun
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 37

SanzyPL

SanzyPL

nie zgadłaś

Odpowiedz
MickieM

MickieM

Sans
Nieźle ;3

Odpowiedz
bajeczny3rekin

bajeczny3rekin

sans…. u mnie mtt ex xD ale sansa też lubię :3

Odpowiedz
Ja_Albercik

Ja_Albercik

Undyne. Ale ja wole sans’a!!! Ale undyne tyż fajna ryba xdd

Odpowiedz
xX_frisk_Xx

xX_frisk_Xx

Chara
Z twoich odpowiedzi wynika, że Chara jest twoją ulubioną postacią! Czy zgadłam? Podziel się wynikiem w komentarzu!
Zaznaczyłam, że postać to potwór…
Źle, Temmie, ale Charuś też spoko

Odpowiedz
1

MelanieGames

zgadłaś sans :3

Odpowiedz

Zuzanna_Nowakowska4

Jejjj zgadłaś

Odpowiedz
SanzyPL

SanzyPL

nie zgadłaś moją ulubioną postacią jest sans

Odpowiedz
Springbonnie_gel

Springbonnie_gel

Springi: to nie papy tlko sans ;)
ale i tak super

Odpowiedz
FTeevee

FTeevee

sans no nie zgadłaś to undyne :) super quiz

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej