Zgadnę, czy masz zdane BOJ, na podstawie kilkunastu pytań o Twoją jazdę?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 44

Life4Horses

Life4Horses

Nie, ale wkrótce mógłbyś zdać!
Niestety nie zgadłaś mam BOJ, ale bardzo fajny quiz i pomysł na niego. Brakuje mi tylko kilku odpowiedzi np. w pytaniu o zawody była odpowiedź ,,Tak, często.” oraz ,,Tak, czasami w stajennych.”. Osobiście startuję rzadko, ale nie są to zawody stajenne. Mimo wszystko moja opinia jest na plus. :)

Odpowiedz
1
Albinoska

Albinoska

Tak!
Z Twoich odpowiedzi wynika, że jesteś już zaawansowanym jeźdźcem i wnioskuję, że masz już zdaną brązową odznakę. Mam rację? Podziel się wynikiem w komentarzu!

Niestety nie mam BOJ ale za kilka miesięcy zamierzam zdawać ^^

Odpowiedz
1
Oktawia_aaa

Oktawia_aaa

Tak! Zgadłaś haha

Odpowiedz
konie-moim-zyciem

konie-moim-zyciem

Nie

Zgadlas!!

Odpowiedz
1
Horsesss

Horsesss

Mam zdane i zgadłaś

Odpowiedz
1
All_About_Horses

All_About_Horses

Nie. Bardzo Fajny Quiz!

Odpowiedz
1

H4d3s

Nie
I racja w ogóle nie jeździłem XD

Odpowiedz
1
ZoskaGoska

ZoskaGoska

NIE
Napisało mi że jestem na niskim poziomie . Ja jeżdżę ponad 10 lat konno wiem co jest dobre dla koni i wiem jak do nich podejść i jak je zrozumieć . Do jazdy konnej nie jest mi potrzebne jakieś BOJ . Ogólnie fajny quiz ale dużo żeczy nie wiedziałam bo ja jeżdżę konno dla przyjemności a nie żeby jeździć na zawody zdobywać jakieś ZOJ / BOJ itp. . Bo nie wiem czy niektórzy ludzie zapomnieli że w tym sporcie jest ważny kontakt z koniem i czerpanie z tego przyjemności ,a nie tylko zdobywanie jakiś nagród i dyplomów .

Ogólnie pozdrawiam wszystkich co stworzyli ten quiz i pozdrawiam
wszystkich co wypełniali ten quiz !!!🏇😘

Odpowiedz
1
M.Horse

M.Horse

•  AUTOR

@ZoskaGoska Nie zawsze zgadnę, nie ma co się przejmować. Chociaż wynik nie mówi, że jesteś na niskim poziomie, ale nie ma tyle wysokim, by zdać tę odznakę. Oczywiście, więź z koniem i zrozumienie go jest najważniejsze, ja również tak uważam. A quiz tworzyłam ja i dziękuję za pozdrowienie 😂❤ Również pozdrawiam😊

Odpowiedz
Horsesss

Horsesss

@M.Horse dziękuję za pozdro.

Odpowiedz
Rushaii

Rushaii

Tak!
Racja. Myślałam o zdaniu ZOJ, ale zrezygnowałam. Nie potrzebuję xD
Spoko quiz

Odpowiedz
1
Rozinka

Rozinka

nie
Zgadłaś

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej