Czy zamierzasz to zrobić w grudniu?

Czy zamierzasz w grudniu obejrzeć świąteczny film?
Tak
Nie

Czy zamierzasz w grudniu pójść na spacer w mroźny poranek?
Tak
Nie

Czy zamierzasz w grudniu ustroić choinkę?
Tak
Nie

Czy zamierzasz w grudniu pójść na lodowisko?
Tak
Nie
Reklama

Czy zamierzasz w grudniu zrobić domek z piernika?
Tak
Nie

Czy zamierzasz w grudniu obdarować bliskich prezentami?
Tak
Nie
Reklama

Czy zamierzasz w grudniu spisać postanowienia noworoczne?
Tak
Nie

Czy zamierzasz w grudniu słuchać świątecznych piosenek?
Tak
Nie

Reklama
129 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 21

Cherry678

Cherry678

Pocałuj swoją rękę 10 razy, wklej to do 3 innych quizów
Wpisz w Google 666 i zobacz co się stanie z twoją ręką

Odpowiedz
Cherry678

Cherry678

Fajny quiz pozdrawiam cieplutko ☺️😘

Odpowiedz
mila_blink17

mila_blink17

fajny quiz, większość na tak dałam

Odpowiedz

patriota2

A gdzie Kościół, polskie tradycje świąteczne, kolędy? W tym quizie są tylko zmaterializowane "święta" nie mające nic wspólnego z ich prawdziwą istotą.
Jeśli nie obchodzicie Bożego Narodzenia, to co celebrujecie – zimę?

Odpowiedz
2

patriota2

@kakhoe123 Owszem, ale czynności przedstawione w tym quizie dotyczą głównie tego co wykonuje się w Boże Narodzenie z pominięciem tradycji chrześcijańskich, które są obecne w Polsce i to one są istotą Świąt.

Odpowiedz
patrypp

patrypp

@patriota2 XDDDDDDD

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (1)
Jagi2022

Jagi2022

Powiedz 12 razy (śpiewam). Skopiuj to do 5 komentarzy. Wejdz na swój profil. Zdziwiony?@Dajlusieko

Odpowiedz
Bruh_Chan

Bruh_Chan

Wszystko tak ❤

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

Nigdy nie spisuję postanowień noworocznych, nie mam takiej potrzeby. Jak bym chciała coś zmienić, to robię małe kroki i próbuję, nie będę czekać na nowy rok.

Odpowiedz
patrypp

patrypp

@nati.828 spoko dzieki za info

Odpowiedz
diaabliczkaa

diaabliczkaa

Choinki nie zamierzam ubrać w grudniu bo ubrałam już pod koniec listopada 😀

Odpowiedz
1
Kyokihana

Kyokihana

Do lodowiska pewnie zostałabym zmuszona na wf (nie umiem jeździć, to byłaby tragedia), gdyby w tym roku nie postanowili go nie otwierać

Gratki SG, zasłużone!

Odpowiedz
..Rosee..

..Rosee..

U mnie postanowieniach noworoczne nigdy nie wypalają bo odechciewa mi się po tygodniu
Heh

Odpowiedz
2
xblack.rose

xblack.rose

@_white.rose_ eEEE nie że coś ale- nasze nazwy- um XD

Odpowiedz
1
..Rosee..

..Rosee..

@xblack.rose xdd faktycznie

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej