Czy wygrasz w grze „kamień, papier, nożyce” 10 razy pod rząd?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź naszego nowego bota! Rozpocznij rozmowę

Komentarze sameQuizy: 10

Qlcia

Qlcia

PADŁAM NA 6 :(

Odpowiedz
haniaj26

haniaj26

10/10 za chyba dziesiątym razem 😂
Ale quiz fajny, a kotek słodki 😍

Odpowiedz
HermionaCullen

HermionaCullen

Gratulacje!
Jesteś prawdziwym mistrzem! Udało Ci się wygrać 10 razy z rzędu w tę grę. W nagrodę możesz podziwiać ten oto obrazek rzadkiego, magicznego kotka. Za którym razem Ci się udało? Podziel się wynikiem w komentarzu!
Za pierwszym … to chyba cud …
Fajny quiz

Odpowiedz
2
Domisaki

Domisaki

O kurde.. Udało mi się za pierwszym lol XDDDD Chyba muszę moje szczęście jakoś wykorzystać xD

Odpowiedz
nukleopatra

nukleopatra

Już przy pierwszym odpadłam, chyba czas pożegnać się z totolotkiem

Odpowiedz
2
ewing

ewing

@nukleopatra za piątym zrezygnowałem XD. Lecz zanim pożegnasz się z lotkiem to spróbuj tego: https://samequizy.pl/czas-na-lotto/ . :D

Odpowiedz
1
Gogixs

Gogixs

Coś mam kiepską intuicję😁😁
W pierwszym pomyliłam się dwa razy…
Ajny pomysł na quiz🙄

Odpowiedz
1
Daisuke

Daisuke

Za 1 razem zrobiłem 9 -_-

Odpowiedz
Szymonstrzyk

Szymonstrzyk

Świetny quiz !!! 😍 Ps : Nie pytaj ile razy przegrałem zanim go zrobiłem 😂

Odpowiedz
4
Pepa

Pepa

Fajny quiz! Doszłam do 6.

Odpowiedz
1
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej