Śmieszne jest to że to jest wykonane no chcąc nie chcąc tak jakby się wogule nigdy nie podchodziło do tematu opisze cały lot lepiej tutaj jak zazwyczaj wykonuje go w xplane 11 na przykładzie b737. Pierwsze co to uruchamiam ten samolocik. Prośbę o wyłączenie urządzeń elektronicznych wykonują stewardessy. Ja włączam fasren sest belts czyli sygnalizację zapięcia pasów. Wykonuje pushback i wysuwam nie LOTKI a KLAPY na 5 stopni. Jak zamuje już pas daje przepustnice na około 7/8 mocy. Nie na całość . Positive rate. Gear up. Tutaj się to zgadza. I przełączam kalpy na pozycję UP. Już na autopilocie. Podejście wykonuje autopilot. Ja wyłączam go jeśli jest system ILS dopiero trochę przed pasem. Klapy ustawiam powoli na 40-30 stopni oraz armuje speedbraki. Ustawiam autohamulec na 2. Ląduje. Oczywiście podwozie wysunąłem .
TenOdSamolotow
Śmieszne jest to że to jest wykonane no chcąc nie chcąc tak jakby się wogule nigdy nie podchodziło do tematu opisze cały lot lepiej tutaj jak zazwyczaj wykonuje go w xplane 11 na przykładzie b737. Pierwsze co to uruchamiam ten samolocik. Prośbę o wyłączenie urządzeń elektronicznych wykonują stewardessy. Ja włączam fasren sest belts czyli sygnalizację zapięcia pasów. Wykonuje pushback i wysuwam nie LOTKI a KLAPY na 5 stopni. Jak zamuje już pas daje przepustnice na około 7/8 mocy. Nie na całość . Positive rate. Gear up. Tutaj się to zgadza. I przełączam kalpy na pozycję UP. Już na autopilocie. Podejście wykonuje autopilot. Ja wyłączam go jeśli jest system ILS dopiero trochę przed pasem. Klapy ustawiam powoli na 40-30 stopni oraz armuje speedbraki. Ustawiam autohamulec na 2. Ląduje. Oczywiście podwozie wysunąłem .
Flame9
• AUTORBrawa dla pana pilota
Napewno był byś dobrym pilotem
Baca32
Fajne