Czego zazdroszczą Ci inne kobiety?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 58

_junka_

_junka_

Urody / no nie wiem nie wiem

Odpowiedz
Gabinii

Gabinii

Przyciągania

Odpowiedz
lotrxth

lotrxth

Urody
Inne kobiety zazdroszczą Ci urody! Nie musisz mieć wyglądu lalki barbie bądź idealnych proporcji, by wyglądać olśniewająco! Widać Twoje naturalne piękno, z każdej strony, którego nie da się nie zauważyć! Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu i daj znać, czy zgadzasz się!

Odpowiedz
Moha

Moha

Inteligencji

Możliwe… Fajny quiz :)

Odpowiedz
perelka27

perelka27

Urody
Inne kobiety zazdroszczą Ci urody! Nie musisz mieć wyglądu lalki barbie bądź idealnych proporcji, by wyglądać olśniewająco! Widać Twoje naturalne piękno, z każdej strony, którego nie da się nie zauważyć! Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu i daj znać, czy zgadzasz się!
raczej nie ale super quiz

Odpowiedz
Mroczna-magia

Mroczna-magia

Przyciągania
Inne kobiety zazdroszczą Ci przyciągania do siebie facetów! Masz w sobie to coś, co sprawia, że mężczyźni lgną do Ciebie jak do słodkości! To całkowicie interesuje inne kobiety, co takiego w Tobie jest. Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu i daj znać, czy zgadzasz się!
O boże… Czemu?! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fajny quiz, uświadomił mi że wszytkich facetów olewam :)

Odpowiedz
.Flower.Horse.

.Flower.Horse.

Inteligencji

Inne kobiety zazdroszczą Ci inteligencji! Z walki na argumenty zawsze wychodzisz zwycięsko. Jesteś oczytana, masz ogromną wiedzę i nie zawahasz się jej użyć. Jesteś świetną towarzyszką rozmów, ludzie uwielbiają się z Tobą umawiać, bo z każdego spotkania wychodzą bogatsi o tonę wiedzy. Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu i daj znać, czy zgadzasz się!

Odpowiedz
Natusia_Smak

Natusia_Smak

Przyciągania
Inne kobiety zazdroszczą Ci przyciągania do siebie facetów! Masz w sobie to coś, co sprawia, że mężczyźni lgną do Ciebie jak do słodkości! To całkowicie interesuje inne kobiety, co takiego w Tobie jest. Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu i daj znać, czy zgadzasz się!

XDDDDDDDDDDD

Odpowiedz
Annabel_Thompson

Annabel_Thompson

Przyciągania
Okeeeej XD

Odpowiedz
n4gito

n4gito

Przyciągania
Inne kobiety zazdroszczą Ci przyciągania do siebie facetów! Masz w sobie to coś, co sprawia, że mężczyźni lgną do Ciebie jak do słodkości! To całkowicie interesuje inne kobiety, co takiego w Tobie jest. Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu i daj znać, czy zgadzasz się!

moglabym sobie tylko o tym pomarzyc DFJWEJDFSDjER

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej