Patryk

IceFire

Patryk

IceFire

imię: IceFire

miasto: Get The London Look

o mnie: przeczytaj

1175

O mnie

.

Ostatni wpis

IceFire

IceFire

3 miesiące, tyle czasu mnie tu nie było, i was za to przepraszam, nie spodziewajcie ... Czytaj dalej

Odznaki

Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

IceFire

IceFire

AUTOR•  

Nie umiem znalezc filmu ale wam screena przeslac

Odpowiedz
6
Shia.

Shia.

@IceFire Chwila C0-

Odpowiedz
3
_Jadxia_

_Jadxia_

@IceFire widziałem to… Straszne…

Odpowiedz
2
IceFire

IceFire

AUTOR•  

Slyszeliacie o tej sytuacji w katowicach? Dzis o 5.50 jacys ludzie okolo po 20 lat sie bili na srodku ulicy, przyjechacl autobus i przypadkowo lekko potracil jedna kobiete, ludzie sie zbuntowali i chcieli zatrzymac autobus, potem kierowca celowo gwaltownie ruszyl przejezdzajac okolo 4 osoby, jedna 19 letnia dziewczyna utknela pod autobusem, i pod jego kolami zginela, a kierowca probowal uciec z miejsca zdarzenia, ale policja go zatrzymala, kierowca byl trzezwy, i grozi mu 8 lat za celowe morderstwo dziewczyny, tragedia, mieszkam miasto obok i bylem tego swiadkiem, nawet w radiu o tym mowili, postaram sie znalezc nagranie bo ktos to nagral, a jak znajde to opublikuje wam link.

Odpowiedz
6
.Olalola.

.Olalola.

@IceFire ja mieszkam jakąś godzinę drogi do Katowić ale jestem aktualnie na wakacjach od 25 lipca więc nic nie słyszałam o tym dopiero od ciebie

Odpowiedz
1
.Olalola.

.Olalola.

@IceFire mi nie przeszkadzają błędy, nie tak jak mojej siostrze 😒

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (5)
IceFire

IceFire

AUTOR•  

Dzien dobry! Bede staral sie pisac przynajmniej 1 wpis na dzien, a jak z quizami to nie wiem bo na razie z kompem slabo a na tel to ciezko

Odpowiedz
4
Marinette

Marinette

@IceFire Oki🎀

Odpowiedz
1
IceFire

IceFire

AUTOR•  

Nowe prof i tlo, na razie na tlo nie dodaje napisu bo jestem na tele

Odpowiedz
5
IceFire

IceFire

AUTOR•  

Wrocilem, i mam na dzieje ze na dlugi czas :) postaram sie byc duzo aktiv, tak jak za dawnych mesiecy :)

Odpowiedz
5
KingOfApple

KingOfApple

@IceFire fajnie

Odpowiedz
1
Slonce_i_Ksiezyc

Slonce_i_Ksiezyc

@IceFire powrót legendy

Odpowiedz
2