emo.chleb

emo.chleb

imię: a po co ci to

o mnie: przeczytaj

10

O mnie

lubie wojaki

Ostatni wpis

emo.chleb

prawdopodobnie nie będe tego konta do końca wakacji prowadzić ze względu na problemy... Czytaj dalej

Ulubieni

emo.chleb nie ma ulubionych autorów

Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

emo.chleb

AUTOR•  

Zagrajmy w grę! 🙂🙃
Napisz tu 5 emotek które kojarzą Ci się z osobą powyżej! 😃
Wszystko jasne? Super!
@Flover_sun
@Tajgressa667 🌺🌷🌻☀️🌞
@wisniowe_futro 🐅🐯🐾🌴🌳
@Swiat_Zwierzakow 🍒🐈🐱🏞️🌲
@Kirasylveon🐅🐈🐕🐇🦫🦦
@emo.chleb💗🦄🐾🍭🍞
@
@
@
@
@
@
Jeśli zabrakło 🐒 to dopisz!!! 🥰
Autorka: @Flover_sun
(Lepiej będzie jeśli nie usuniesz! 🥺)

Odpowiedz
3

emo.chleb

AUTOR•  

💥Dopisz Sie do Twojego Największego Marzenia Dotyczacego SQ ( Wybierz Tylko Jedno )Jeśli Masz Inne Dopisz ! 💥🖤💫:
💥• 100 obs.
@Anne_of_green_gables
@KotkaKaja
@emo.chleb
@
@
💥• 500 obs.:
@Ten_Kot3
@
@
@
@
💥• 1000 obs.:
@
@
@
@
@
💥• Ranking :
@
@
@
@
@
💥• Quiz na SG :
@..Marzycielka..
@HPFNiN
@Polska-Polak
@
@
💥• Bardziej Activ Obserwatorzy :
@
@
@
@
@
💥• Obs. Od Konkretnej Osoby
@
@
@
@
@
💥• Znany Quiz :
@Novii
@
@
@
@
Wyprzedzić @Adelina W Rankingu !! :
@
@
@
@
@
💥•Żeby @Polska-Polak wróciła 😭😭:
@Mazowsze pls wracaj :< 😞 😓 😩 Bo pomogłaś mi zdobywać obs i wgl fajna osoba z ciebie była i tęsknię 😭🥺
@
@
@
@
💥• Puste Mijsce :
@
@
@
@
@
💥• Puste Mijsce :
@
@
@
@
@
Zabrakło 🐒 ? Moja klasa Sie Nada !!
💦Autoreczka : @..Marzycielka.. 💦
☾︎ Jak usuniesz To 🐒 Z mojej klasy Będa cie nawiedzać po nocach !! ☽︎

Odpowiedz
1
Azor-Lubi-Kakao

Azor-Lubi-Kakao

@emo.chleb uda Ci się wbić 100 obs

Odpowiedz
1

emo.chleb

AUTOR•  

https://samequizy.pl/konkurs-graficzny-zapisy-5/

bardzo polecam wpadać do @moon_fur i zapisywać sie na konkurs bo fajny bardzo :DD

Odpowiedz
2

emo.chleb

AUTOR•  

dzięki za 3 obs to mało ale i tak bardzo mnie to cieszy , pozdrawiam :))

Odpowiedz
3
_Wanda_Maximoff_

_Wanda_Maximoff_

@emo.chleb obyś w te wakacje uzbierał/a co najmniej 30 obs.

Odpowiedz
1

emo.chleb

•  AUTOR

@_Wanda_Maximoff_ dzięki i nawzajem <3

Odpowiedz

emo.chleb

AUTOR•  

siema tu @.Piaskowa. wracam po roku na nowym koncie. od czasu kiedy mnie nie było dość dużo sie zmieniło (chyba na lepsze). mam teraz o wiele więcej czasu na robienie quizów więc będą sie częściej pojawiać niż na tamtym koncie. a no i bardzo pozdrawiam osoby z którymi troche miałam kontakt na poprzednim koncie :DDD (@szariko @supermango126 )

Odpowiedz
1