12 pytań na temat Księżyca!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
chokeberry chokeberry
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 23

lloyd_darethowsky

lloyd_darethowsky

11/12 – czas 00:46

Odpowiedz
1
chokeberry

chokeberry

•  AUTOR

@lloyd_darethowsky Gartulacje! ⭐

Odpowiedz
1
Pucikielbaska

Pucikielbaska

6/12 😂

Odpowiedz
1
szary.gosciu

szary.gosciu

7/12

Odpowiedz
1
BlackRoseUwu

BlackRoseUwu

5/12 nie znam bardzo dokładnie księżyca, choć bardzo interesuję się kosmosem, zwłaszcza czarnymi dziurami

Odpowiedz
2
Bogatycraft

Bogatycraft

4/12
1:02

Odpowiedz
1
LOL_GAMING_QUIZ

LOL_GAMING_QUIZ

mój czas: 00:21
Mój wynik: 5/12
LOL

Odpowiedz
1

xmysiax

1:30
6/10 ciężko

Odpowiedz
1
volnadushka

volnadushka

Twój wynik: 5/12Twój czas: 02:17
Średnio!

Znasz kilka ciekawostek o Księżycu, lecz mimo to umknęło Ci sporo informacji. Nie jest źle! Podziel się wynikiem w komentarzu!

OK, niewybieram sie w kosmos, ale czy ktos MA tak jak ja ze widzi twarz ksiezyca jak jest w pelni? A poskakac to ja moge na lozku xd

Odpowiedz
1
Mrs.Chocolate_

Mrs.Chocolate_

7/12 czas 00:50
Zgadzam się z @Gosieq

Odpowiedz
1

Gosieq

Szkoda że to nie jest w formie testu, gdzie widać prawidłową odpowiedź, wtedy więcej bym się dowiedziała, ale mimo to fajny quiz :D

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej