Zdrap zdrapkę i dowiedz się, czy uda Ci się wygrać milion złotych!

59 Super!
Udostępnij quiz
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 32

MagicalMeredith

MagicalMeredith

500 zl xd

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@MagicalMeredith Zawsze możesz spróbować jeszcze raz, może uda Ci się więcej XD

Odpowiedz
1
Dogs_Girl

Dogs_Girl

10 000 złotych!
Super! Zabieram się za zakupy rzeczy Adidas i Vans 💕 xD

Odpowiedz
1
Dogs_Girl

Dogs_Girl

Wygrałam NIC… :(

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@LiSeL1.2 zawsze możesz spróbować jeszcze raz i wygrać coś więcej :)

Odpowiedz
1
Dogs_Girl

Dogs_Girl

@sweet_creature203 Wiem… No to jeszcze raz! :)

Odpowiedz
1
JohnLennon

JohnLennon

500 zł
Nie wygrałeś miliona 1 000 000 zł, ale masz za to 500! Napisz w komentarzu, czy jesteś zadowolony!

Kupię za to winyle, więc się cieszę

Odpowiedz
1
Dream_Marvel

Dream_Marvel

100 000 zł i tak to coś

Odpowiedz
2
Malefiecent

Malefiecent

500 zł!
Kojarzy mi się tylko z jednym 😂

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@Malefiecent z 500+? 😂😂

Odpowiedz
1
Malefiecent

Malefiecent

@sweet_creature203 niestety 😅

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@Malefiecent hah 😂

Odpowiedz
1
mariszja2000

mariszja2000

500 zł
Nie ogarniam co tu sie wydarzylo przed chwilą xD ale super quiz

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@mariszja2000 dzięki :D

Odpowiedz

.....

Gratuluję, wygrałeś!
Brawo, wygrałeś milion! Jesteś wielkim szczęściarzem. Daj znać w komentarzu, na co przeznaczysz tę kwotę!

Tę kwotę przeznaczę na Meet&Greet na koncercie Billie i na mojego kota xD

Odpowiedz
2
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@.Billie_Eilish. gratuluję 💕 fajne rzeczy sobie zafundujesz za wygraną 😎👌

Odpowiedz
1
Unisia13

Unisia13

Nic nie wygrałam 😢

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@Unisia13 spróbuj jeszcze raz, może Ci się uda coś wygrać :)

Odpowiedz
Unisia13

Unisia13

@sweet_creature203 zrobiłam jeszcz w raz i wyszło mi 100000

Odpowiedz
1
sweet_creature203

sweet_creature203

•  AUTOR

@Unisia13 to super :))

Odpowiedz
Trina_Claire

Trina_Claire

10 000 zł

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej