Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Zapisy do serii – A Hole in the ocean

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 72

DarkRose_

DarkRose_

Imię – Anaya
Wiek – około 300 lat
Płeć – kobieta
Gatunek – Niksa
Ranga – królewska doradczyni
Charakter – wybuchowa i nieprzewidywalna. Niepoprawna optymistka, wszystko dla niej jest zabawą i rzadko kiedy przejmuje się czymkolwiek. Ma do siebie ogromny dystans i nie cierpi kiedy ktoś go nie posiada. Jest poważna tylko w na prawdę kryzysowych sytuacjach. Manipulatorka, świetnie kłamie, dzięki czemu potrafi wmówić każdemu coś co nie ma prawa bytu. Ma w głowie lekko nie po kolei, nie zawaha się zabić nawet bliską osobę, by osiągnąć cel. Brak jakichkolwiek wyrzutów sumienia, wszystko co złe to nie ona, zawsze znajdzie wytłumaczenie i przy okazji obarczy winą kogoś innego. Narcystyczna, uważa się za wszechwiedzącą i nad zdolną, po części mając rację, gdyż jest na prawdę inteligentna i posiada zdolności techniczne.
Umiejętności – manipulacja. Potrafi oszukać kogoś tak dobrze, że nawet gdy prawda wyjdzie na jaw, to niektórzy wciąż podtrzymują jej wersję. Sprawna, acz jej kondycja jest nieco ponad przeciętna. Morderczyni i zbrodniarka, zawsze świetnie tuszuje ślady.
Historia – jej rodzice zaginęli w niewyjaśnionych okolicznościach kiedy była mała. Przez ponad 50 lat sama sobie radziła, a ludzie, których prosiła o pomoc, odpychali ją lub rzucali kamieniami dla uciechy. Wtedy narodziła się w niej wielka nienawiść do ludzi i rozwinęły się różne psychiczne zaburzenia. Zaczęła zabijać, szantażować i okradać innych. Lecz w końcu została przygarnięta przez parę szlachciców, którzy mieli bardzo dobre stosunki z rodziną królewską. W ten sposób gdy była trochę starsza, została doradczynią samej królowej, lecz jej ukryta osobowość psychopatyczna nie zniknęła.
Wygląd – Anaya jest bardzo wysoką, szczupłą kobietą o długich, czarnych włosach. Ma piękne ciemnoniebieskie oczy, które mienią się w słońcu. Ciemna karnacja, ciało zdobią wszelakie blizny, które zakrywa bandażami. Koścista, acz nie wychodzona, posiada nawet trochę mięśni. Ostre rysy twarzy, uroda bardzo wulgarna, tak zwane ,,złe spojrzenie”.
Ulubiony strój – czarna, długa sukienka z gorsetem. Anaya preferuje skromniejsze stroje.
Broń – dwa, długie sztylety, własne ciało (pięści etc.)
Dodatkowe informacje –
-boi się insektów i gadów.
-choruje na serce, więc nie może zbytnio się przemęczać.

przepraszam, kompletnie nie miałam weny

Odpowiedz
1
Mrs.Sophia

Mrs.Sophia

Imię: Tsumami

Wiek- 28

Płeć–żeńska

Gatunek- Kelpie

Ranga- żołnierz

Charakter- cicha, tajemniczą, odważna, pomocna, sprytna, płochliwa

Umiejętności- znikanie i kontrolowanie umysłów innych

Historia: nie opowiada jej

Wygląd: jak Adriannę Ho a jak jest w zwierzęce postaci to jest koniem z wody

Ulubiony struj- Czarna tunika i zielona sukienka

Broń: szurikeny i łuk

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

Imię – Hironi

Wiek – 35

Płeć – żeńska

Gatunek – selkia

Ranga – łowca skarbów

Charakter – odważna, nie boi się wyzwań, trochę władcza, pomysłowa, lojalna, inteligentna, szczera

Umiejętności – jest szybka, bardzo dobrze posługuje się sztyletem

Historia – Już kiedy była dzieckiem chciała szukać skarbów. Przekopywała cały ogród rodziców, byle by coś znaleźć. Kiedy dorosła wyruszyła na poszukiwania i dalej tam jest.

Wygląd – Wysoka z blond włosami związanymi z tyłu. Ma brązowe oczy. Jako foka ma białe futro i ciepłe brązowe oczy.

Ulubiony strój -Średniej długości brązowe spodnie z kieszeniami i beżowy T-shirt.

Broń – sztylety

Dodatkowe informacje – W przeciwieństwie do innych nie lubi się stroić.

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

!!! UWAGA !!!
Zapisać się można jeszcze tylko na rolę łowcy skarbów (2), żołnierza
(1-2) i antagonisty (1-2).

Odpowiedz
1
Horyportier

Horyportier

Dobra wiem, że zespół mi na to 10h, ale chciałam stworzyć dobrą postać heh
Imię – Zetharel, bliscy nieoficjalnie wołają na niego Zeth
Wiek – w ludzkich ok. 30 (Jeśli masz jakiś przelicznik czy co to poprosiłbym, żebyś to przełożyła)
Płeć – Męska
Gatunek – Mieszanka Nereidy I Kelpie
Ranga – Książę, jak i Kapitan Armi
Charakter – Jak przystało na księcia cech*** się charyzmą, władczością i pewnością siebie. Dzięki dworskiemu wychowaniu zachowuje się w sposób bardzo uprzejmy, elegancki i wykształcony. Mimo, że z zewnątrz wydaje się oschły, a nawet trochę egoistyczny, w środku jest bardzo wrażliwy i współczujący, choć stara się tego nie okazywać, gdyż może to zostać uznane za słabość, a nawet użyte przeciwko niemu. Swoimi podwładnymi rządzi żelazną ręką, lecz zna doskonale cenę poświęceń, jak i wartość silnych wojsk oraz żołnierzy ich tworzących. Ma powodzenie u kobiet, jednakże nie tylko dzięki swojemu statusowi, umie oczarować je swoim ciepłem i poczuciem humoru. Inaczej niż się może wydawać wcale nie szuka miłości i woli skupić się na swoich obowiązkach. W wypełnianiu ich pomagają mu jego odpowiedzialność, dojrzałość, powaga i ambicja, która jednak czasami nie pozwala mu się cieszyć z, w oczach innych, wielkich sukcesów. Ma tendencję do obwiniania się o śmierć żołnierzy lub ich obrażenia, jeśli mógł chociaż minimalnie lepiej dowodzić. Mimo tego wiele osób uważa, że jako dowódca daje z siebie wszystko i do granic wręcz wykorzystując swój spryt, spostrzegawczość, inteligencję, pomysłowość jak i mądrość zawsze znajduje najlepsze wyjścia. Przez to książę czuję na sobie wielką presję, gdyż nie chce zawieść oczekiwań innych. Jeszcze większą presję czuje przez swój perfekcjonizm, który w parze z minimalizmem często przynosi korzyści. Zazwyczaj spokojny i opanowany, może zostać doprowadzony do wrzenia, jeśli ktoś nie przestrzega fundamentalnych praw i zasad moralnych, gdyż honor pełni bardzo ważną rolę w jego systemie wartości. Jednak nawet w złości potrafi zachować resztki zimnej krwi i co najwyżej marszczy brwi czy używa błyskotliwej ironii, będącej kwintesencją jego w głębi sarkastycznego humoru. Tak jak gniew, większość swoich emocji potrafi kontrolować, co czyni go bardzo dobrym aktorem. Dzięki tym umiejętnościom, znakomita większość ludzi (no dobra wiem, że to nie ludzie, ale nie będę ich chyba nazywać istotami) nie zauważa, że pod maską otwartości oraz zgodności kryje się człowiek bardzo nieufny, tajemniczy, niezależny i naprawdę uparty. Szczególnie w armii ujawniają się jego odwaga i silna wola, jak i szczerość czy lojalność, które zyskują mu zaufanie i sympatię żołnierzy. W przeciwieństwie do ojca nie lubi też wysługiwać się innymi co też zbliża go do podwładnych. Niewiele osób wie, ale Zetharel gdzieś tam w środku zachował ryzykancką i buntowniczą żyłkę, które najbardziej ujawnia się w jego pasji, jaką jest wspinaczka.
Umiejętności – Umie bezszelestnie się poruszać, tropić, polować i nawet przetrwać w lesie, lecz nie powiem, że survival ma w małym palcu. W końcu jest księciem i musi unikać zbytniego niebezpieczeństwa, jakim byłoby pozostawanie samotnie na państwie losu. Jedyną niebezpieczniejszą rozrywką, na którą ma nieoficjalne i niestałe, ale jednak pozwolenie jest wspinaczka. Podczas wielokrotnych wypadów na przestrzeni lat, kiedy, mimo wielu niepowodzeń, wspinał się na rozmiate drzewa i skały, rozwinął imponującą siłę całego ciała, zwinność, gibkość, jak również szybkość oraz wyczucie równowagi. Te cechy przydają mu się bardzo w walce bronią (szerzej opisałam w punkcie Broń), ale również w walce bez niej. Jest też w stanie obronić się w wystarczającym stopniu bez ekwipunku przed średnio wyszkolonym uzbrojonym przeciwnikiem. Oczywiście zna się na sztuce wojennej, strategii i dowodzeniu, gdyż jest przecież dowódcą armii. Umie wyśmienicie jeździć konno, a z poza umiejętnościami związanymi ze sztuką wojenną potrafi nawet nieźle grać na flecie i śpiewać, lecz nie bardzo lubi to robić. Umie też bardzo dobrze manipulować ludźmi oraz ukrywać swoje emocje i zamiary przed otoczeniem. Jako kelpie potrafi oczywiście zmienić się w konia. Potrafi również przygotować niezłe jedzenie z tego co ma pod ręką, nawet w warunkach nieprzyjaznych, ale nie są to jakieś rarytasy, co nie znaczy, że są niezjadliwe. Aby ułatwić sobie sobie przyszłe sprawowanie rządów nauczył się płynnie dwóch języków oprócz rodzimego, a mianowicie ogólnego i jakiegoś znaczniejszego państwa. Nie przyszło mu to z trudem, gdyż bardzo łatwo i szybko jest w stanie nauczyć się wielu rzeczy.
Historia – Jako książę zawsze był specjalnie traktowany, co jednak zaskakująco bardzo mu przeszkadzało, chciał być jak normalne dzieci i bawić się z innymi. Często bawił się za to z dziewczynką o podobnych odczuciach. Dziewczynka miała na imię Morvoren i była córką jednej z dam dworu. Dzieci bardzo się do siebie zbliżyły i przez następne lata były najlepszymi przyjaciółmi. Razem uciekali do lasu wspinać się na wszystko w zasięgu wzroku i chowali się przed karcącym wzrokiem rodziców. Zeth uczył Mor (jak ją nazywał) wszystkiego czego jako książę się nauczył, szczególnie rzeczy związanych z walką. Często więc razem ćwiczyli walcząc między sobą, za co kilka razy mieli różne kary, ale następnego dnia nic sobie z nich nie robiąc wracali do ćwiczeń, więc ich rodzice w końcu odpuścili. Dalej byli jednak niezadowoleni z ich wypadów do lasu, jednakże tam poprzestali tylko na wysyłaniu strażników, aby ich z daleka pilnowali, bo uznali, że sprawność fizyczna w niczym nie zaszkodzi następcy. Dzieci oczywiście zdawały sobie sprawę z ich obecności, więc raz na jakiś czas cicho się skradając robiły im psikusy (wtedy też Zeth nauczył się bezszelestnie skradać). Dzielili też wspólną pasję jaką było zainteresowanie światem ludzi, lubili czytać o nich w książkach i odgrywać sceny z ich życia. Tak bardzo ich to interesowało, że postanowili pewnego dnia zobaczyć terytorium człowieka albo nawet tam na jakiś czas zamieszkać. Pewnego dnia, gdy oboje mieli w przeliczeniu na ludzkie ok.15 lat Mor nagle zniknęła nie mówiąc o tym nikomu. Wszyscy bardzo się martwili, a Zeth jeszcze bardziej. Kiedy wreszcie postanowił przeszukać wszystkie miejsca, do których się wymykali, w dziupli ich ulubionego drzewa znalazł karteczkę zapisaną pismem ludzi. Karteczka mówiła „Poszłam zobaczyć świat ludzi. Niedługo wrócę, czekaj na mnie. Mor”. Zeth czekał, więc na nią ponad miesiąc, mimo że już po tygodniu inni mówili mu, żeby przestał wierzyć w jej powrót, bo ona już nie wróci. Niestety po tym czasie bardzo się podłamał i z wesołego, przyjaznego chłopca zmienił się w skrytego samotnika. Przez ten czas zbliżył się również do brata bliźniaka Mor – Myghalina (w skrócie Myg), gdyż obaj bardzo długi wierzyli w jej powrót. On też pomógł mu wyjść z tego smutnego stanu, lecz Zeth nie wrócił już do poprzedniego stanu, chociaż z każdym dniem uśmiechał się więcej. Myg przez ten czas zyskał jego wielkie zaufanie i stali się bliskimi przyjaciółmi, którymi pozostają, aż do dziś. Razem szukali ucieczki w sztuce wojennej, która z biegiem czasu stała się, razem z polowaniem, ich ulubionym zajęciem, które praktykowali w każdej wolnej chwili, więc nie dziw, że przyjaciele stali się jednymi z najlepszych wojowników w królestwie.
Wygląd – Po matce odziedziczył bujne, złote włosy, choć w jego przypadku są jednak ciemniejsze. W oczach też widać wpływ genów matki, lecz podstawowym ich kolorem jest szary, wyglądający praktycznie jak srebro, niebieskie ma tam tylko pobłyski. Ma lekko zadarty nos, na nim i policzkach lekko widoczne piegi, a cerę ma podobną do matki lecz ciemniejszą i troszkę opaloną. Książę jest wysoki, szczupły, ale bardziej umięśniony niż przeciętny mieszkaniec królestwa, jednakże nie widać po nim jego siły. Z całej jego sylwetki bije elegancja, a ślady perfekcjonizmu można zobaczyć w zadbanych paznokciach i przyciętych włosach.
W końskiej formie ma takie same oczy jak w ludzkiej, ale cała reszta się różni. Łuski są biało-srebrne i czasem lekko błyszczą. Grzywa przypomina pianę morską, lecz jest zadbana, wyczesana, jej kolor można opisać jako białą z lekkim perłowym pobslykiem. Podobnie jak w ludzkiej formie sylwetkę ma umięśnioną, ale szczupłą. Nogi ma długie, a z całej postaci bije szlachetność i elegancja.
Ulubiony strój – Bardzo nie lubi bogatych strojów oficjalnych, mimo że na nim nie wyglądają one tak źle jak na większości arystokratów. Jego ulubiony strój to ten, który zakłada na polowania/przejażdżki konne (jeśli takie rzeczy są w tym świecie). Jak na księcia przystało strój ten wykonany jest z najlepszych materiałów, lecz biorąc pod uwagę jego funkcję materiały te, jak i cały strój, muszą być bardzo wytrzymałe i możliwie nieograniczające ruchów następcy tronu. Na cały strój składają się: przyległe, choć nie obcisłe, skórzane spodnie (jeśli skórzane spodnie to całkowicie zły pomysł to możesz zmienić na inny materiał, ja tego nie ogarniam), nadające się do jazdy konnej, wysokie buty pokryte srebrnymi wzorami, luźna lniana koszula ze szwami wykonanymi srebrną nicią i srebrnym guzikiem (wiesz tak na górze przy szyi), krótka brązowa peleryna, którą książę często nosi na jednym ramieniu i brązowe wzorzyste ochraniacze na ręce (przydatne przy strzelaniu z łuku). Gdyby mógł chętnie nosiłby jeszcze mniej wypełnione bogactwem ubrania, lecz jako książę musi okazywać status królestwa.
Broń – Najczęściej dwa lekkie miecze, chociaż potrafi się też bardzo dobrze posługiwać mieczem dwuręcznym. Jak przystało na księcia radzi sobie też naprawdę nieźle z łukiem, trochę gorzej z kuszą (choć dalej powyżej przeciętnej). Bronie z gatunku toporów, buzdyganów czy młotów raczej omija. Podobnie jak halabardy i włócznie, jednak te nie są mu obce, potrafi się nimi posługiwać, choć tylko w średnim stopniu. Trenuje też walkę sztyletami oraz nożami do rzucania i jest w tym naprawdę bardzo dobry, jednak wiedzą o tym tylko najbliżsi i najbardziej zaufani ludzie.
Dodatkowe informacje –
– Ma sławę bardzo dobrego szermierza. Niektórzy nawet mówią, że jest jednym z najlepszych, albo i najlepszy, ale on w to drugie nie wierzy.
– Często z uwagi na jego status i szlachetny wygląd, ludzie go nie doceniają, co na polu bitwy może się skończyć bardzo szybką śmiercią. Niektórzy na dworze myślą też, że łatwo się nim manipuluje, lecz spotykają ich czesto niespodzianki w postaci „nieposłuszeństwa” księcia.
– Mimo, że się z tego nikomu nie przyznał dalej wierzy, choć tylko troszeczkę, że Mor pewnego dnia wróci (jak chcesz możesz jej jakoś użyć w fabule, hehe)
-Ma wysoką tolerancję na ból wykształconą podczas niezliczonych treningów
-Bardzo nie lubi upałów, zdecydowanie lepiej czuje się w niższych temperaturach
-Ma jednego jedynego ulubionego konia ze stajni królewskiej, który jest cały czarny że srebrną grzywą. Nie ma imienia, ale Zeth przyzwyczaił się do roboczego nazywania go Czarnuch
-Nienawidzi alkoholu, mimo że nie upija się
-Dzięki temu, że dużo czasu spędził w lesie ma lekko wyostrzone zmysły

Weź powiedz co sądzisz o imieniu, bo szczerze to ja nie wiem co o nim sądzić…
A i czy postać nie jest OP lub za bardzo idealna? Bo wiesz musi być wg mnie ponad przeciętną, bo bycie księciem i dowódcą wojsk zobowiązuje, ale mogłam troszkę, albo nawet bardziej niż troszkę, przesadzić.

Odpowiedz
3
Horyportier

Horyportier

@Horyportier O ziooommm
Nie miało wyjść takie długie sorki

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Horyportier Oo. No imię fajne, oryginalne i dobrze brzmi. Nie jest zbyt idealny, w końcu status zobowiązuje, hehe. A w jakim sensie jest dowódcą wojsk? Znaczy kapitana zastępuje, czy dowodzi jednym z oddziałów, czy coś jeszcze innego?

Odpowiedz
Horyportier

Horyportier

@Surge A przepraszam źle przeczytałam
No miał być tym kapitanem, nie?
No i przy okazji to jeszcze zapomniałam dopisać, zawsze nosi na ręku plecioną bransoletkę z muszelką, którą kiedyś dostał od Mor

Odpowiedz
1
Horyportier

Horyportier

@Horyportier I jeszcze też zapomniałam o tym, że umie się posługiwać językiem ludzi (inaczej nie odczytaliby tej notki od Mor, nie?)
Czyli w sumie zna 4 języki ojczysty, ogólny, jakiegoś znaczniejszego państwa i ludzki

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Horyportier Okej, tylko kapitana już mamy. A możesz mi troszkę opisać tą Mor, jakby jednak udało jej się wrócić?

Odpowiedz
Horyportier

Horyportier

@Surge O men, to będzie większe wyzwanie
Ale w sumie spoko
No to tak, Mor też była mieszanką Kelpie i Nereidy, choć u niej przeważyły geny Kelpie. W końskiej formie miała czarne oczy, czarno-złote łuski i grzywę bardzo podobną do Zetha, ale z mniejszym połyskiem. Jako człowiek też miała czarne oczy, tylko ze złotą obwódką, włosy blond, ale bardzo bardzo jasne, jeszcze trochę i byłyby białe, skórę miała ciemniejszą z wieloma piegami. Zarówno w końskiej jak i ludzkiej postaci jej sylwetka była średniej wielkości, ale umięśniona. Tak jak Zeth była bardzo elegancka, lecz bardziej od niego lubiła nosić biżuterię. Na dworze zapamiętano ją jako wiecznie szczęśliwą, lekko buntowniczą i towarzyszką dziewczynę, lecz Zeth i Myg wiedzieli, że gdzieś w środku miała dość dworu i jego sztuczności.
A co do tego kapitana to przecinek mi zniknął w zapotrzebowaniu na postacie, może być zastępca czy dowodzić jakimś jednym lepszym oddziałem. Sorka, że jestem taka nie ogarnięta i mimo tego straszliwie długiego formularza dalej potrzeba konsultacji.

Odpowiedz
1
Fokcik

Fokcik

Imię – Gardon

Wiek – 17 lat

Płeć – mężczyzna

Gatunek – Pół nereida, pół selkie

Ranga – Łowca Nagród

Charakter – Jest bardzo przyjazny i otwarty na nowe znajomości, chętnie kogoś poznaje. Lubi żartować, należy do zabawnych osób i nie ma zazwyczaj problemów z rozbawieniem kogoś. Odważny jak mało kto, nie bojący się podejmować ryzyka, nawet kiedy zagrożenie jest duże. Waleczny w walce i lojalny dla bliskich, mający swoje zasady których się trzyma. Sprytny i spostrzegawczy, w krótkim czasie zauważa wiele szczegółów otaczającego go świata. W złości jest porywczy i impulsywny, ale również wtedy kiedy widzi, że komuś mu bliskiemu grozi niebezpieczeństwo. Lubi rywalizacje i adrenalinę, nie okazuje swojego cierpienia i tłamsi je w sobie, by potem wyrzucić z siebie na osobności. Strasznie uparty, trzyma się swojego zdania nawet jak nie ma racji. Nieposłuszny i to bardzo, nie słucha się prawie nikogo, kroczy własnymi ścieżkami. Nienawidzi zasad, reguł, nakazów i zakazów, łamie je kiedy może, bądź nagina. Śmiały w swoich wypowiedziach, pewny siebie przed obcymi, brak mu pokory i uległości. Mimo to wie kiedy odpuścić by nie wpakować się w przysłowiowe bagno, czasami jednak nie odpuszcza i wpada w kłopoty. Dość łatwo przywiązuje się do innych, co niezbyt mu przeszkadza. Złożone obietnice dotrzymuje i nigdy ich nie łamię, są dla niego świętością. Potrafi zauważyć czyjeś poświęcenie dla niego, przez co uważa się za dłużnika danej osoby. Zazwyczaj przybiera postać człowieka, rzadko przebywa w formie foki.

Umiejętności – Bardzo dobrze walczy wręcz, ale zależy to od broni jaką dysponuje. Powszechna jest u niego walka sztyletami bądź katanami, które są wręcz zabójcze w jego rękach. Rzadko dobywa miecza, ponieważ nie opanował do końca walki nim. Bardzo celnie rzuca nożami, które są u niego równie groźne co sztylety. Całkiem celnie strzela także z łuku, ale rzadko trafia centralnie tam gdzie chce, zazwyczaj chybia o kilka centymetrów. Często walczy na same pięści przez brak jakiejkolwiek broni. Bardzo szybki zarówno w biegu jak i podczas walki, ma bardzo dobrą kondycję. Nie wyróżnia się siłą i zwinnością, ale nie jest też słaby i sztywny. Umie przewidzieć ruchy przeciwnika i zastosować się do nich, przez co przechyla szalę zwycięstwa na swoją stronę. Idealny łowca, jeśli chodzi o zwierzynę. Nauczył się bezszelestnie stąpać po ściółce i innych z reguły hałaśliwych podłożach. Biegle mówi w trzech językach: ogólnym, ojczystym i jednym z prawie zapomnianych. Utalentowany jeśli chodzi o biologię, bez problemu rozpoznaje choroby i zna ich symptomy, potrafi przyrządzić antidotum na ukąszenie jadowitego węża. Wie jak wyciągnąć z kogoś potrzebne mu informacje.

Historia – Urodził się w dość biednej rodzinie, która mieszkała w innym królestwie, niż to w którym obecnie przebywa. Liczyły się tam szybkość i kondycja, dlatego od urodzenia dużo biegał i ćwiczył. Kiedy miał 13 lat jego rodzice zginęli w tajemniczych okolicznościach, chłopak nie wierzył w przypadek i z czasem udało mu się dowiedzieć, że zostali zamordowani. Niesiony chęcią zemsty odnalazł i zabił morderców przez co naraził się zorganizowanej grupie przestępczej działającej w tamtym rejonie. Złapali go i zagrozili, że jeśli nie opuści tych ziem to go również zabiją. Tak więc opuścił swoją ojczyznę i długo podróżował. W wieku 16 lat został Łowcą Nagród znanym ze swojej szybkości i precyzji, z jaką wykonuje zadanie.

Wygląd – Posiada czarne jak noc, gęste włosy, z długą grzywką zakrywającą jego lewe oko. Niebieskie tęczówki i zadarty nos, pełne usta. Całkiem umięśniony z szerokimi barkami. Dość chudy przeciętnego wzrostu nastolatek o lekko opalonej skórze. Do dzisiaj nosi pierścień swojego ojca i branzolete matki. W formie foki jego skóra jest ciemno szara, jako zwierzę jest mały jak na ten gatunek.

Ulubiony strój – Ubiera się czarny podkoszulek, na który w chłodniejsze dni zakłada bluzę z kapturem i bezrękawnik z futerkiem na kapturze. Krótkie spodenki również czarnej barwy, które może zmienić w długie spodnie. Ciemno szare buty lekko za kostkę. Czasami aby ukryć swoją tożsamość zakłada na twarz chustę zakrywającą jego usta i nos. Do pasa ma przyszyte pochwy na sztylety i pięć miejsc na noże. Z tyłu przewiesza swoje katany, które krzyżuje. Na dłoniach nosi rękawice ze skóry bez palców.

Broń – Zazwyczaj sztylety i katany, rzuca nożami. Kiedy ma dostęp to również łuk. Jego szybkość, kondycja oraz spryt. Sztylety na ostrzu mają wyryte imiona jego rodziców.

Dodatkowe informacje –
– staje w obronie bliskich osób, przyjaciół
– lubi oglądać gwiazdy, ich widok go uspokaja i oczyszcza umysł
– jego ojciec pochodzi z królestwa w którym obecnie przebywa, właśnie dlatego tutaj przybył
– nienawidzi egoizmu i niesprawiedliwości, tępi złodziei i często goni ich po to by odzyskać to co ukradli i oddać właścicielom
– bardzo dobrze widzi w ciemności, ma również wyostrzony słuch
– lubi pomagać, bo przekonał się już, że okazana dobroć bardzo często wraca
– nie zostawi nikogo w potrzebie, nie umie patrzeć na cierpienie niewinnej osoby
– jego ojciec był nereidą, matka selkie
– wdał się w wyglądzie w ojca, po matce natomiast ma większość swojego charakteru
– uwielbia się droczyć z ponurymi ludźmi
– mimo swojej dobrej natury, to tuż po przybycie to obecnego królestwa, groził kilku mieszkańcom by zdobyć jedzenie i picie
– dowiedział gdzie mieszkał jego ojciec w młodości, po czym zrobił tam niewielki ołtarzyk, na który przychodzi by uczcić pamięć o rodzicach

Jak coś mi się przypomni do napiszę lub dopiszę

Odpowiedz
1
Horyportier

Horyportier

Zień dobry
Uszanowanko ogl
Mogę się zapisać na Księcia?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Horyportier A witam, witam. Jasne, że możesz

Odpowiedz
Horyportier

Horyportier

@Surge To jeśli tak to tu działa to powiedzmy, że zaklepuję i za jakiś czas dam gotowe

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Horyportier Doobrze, już ci zajmuje

Odpowiedz
Horyportier

Horyportier

@Surge A czekaj jeszcze jedno pytanko ten książę jest nereidem (?) czy kelpie, jakąś mieszanką czy sama mam wybrać spośród tych trzech opcji?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Horyportier Jest mieszanką tych dwóch gatunków

Odpowiedz
Leulle

Leulle

Imię – Korra

Wiek – 217

Płeć – kobieta

Gatunek – nereida

Ranga – porucznik, ale jest blisko awansowania

Charakter – kreatywna, sprytna, pomysłowa, rozważna, inteligentna, mściwa, pamiętliwa, sarkastyczna, zabawna, lojalna do bólu

Umiejętności – łucznictwo, walka wręcz , planowanie strategii, szybkość i zwinność, sztylety, miecz

Historia – urodziła się w dosyć biednej rodzinie. Wstąpiła do wojska, a dzięki talentowi do planowania strategii szybko awansowała na sierżanta, a teraz jest blisko stania się kapitanem

Wygląd – ciemne błąd średniej długości kręcone włosy zazwyczaj luźnio spięte s tyłu głowy, głębokie niebieskie oczy, oliwkowa skóra, lekkie piegi

Ulubiony strój – brązowe przyległe spodnie z kieszeniami, sznurowane wysokie wygodne buty, granatowa tunika z kapturem przewiązana na brązowym pasem do którego przypięte są sztylety i miecz, a na plecach łuk i kołczan ( zaczarowany, by w bodziec strzały nie „wypłynęły”). Ubiera się wygodnie, nie koniecznie pięknie. Nienawidzi sukienek

Broń – łuk, sztylety, miecz

Dodatkowe informacje – jej marzeniem to zostać generałem

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Leulle No i zarąbiście. Masz coś przeciwko temu, żeby była antagonistą? ;3

Odpowiedz
Leulle

Leulle

@Surge w sensie?

Odpowiedz
1
Leulle

Leulle

@Surge jakąś taką co udaje dobrą, czy ze złych wojsk czy jak?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Leulle Jakby ze złych wojsk

Odpowiedz
Leulle

Leulle

@Surge to spk

Odpowiedz
1
.Emisia.

.Emisia.

Imię – Tilva

Wiek – w ludzkich 32

Płeć – kobieta

Gatunek – selkie

Ranga – kapitan armii

Charakter – twarda, odważna i wytrwała – to jej główne cechy. Poza tym nienawidzi tchórzostwa i sama zawsze walczy do końca. Nie można jej jednak zarzucić lekkomyślności, bo Tilva dobrze wie, kiedy należy odpuścić. Jest inteligentna, spostrzegawcza i rozsądna, a także lojalna. Ma zestaw cech idealnie współgrający z talentem przywódczym, co pozwoliło jej zostać świetnym dowódcą. Lata dowodzenia sprawiły, że czasami odruchowo zdarza się jej wydawać rozkazy nawet w życiu codziennym. Czasami bywa wybuchowa, jeśli ktoś uderzy w czułą strunę lub wyjątkowo ją zirytuje. Niekiedy nie daje komuś dojść do głosu, jeśli akurat wydaje rozkazy i jest bardzo zajęta. Stara się być sprawiedliwa względem każdego i dobra dla swoich podwładnych.

Umiejętności – walka (patrz także: broń), jest odporna na zimno, jest idealnie sprawna fizycznie oraz ma doskonałą formę dzięki codziennym ćwiczeniom i zdrowemu trybowi życia. Jest szybka i zwinna, co pozwala jej jako kobiecie wygrywać starcia z większymi i silniejszymi przeciwnikami. Bardzo dobrze zna się na geografii, roślinności i zwierzętach królestwa i innych podmorskich krain. Zna się na strategii wojennej i zwiadach.

Historia – jej rodzina od kilku pokoleń była wierna królestwu i tradycją stało się, aby dziecko kapitana armii również nim zostawało. Kiedy Tilva przyszła na świat, jej ojciec stwierdził, że nie ma znaczenia, że nie jest chłopcem. Kiedy przyszła na to pora, zaczął szkolić ją w walce, aby mogła godnie zająć jego miejsce. W rodzinie Tilvy zawsze panowała dobra atmosfera, mimo że jej ojciec często przebywał poza domem z powodu swojej pracy. Kiedy Tilva ukończyła 18 lat, wstąpiła do wojska. Dwa lata później jej ojciec został ranny w potyczce z niksami, na tyle poważnie, że nie mógł dalej sprawować funkcji kapitana, choć przeżył. Z szacunku do swojego dowódcy żołnierze zgodzili się, aby zastąpiła go Tilva. Początkowo panowała niechęć do niej z powodu jej młodego wieku i niewielkiego doświadczenia, mimo że odbierała nauki wojenne od dzieciństwa. Po pewnym czasie Tilva zdobyła zaufanie żołnierzy, a także wykazała się w walce, co poskutkowało również poważaniem i szacunkiem do młodej selkie.

Wygląd – Średnio wysoka, trochę bardziej umięśniona niż przeciętna kobieta. Twarz owalna, z lekko zarysowanymi kośćmi policzkowymi, o nieco skośnych, szarozielonych oczach ze złotymi akcentami przy źrenicach. Falowane, ciemnobrązowe włosy lekko wygolone przy uszach, te rosnące na środku głowy sięgają prawie do brody. Zaczesuje je zwykle do tyłu lub zaplata w kilka małych warkoczyków, żeby jej nie przeszkadzały. Mimo, że jest selkie, nie stroi się tak, jak większość przedstawicielek jej gatunku, jedynie czasem, na jakieś okazje, wplata ozdobne łańcuszki we włosy.

W przeciwieństwie do większości selkie foczą formą Tilvy jest amfitryta lamparcia (lampart morski), co zaskakuje prawie każdego.
Tilva ma jasne, srebrzystoszare podbrzusze i ciemnoszary grzbiet z przejściem w postaci plamek i cętek. Plamki i cętki pokrywają też gdzieniegdzie resztę jej ciała, przy czym na brzuchu są one białe, a na grzbiecie czarne.

Ulubiony strój – luźne spodnie z kieszeniami związane szerokim pasem, z dwoma mieczami przy bokach, sznurowane buty do połowy łydki. Wygodna bluzka również z kieszeniami i skórzane ochraniacze na przedramiona. Gdzieniegdzie poukrywane ostrza. Ceni wygodę i funkcjonalność ponad ładny wygląd.

Broń – szkolona przez ojca od najmłodszych lat, teraz biegle posługuje się większością broni z wyjątkiem tych naprawdę niepowszechnych i rzadko używanych. Potrafi również dobrze walczyć wręcz, zarówno w ludzkiej jak i foczej postaci. Została nauczona wszechstronności.
Najczęściej używa swoich dwóch mieczy i broni poukrywanej w ubraniach.

Dodatkowe informacje:
– jest jedną z najlepszych wojowniczek w królestwie (jeśli można)
– gada przez sen i chrapie
– nie potrafi gotować
– ma słabość do słodyczy

Uff, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam…
I że postać nie jest zbyt OP :/

Odpowiedz
3
Surge

Surge

•  AUTOR

@.Emisia. Świetna, haha. Pasuje do swojej roli ;3

Odpowiedz
1
.Emisia.

.Emisia.

@Surge dziękujęę :D Starałam się, żeby pasowała

Odpowiedz
1
Libera

Libera

Imię – Leander (Człowiek-lew)

Wiek – 20

Płeć – Mężczyzna

Gatunek – W połowie Nereida, w drugiej Niksa

Ranga – Łowca Nagród

Charakter – Bardzo, bardzo sarkastyczny. Właściwie można to nazwać jego drtugim imieniem. Nie mówi wprost, co mu nie pasuje, jedynie zauważa, by domyślenie się nie stanowiło problemu, tzn. Tworzy dwuznaczność. Inteligenty, na każdą uwagę ma ripostę, która kończy temat. Rzadko kiedy bierze cokolwiek na poważnie, ale jeśli już to doprowadza sprawę do końca. Nie lubi mieć zobowiązań, zadłużeń czy czegokolwiek, co w jakimś stopniu przywiązuje go do kogoś lub czegoś. Jego odwaga, choć brawurowa, to zahacza o głupotę, kiedy naraża się nieodpowiednim ludziom. Pewny siebie, ale nie narcystyczny. Wie dokładnie co potrafi, a czego nie. Mimo to zdarza mu się ponieść emocjom i stanąć do walki, w której nie ma szans. Za wszelką cenę chce pokazać, że nie jest tchórzem. Typ samotnika, nie potrzebuje nic od nikogo, sam da sobie radę. Sprytny i cwany, zawsze znajdzie wyjście z sytuacji. Potrafi zagadywać i rozpraszać, odwracać uwagę ale i manipulować, tworzyć z kogoś swoją własną marionetkę i wymusić na nim konkretne, pożądane zachowania. Nie ma daru przekonywania, po prostu poznał tajniki ludzkiej psyhologi, gesty i tony głosu. Potrafi również wywołać konkretną emocję, wstyd, zażenowanie lub euforię, a to wszystko przez zdolność idealnego dobierania słów. Nie kłamie, po prostu nie mówi ludziom wszystkiego. Wyznaje zasadę „Im mniej wiesz, tym lepiej śpisz”. Prawdę wyznaje dopiero, kiedy ma ku temu jakiś konkretny cel. Bardzo spostrzegawczy, dostrzega połączenia oraz intrygi, rzeczy które ktoś chce ukryć, jak i powody do tego. Opanowany, żeby go sprowokować trzeba naprawdę uderzyć w sedno jego złości, a tej mu nie brakuje. Uparty, ale i okrutny. Nie odpuści nikomu, zawzięty aż do krwi. Podejrzliwy, nieufny i zamknięty w sobie, choć te cechy nabył przez swój zawód.

Umiejętności – Dobrze opanowana walka, zarówno wręcz oraz mieczem. Jego walka mieczem nie jest powszechnie spotykana. Wykorzystuje w niej nie tylko ostrze, ale całe swoje ciało. Nogi, wolną rękę, nawet głowę. Przypomina kogoś walczącego wręcz, kto zamiast jednej ręki ma ostrze. Potrafi celnie strzelać z łuku, kiedy się skupi, co zazwyczaj mu się udaje. Dobrze trzyma się na grzbiecie konia, ale zdecydowanie bardziej woli uciekać lub gonić używając własnych nóg. Parkour, dalekie skoki i długotrwały bieg – to jest jego natura. Cały świat to jego plac zabaw. Wstyd się przyznać, ale to utalentowany złodziej. Ma bardzo dobrą równowagę i wręcz nie sposób skądś go zepchnąć bez wystarczająco silnego uderzenia. Ufa swojemu ciału, wie że jest idealnie przystosowane do jego własnej wagi i nie zdarzają mu się problemy z podciągnięciami, skokami oraz biegami. Z umiejętności bardziej umysłowych jest bardzo spostrzegawczy. Dzięki temu oraz swojej kreatywności nauczył się wyznaczać kierunki świata pod wodą. Używa w tym celu igły, magnesu, liścia oraz kałuży. Opanował płynnie dwa języki – swój własny oraz panujący ogólnie. Doskonale idzie mu matematyka, choć wykorzystuje ją głównie licząc pieniądze. Umie zawiązać wiele węzłów, wie które rośliny może jeść, a które nie. Survival ma w małym palcu.

Historia – Urodził się w poważanej rodzinie, o szlacheckich korzeniach. Od pokoleń każdy syn bez wyjątku był łowcą nagród, a tradycja wywodziła się od przodka, który w ten sposób dorobił się niewyobrażalnego majątku i sławy. Większość synów umierała młodo, gdyż byli zbyt próżni lub obierali dla siebie zbyt trudne cele. Jednak ojciec Leandera zaczął uczyć go wszystkich umiejętności bardzo szybko. Matka chłopaka nauczyła go zszywać, zarówno rany jak i przedarcia materiału. Dowiedział się od niej wiele o roślinach i o polowaniach, gdyż kobiety w jego rodzinie słynęły z daru do tropienia zwierzyny. Swojego pierwszego własnego konia, którego ma do dziś, dostał mając trzynaście lat, jako źrebaka. Nauczyciel pomógł mu go ułożyć i podszkolił w jeździectwie, którą trenował od młodych lat. Mając 18 lat Leander uczęszczał na najlepszy uniwersytet, by ostatecznie rzucić szkołę kilka miesięcy przed dwudziestymi urodzinami. Zajął się tym czym wszyscy mężczyźni w jego rodzinie – został łowcą nagród. Jego ojciec został zamordowany przez zbiega, którego gonili z Leanderem. Chłopak zachował po nim rodzinny pierścień z który nosi na rzemyku na szyi. Nigdy więcej nie wrócił do domu.

Wygląd – Wzrostem przeciętny, idealny tonus mięśniowy. Włosy w kolorze ciemnego blondu, długie do szczęki. Zwykle odgawnia grzywkę do tyłu i zakłada kapelusz, by włosy nie opadały mu na twarz. Ma króciutką, wręcz niewidoczną przez niską pigmentację włosa, kozią bródkę bez bokobrodów. Oczy błękitne z pasem fioletu od środka. Ma bladą bliznę pod brodą.

Ulubiony strój – Coś na wzór czarnej, dzinsowej katany, przedartej tu i ówdzie. Pod szyją ma białą chustę w czarne znaki, by ukryć tożsamość w razie potrzeby. Wokół szyi ma zawieszony rzemyk, do którego przywiązany jest srebrny pierścień jego ojca z wyrytym napisem „Sic Parvis Magna”. Wokół lewego przedramienia obwiazany ma kawalek czarnego materiału, który chroni go od odskakującej cięciwy łuku. Spodnie ma w kolorze ciemnego beżu, poprzeszywane tu i ówdzie, by lepiej pasowały. Buty do połowy łydki, w kolorze spodni, na płaskiej podeszwie i sznurowane. Do paska przpietą ma kaburę z mieczem, a od strony pleców z nożem. Ma również przywiązana linę, jednak jest na tyle cienka, że nie przeszkadza mu przy codziennych czynnościach. Na lewym nadgarstku ma srebrny zegarek, pod którym zatknął igłę, której używa do określania kierunków świata oraz do szycia, kiedy jest to konieczne. Na głowie ciemny kowbojski kapelusz, przwiazny czarną linką.

Broń – piękny, drogocenny łuk. Obwiązany jest skórą lamparta, a ta różnymi rodzajami pięknych dóbr zdobytych na wyprawach – muszelki, łańcuszki i tym podobne. Ma również przywiązanych wiele ptasich piór i kłów różnych zwierząt, które upolował Leander.
Przy pasie miecz, niewielki, jednoręczny, symetryczny i estetycznie wyrzeźbiony. Wykonany z ciemnej, matowej stali nie odbija światła. Wzdłuż ostrza ma natomiast wyryte runy oraz powtykane kamienie akwamarynu. Rękojeść obwązana jest czarnym materiałem, by pasował do koloru ostrza.

Dodatkowe informacje:
– Jego koń nazywa się Lisper I jest maści jeleniej ze srebrną grzywą. Ma czarną głowę oraz czarne nogi aż po przedramię. Ogon również czarny. Za podkładkę pod siodło służy piękna sierść pumaparda, a same siodło ma przywiązanych kilka jego zębów.

Jak coś mi się przypomni to dopisze haha

Odpowiedz
4
Surge

Surge

•  AUTOR

@Libera Cudny, haha

Odpowiedz
1
Libera

Libera

@Surge no i super haha. O zapomniałam powiedzieć że urodę odziedziczył głowie po matce Nereidzie, jedynie dobrze widoczne kości policzkowe po ojcu Niksie. Mimo wszystko pasują do niego i dodają twardości

Odpowiedz
1
.Emisia.

.Emisia.

@Libera cud miód of course, haha

Odpowiedz
1
Libera

Libera

@.Emisia. 💛🐆

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej