Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Zapisy do RP „KREATYWNA NAZWA RP”

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
egzystencja.
egzystencja.
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 59

magic..cat

magic..cat

Czm oni maja takie dziwne oczy sie pytam

Odpowiedz
egzystencja.

egzystencja.

•  AUTOR

@FantaLisekLegendarny oboże…. Jezu nie chce mi się tłumaczyć bo tego się wytłumaczyć nie da -_-

Odpowiedz
1
.Aquarium.Tea.

.Aquarium.Tea.

wyśle formularz na pv

Odpowiedz
-.Dorwe.Cie.kotku.-

-.Dorwe.Cie.kotku.-

Imie: Yuir
Klasa: 2a
Pokój: idk wybierz mi xD
Charakter: tajemniczy, czasami chamski, jak się go pozna to może być miły
Co lubi?: rysować, być samemu, słuchać muzyki, grać na gitarze
Czego nie lubi? : jak ktoś go przezywa albo go biją
Ship: nwm ::3 xD)
Dod info: nie lubi gadać z ludźmi, nie ma przyjaciół

Drógą postać:
Imię: Dawidek
Klasa: nie chodzi jest nauczycielem :P
Pokój: a może jakiś? 😏😏
Charakter: tajemniczy, cichy, pomocny, jak się wku.wi to może zabić
Co lubi? : spędzać czas z Elise :3
Czego nie lubi?:jak ktoś zabiera mu Elise UnU
Ship: Elsie :3
Wygląd: nie chce mi się wypisywać xD
Dod info: należy do mafi

Odpowiedz
-.Dorwe.Cie.kotku.-

-.Dorwe.Cie.kotku.-

Odpowiedz
egzystencja.

egzystencja.

•  AUTOR

@Dark_Angel_ toszto ty zacznij >:3

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)
egzystencja.

egzystencja.

•  AUTOR

@Dark_Angel_ dalej się nie zapisałaś

Odpowiedz
1
Kirka_UwU

Kirka_UwU

İmię: Lily

Klasa(1-3 a-c): 2 a

Pokój(1-5): 3

Charakter: głupia, zj**ana, ciekawska

Co lubi?: Samotność, liście, chomiki, gónwo, pieniądze ( bo kto nie lubi kasy )

Czego nie lubi?: Ludzi, brata na którego jest skazana, pomarańczy, drzew

Ship: Leo x Lily

Wygląd: dziewczyna o szmaragdowych oczach szarych włosach z różowoczerwonymi końcówkami związanymi w dwa warkocze, ubrana jest w czarną bluzę, krótkie spodenki brązowe buty.

Dod. Info.:
*Boi się krzaków i kasztanów
* Oraz kofffaaa liście !

2 postać :
İmię: Leo

Klasa(1-3 a-c): 2 c

Pokój(1-5): 4

Charakter: na pewno zje**ny

Co lubi?: Lubi Lily ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czego nie lubi?: Alexa ( brata Lily ) liści

Ship: Lily x Leo

Wygląd: chłopak o czerwonych oczach na jednym ma opaskę, czarno szarych włosach i szarej bluzie

Dod. Info.:
* Boi się liści i żołędzi
* Koffaa krzaki i kasztany
* Lubi słowo „zabiję cię Alex”

3 postać
İmię: Alex

Klasa(1-3 a-c): 3 a

Pokój(1-5): 3

Charakter: pouczający, pewny siebie

Co lubi?: Lubi jednorożce !!!

Czego nie lubi?: Nie lubi leo i Lily

Ship: Alex X Poduszka

Wygląd: Lily tylko chłopak

Dod. Info.:
* Koffaa poduszkę
* Robi siku do basenu dla tego nikt go nie zaprasza na basen ಥ‿ಥ

Na pv jeszcze wygląd wyślę

Odpowiedz
Marti-San

Marti-San

İmię: Ava

Klasa(1-3 a-c): ta w której jest Victor

Pokój(1-5): z Victorem (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)

Charakter: a ja nie umiem opisywac ale wiesz chyba jaki ;-;

Co lubi?: Victora (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)

Czego nie lubi?: babek które kochają Victora

Ship: AVA X VICTORRRRR

Wygląd: Jezu no widziałaś ja no wystarczy chyba ;-;

Dod. Info.: LUBI VICTORA

Odpowiedz
MamciaNezu

MamciaNezu

k**** JESZCZE JEDNA

İmię:Sonia

Klasa(1-3 a-c):2c

Pokój(1-5):2

Charakter:tsunderowe gówno

Co lubi?:jedzenie , hentaje , yaoi

Czego nie lubi?:ludzi

Ship:nwm

Wygląd:wyśle kiedys

Dod. Info.:EME mewmemememme nwm

Odpowiedz
MamciaNezu

MamciaNezu

BEDE MIEĆ 3 POSTACIE BITCH

İmię:Uma

Klasa(1-3 a-c):1c

Pokój(1-5):eee 3

Charakter:kUuUdErE yebana a i StAlkErKa

Co lubi?:Siebie , SŁODYCZEEEE ,AnImCe BiTcH

Czego nie lubi?:HeNtAj (dziwak) , ludzi

Ship:MOGE WSZYSTKO

Wygląd:Wygląd WYŚLE

Dod. Info.: JeSt ŁaDnA ,

İmię:Sora

Klasa(1-3 a-c):2b

Pokój(1-5):eeeee 4

Charakter:Miłe to no i em DRUGA JA HEHEHEHEH

Co lubi?:Wszystko co zboczone , JeDzIeNiE

Czego nie lubi?: Robali , NiE jEdZeNiA , sztywnych ludzi

Ship:nwm

Wygląd: WYŚLE KIEDYŚ TAM

Dod. Info.:Em em em em em boi się koni i ptaków

Odpowiedz
egzystencja.

egzystencja.

•  AUTOR

@MamciaNezu nwm wybierz qwp

Odpowiedz
1
MamciaNezu

MamciaNezu

@.Idz.sobie. Em em em em UMA

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (2)
egzystencja.

egzystencja.

•  AUTOR

@MamciaNezu mamke zapisz się

Odpowiedz
1
MamciaNezu

MamciaNezu

Odpowiedz
YourBestWaifu

YourBestWaifu

İmię: Mikan (wcale nie ukradłam z danganronpy wcale a wcale XD)
Klasa: 2 a
Pokój: 2
Character: Mango zjeb, Cicha i wstydliwa
Co lubi?: Kotki, anime
Czego nie lubi?: contryhumans (czy jak to się tam pisze), ludzi, pomidorów
Ship: ktoś coś?
Wygląd: wyślę potem
Dod. Info.: Nie ma

Odpowiedz
egzystencja.

egzystencja.

•  AUTOR

@YourBestWaifu pomidory są zarypiste >:0

Odpowiedz
1
YourBestWaifu

YourBestWaifu

@.Idz.sobie. Spróbuj to wmówić mojej BFF

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej