(zastanawiamy się trochę nad byciem nauczycielką, więc możecie powiedzieć co myślicie o naszych myślach) 1. Zalał kawą? Jesteśmy tak trochę uzależnione od kawy, ale i tak jej nie piłyśmy przed studiami, więc trochę wyczuwamy sus, ale ostatecznie byśmy nic nie zrobiły, jako nauczycielka głównie by nas obchodziła wiedza ucznia niż jego notatki.
2. Oceny powinny być zgodne z umiejętnościami ucznia, ocenianie ortografii u osoby z dysortografią jest podobne do oceniania zadań z nagraniami audio u osoby głuchej, więc po prostu nie będziemy odejmować punktów za ortografię, ale nadal ocenimy treść. Z tego co wiemy nauka ortografii nie pomaga w dysortografii, więc tego raczej nie zaoferujemy.
3. Jak uczeń chciał napisać do chorego kolegi, to powinien to zrobić po lekcji, ale potraktowałybyśmy to ulgowo jeśli to był pierwszy raz.
4. Jak nie umiałybyśmy rozczytać wszystkiego (co się rzadko zdarza bo umiemy odszyfrować polską cyrylicę) to ocenimy to co rozczytamy. Prosiłybyśmy ucznia o rozczytanie tylko jeśli sprawdzałybyśmy kartkówki na tej samej lekcji co były pisane.
5. Gdybyśmy wstawiły ocenę wyższą komuś komu zabrakło jednego punktu, to wtedy byłaby taka sama sytuacja z osobami którym zabrakło dwóch punktów – to jest jak obniżenie progu ocen o jeden punkt, a robienie tego po ogłoszeniu go jest trochę niesprawiedliwe.
6. Z WF nie powinno wstawiać się ocen za umiejętności, tylko za postęp która dana osoba robi, dlatego jeśli widzimy że ktoś się stara, robi wszystkie ćwiczenia poprawnie etc. to nie ma powodu dla którego nie powinien mieć dobrej oceny
7. Jest tylko jedna rzecz którą mogłybyśmy zrobić po zobaczeniu uczennic pijących energetyki na korytarzu, a tą rzeczą jest dołączenie do nich.
8. Gdybyśmy prowadziły religię (0% szans) to by nas za bardzo nie obchodziło co uczniowie robią, prawdopodobnie puściłybyśmy jakiś film religijny i pozwalały osobom których on nie interesuje robić coś innego (np odrabiać lekcje) ((fun fact: na lekcjach religii oglądałyśmy z kolegą anime więc ye))
9. To zależy tak trochę od tego jak obraźliwy ten rysunek by był i od naszego humoru, jakby był taki średnio obraźliwy to byśmy narysowały go jako soyjaka i wysłały mu rysunek przez librusa, jak taki lekko obraźliwy to pewnie byśmy się nawet zaśmiały, dopiero jakby to był bardzo mocno obraźliwy to byśmy zastanowiły się nad uwagą czy coś.
10. Jak są słabsze oceny to oznacza że uczniowie raczej nie rozumieją w pełni tematu, więc na pewno byśmy oferowały jakieś powtórzenie tematu, oraz omawiając następne tematy, bardziej powoli byśmy mówiły o rzeczach które się pojawiły w poprzednim temacie. Oferowanie poprawienia sprawdzianu to jest coś co byśmy zrobiły nawet jeśli byłyby w większości dobre oceny.
VillaiNeko
Ciekawy quiz, aczkolwiek czy picie energetyków na terenie szkoły jest zakazane? 🤨
_Streferka_
• AUTOR@VillaiNeko dziękuję 💗
W sumie to trudno stwierdzić, raczej nie, ale nauczyciele i tak często zwracają o to uwagę
VillaiNeko
@_Streferka_ U mnie na szczęście tak nie było. Ew jakiś żart, żeby nie pić takich świństw, ale tyle xd
._Blekitna_Gwiazda_.
Super! Przydatny ten quiz ponieważ chciałabym zostać nauczycielką niemieckiego oraz wychowawcą jakiejś klasy! Poprostu świetne!
._Blekitna_Gwiazda_.
@_Streferka_ dzkkkk za obs 🤗🤗🤗
_Streferka_
• AUTOR@Martyna_cute spk (:
Papuzka_123
Gratuluję SG
Supeer głosowanie ❤
_Streferka_
• AUTOR@Papuzka_123 dziękuję 💗💗💗
Kimflive
😀👍
Guo_M
Zajefajny quiz
_Streferka_
• AUTOR@Guo_M dziękuję 💗
333ccc
Świetne głosowanie!
_Streferka_
• AUTOR@333ccc dziękuję 💗
.Nessa.
Lekcja religii:
Uczeń- jesteś ateistą
Ja-ja też, prowadzę tę lekce przez przypadek.
Kimflive
@Elevenna. XD
incorrigible
Witam sąsiadkę z SG, gratulacje 💜
_Streferka_
• AUTOR@Quirrell dziękuję 💗
Lexi2002
(zastanawiamy się trochę nad byciem nauczycielką, więc możecie powiedzieć co myślicie o naszych myślach)
1. Zalał kawą? Jesteśmy tak trochę uzależnione od kawy, ale i tak jej nie piłyśmy przed studiami, więc trochę wyczuwamy sus, ale ostatecznie byśmy nic nie zrobiły, jako nauczycielka głównie by nas obchodziła wiedza ucznia niż jego notatki.
2. Oceny powinny być zgodne z umiejętnościami ucznia, ocenianie ortografii u osoby z dysortografią jest podobne do oceniania zadań z nagraniami audio u osoby głuchej, więc po prostu nie będziemy odejmować punktów za ortografię, ale nadal ocenimy treść. Z tego co wiemy nauka ortografii nie pomaga w dysortografii, więc tego raczej nie zaoferujemy.
3. Jak uczeń chciał napisać do chorego kolegi, to powinien to zrobić po lekcji, ale potraktowałybyśmy to ulgowo jeśli to był pierwszy raz.
4. Jak nie umiałybyśmy rozczytać wszystkiego (co się rzadko zdarza bo umiemy odszyfrować polską cyrylicę) to ocenimy to co rozczytamy. Prosiłybyśmy ucznia o rozczytanie tylko jeśli sprawdzałybyśmy kartkówki na tej samej lekcji co były pisane.
5. Gdybyśmy wstawiły ocenę wyższą komuś komu zabrakło jednego punktu, to wtedy byłaby taka sama sytuacja z osobami którym zabrakło dwóch punktów – to jest jak obniżenie progu ocen o jeden punkt, a robienie tego po ogłoszeniu go jest trochę niesprawiedliwe.
6. Z WF nie powinno wstawiać się ocen za umiejętności, tylko za postęp która dana osoba robi, dlatego jeśli widzimy że ktoś się stara, robi wszystkie ćwiczenia poprawnie etc. to nie ma powodu dla którego nie powinien mieć dobrej oceny
7. Jest tylko jedna rzecz którą mogłybyśmy zrobić po zobaczeniu uczennic pijących energetyki na korytarzu, a tą rzeczą jest dołączenie do nich.
8. Gdybyśmy prowadziły religię (0% szans) to by nas za bardzo nie obchodziło co uczniowie robią, prawdopodobnie puściłybyśmy jakiś film religijny i pozwalały osobom których on nie interesuje robić coś innego (np odrabiać lekcje)
((fun fact: na lekcjach religii oglądałyśmy z kolegą anime więc ye))
9. To zależy tak trochę od tego jak obraźliwy ten rysunek by był i od naszego humoru, jakby był taki średnio obraźliwy to byśmy narysowały go jako soyjaka i wysłały mu rysunek przez librusa, jak taki lekko obraźliwy to pewnie byśmy się nawet zaśmiały, dopiero jakby to był bardzo mocno obraźliwy to byśmy zastanowiły się nad uwagą czy coś.
10. Jak są słabsze oceny to oznacza że uczniowie raczej nie rozumieją w pełni tematu, więc na pewno byśmy oferowały jakieś powtórzenie tematu, oraz omawiając następne tematy, bardziej powoli byśmy mówiły o rzeczach które się pojawiły w poprzednim temacie.
Oferowanie poprawienia sprawdzianu to jest coś co byśmy zrobiły nawet jeśli byłyby w większości dobre oceny.
Milka8012
@czupakabrra Używa innych zaimków
Lexi2002
@czupakabrra @Quizer2 @Milka8012 Nie mamy dobrego wyjaśnienia, zwykle rzucamy kostką i wybieramy jedno z poniższych
1. po prostu z nawyku
2. tak na prawdę nie jesteśmy człowiekiem tylko trzema szczurami w płaszczu
3. jesteśmy istotą poza ludzkim zrozumieniem
4. https://pl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_maiestatis
5. https://pl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_modestiae
6. żeby inni ludzie się nas o to pytali
Cloudly.
Super głosowanie!
_Streferka_
• AUTOR@Summer-Flamingo dziękuję 💗