Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

War of Hormone — challenge z Wami!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
Zobacz podobne quizy: #bts #challenge #straykids

Komentarze sameQuizy: 48

MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

Czy można drugi raz dac pomysł?

Odpowiedz
1
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR
Odpowiedz
1
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

@Alltrey Nooo to 😏 zaraz coś wymyślę

Odpowiedz
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

Ship:Vmin
Wiek:Tae 17, Jiminek 16
Top V, bottom Jimin
Typ:Smut 😏 fluffy, trochę angst
Taechyung… znany, popularny piosenkarz oraz niski i kujoński Jimin. Znany piosenkarz V przenosi się do szkoły w Korei Południowej. Poznaje między innymi: Niskiego Jimina i Przystojnego Jungooka. Jimin delikatny i słodki po pewnym czasie zaczyna widzieć co się święci. Piosenkarz ewidentnie do niego zarywa! Taechyung natomiast wie że wszyscy i tak wiedzą że jest gejem. I tak o to V i Minn stają się parą! Po dwóch miesiącach Jimin słyszy rozmowę Tae
-Mówię ci! Ten mały zrobi dla mnie wszystko! Od miesiąca nie muszę odrabiać lekcji!
Wtedy WSZYSTKO się zmienia…
Jimin pisze list i ucieka z szkoły
„KOCHANY TAECHYUNGU… WIEM JUŻ PO CO CI BYŁEM. WIEM RÓWNIEŻ ŻE NIE WARTO BYŁO CZEKAĆ NA CIEBIE… CHCĘ BYŚ WIEDZIAŁ ŻE CZAS SPĘDZONY Z TOBĄ BYŁ NAJLEPSZYM CO MNIE SPOTKAŁO”
~Jimin
Taechyung czytając list zrozumiał co narobił… wiedział jedno… musi odzyskać Jimina!

Odpowiedz
madness.

madness.

jednak nie dam rady…

Odpowiedz
2
MisCreepy

MisCreepy

Ship: jikook
Top/bottom: Żadnych topów, bottom, to ma być cute, nie hot
Wiek: Jimin 19 Jungkook 20
Rodzaj: Fluff i to duży, błagam

Park Jimin od zawsze był urodzonym marzycielem. Kochał odlatywać swoimi myślami do przeróżnych miejsc, w których tak naprawdę nigdy nie był. Wiele razy po prostu się wyłączał, trafiając tam, gdzie wstęp miał tylko i wyłącznie on.

Lata leciały, a on nie zamierzał się zmieniać, ciągle pozostając tym samym dzieciakiem z głową w chmurach. Nigdy nie przestał patrzeć do góry z szerokim uśmiechem na twarzy, albo chodzić tanecznym krokiem. Nie ważne, ile miał lat, jego dusza wciąż była tym małym, bezbronnym marzycielem.

Pewnego dnia postanowił jednak naprawdę pojawić się w jednym miejscu, a konkretnie w Los Angeles, aby przejść się aleją gwiazd. Jimin chciał wreszcie zobaczyć jak to jest być wśród gwiazd, a nie tylko na nie patrzeć, podnosząc swoją głowę. Nie ważne, w jakim były one formacie.

To właśnie tam spotkał pewnego grajka ulicznego, który śpiewał jedną z jego ulubionych piosenek, grając przy tym na gitarze. Jimin wtedy jako jedyny zatrzymał się przed chłopakiem, patrząc na niego jak zaczarowany. Miał wrażenie, że to właśnie na niego powinien w tym momencie trafić, podświadomie zdając sobie sprawę, że są tacy sami.

Kiedy ich spojrzenia się spotykają, Jimin jakby na chwilę naprawdę schodzi na ziemię, przestając chociaż na sekundę unosić się w chmurach. Tamtego dnia, podczas spaceru aleją gwiazd, wszystko się zaczęło.

Park stał do wieczora przed chłopakiem, słuchając wszystkich słów, jakie wypływały z jego ust, nie wypowiadając przy tym ani jednego słowa. Dopiero, gdy miasto spowił mrok, marzyciel dowiedział się, jak nazywa się przystojny muzyk.

Ruszając w stronę pobliskiej, całodobowej kawiarni, oboje wiedzieli, że tej nocy będą oglądali gwiazdy, ale tym razem te na niebie, układające się w śliczne wzory. Byli tylko oni, leżący na dachu jednego z najwyższych budynków, chcący być jak najbliżej tych pięknych, złotych gwiazd.

Nie wiedzieli, że najpiękniejsze gwiazdy ukryte są w ich własnych oczach, błyszczących przy świetle księżyca.

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@MisCreepy im in love

Odpowiedz
1
chae_army

chae_army

No dobra, spróbuję swoich sił 😂

Ship: Vmin
Top /bottom: top Tae, Jimin Bottom
Rodzaj: Angst
Wiek nierealny, obydwoje po 21 lat.

Wspomnienia
[Pewnego ulewnego dnia, Jimin wraz z Taehyungiem postanawili pojechać nad dom letniskowy. Prowadził Jimin.
Gadali sobie na luzie i niczym się nie przejmowali. I własnie przez nieuwagę Jimina, wszystko się zaczęło…
Podczas żartów Tae, Jimin nie skupił się na drodze i potrącił dziewczynę. Obydwoje nie wiedzieli co zrobić i byli w wielkim szoku. Kobieta zginęła na miejscu. Po nerwowych rozmowach doszli do wniosku, że jest tylko jedno wyjście — trzeba będzie zakopać ofiarę w lesie, w którym się znajdowali.
I to uczynili.
Pełni stresu od razu wrócilo do domu, ale tym razem prowadził Taehyung.

(wszystko zaczyna się powoli układać, ale do czasu..)

Pare tygodni późniejie, Jimin odwiedza Taehyunga i zastaje w jego mieszkaniu pełno krwi. Nerwowo przeszukuje cały apartament i próbuje dodzwonić się do Tae, ale jego telefon lezy na stole. Nie wie co się stało z chłipakiem. Dzwoni na policję.

Po dłuższym czasie, poszukiwania nadal trwają, ale nie udało się odnaleźć chłopaka Jimina. Policja dała mu status zaginionego i umorzyła śledztwo. Jimin ma depresję, tnie sie itp.

Po jakims czasie chlopak zaczyna dostawać listy z pogróżkami np. „Przygotuj się na cierpienie” a póżniej „Skończysz jak Taehyung”

Jimin nie wie co robic, ale nie idzie na policje. Boi się szantarzysty i jest pewny, że on zabil Taehyunga.

Następnie Jimin dostaje SMS od numeru zastrzeżonego, żeby przygotował kasę i przyszedł pod wskazany adres. Inaczej miał być zabity. ) koniec wspomnień ~

Jimin bierze nóż i rusza we wskazane miejsce. Wypełnia się w nim chęć zemsty…

Idzie do domu jednorodzinnego pod wskazanym adresem. Otwiera mu chłopak w masce. Jimin od razu pierwsze co, to pyta się „Gnojku, zabiłeś Taehyunga?!? (Czy cos takiego ) i się na niego rzuca.

Ale mężczyzna go odpycha i zaczyna opowiadać o ulewnej nocy jak jego dziewczyna nie wróciła do domu.

Do Chimchima wracają wspomnienia.

Chlopak powiedział, że jego ukochana została zakopna przy drodze. Wynajął prywatnego detektywa, a on po paru tygodniach odkrył, że to sprawka Jimina.
Człowiek w masce był cały w łzach.

Agresywnie zaszantażował Jimina, że jak nie będzie regularnie dawał kasy, to albo pójdzie na policję, albo zabije go własnoręcznie.

Jimin był roztrzęsiony. Nie wiedział co powiedzieć i czul tyle emocji na raz. Próbował cos powiedziec, ale się caly czas jąkał.

Wtedy do domu wchodzi Taehyung.
Cała sprawa się komplikuje, a Chim nie wie co powiedzieć. Stoi jak wryty, płacze i domaga się wyjaśnień. Nic nie rozumie.

Taehyung mu wszystko prubuje tłumaczyć.
Powiedział, że upozorował smierć i
juz go nie kocha. Teraz kocha Chana.

Wtedy Jimin wszystko zrozumiał,
Zrozumiał,że zostal zmanipulowany.
Zrozumial, że Taehyung wykorzystał cały wypadek i chciał go zniszczyć, wraz ze swoim kochankiem.
Zrozumiał, że nie jest, ani prawdopodobnie w ogóle nie był nigdy kochany.

Był jak lalka do sterowania zachciankami. Jak kolega do seksu.

Serce Jimina ogarnął ból.
Wybiegł z domu i cały w łzach próbował ogarnąć myśli.

Doskonale wiedział co chce zrobić.

Udał się ledwo przytomnym krokiem na tory i postanowił skończyć piekło zwane życiem.
Nie chciał zemsty… Był za słaby psychicznie, a co najważniejsze — nadal kochał Taehyunga.
Własna śmierć to najlepsza żecz jaką mógł zrobić dla świata.

Położyl się na metalowych belkach i powspominał puste wspomnienia ze swoim byłym ukochanym.
Był już gotowy na śmierć.

Kiedy usłyszał szum pociągu, wiedział, że to juz koniec jego przygody. Wszystkie wesołe wydarzenia zycia przeleciały mu przed oczami, a na policzku popłynęła ostatnia pojedyncza, lecz najbardziej gorzka łza.

~Kocham cię Taehyung
Wypowiedział słowa, podczas, gdy jego ciało pochłonęła słodka śmierć.

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@chae_army dziękować

Odpowiedz
1
chae_army

chae_army

@Alltrey nie ma za cować💞

Odpowiedz
1
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

@chae_army Nie że coś ale tak naprawdę w tym komentarzu napisałaś prawie całe opowiadanie xd 😂

Odpowiedz
1
chae_army

chae_army

@MajaxxxZaim ja wiem XD nawet nie zauważyłam jak sie rozpisałam haha

Odpowiedz
.MaNiOOwNa.

.MaNiOOwNa.

Miałam w planach tego nie robić, ale jednak jestem xD

Ship: Aussie line
Top/bottom: wiadomo, nie? xD
Rodzaj opowiadania: fluff, au, SKZ się znają, może być smut, ale nie musi
Fabuła: chłopacy wyjechali do Vegas, gdzie mięli spędzić cały tydzień na imprezowaniu i nie przejmowaniu się niczym. Podczas ostaatniej imprezy Felix i Chan za dużo wypili i stali się dużo śmielsi względem siebie. Krótko mówiąc zaczęli się co siebie kleić. Każdy z nich już dawno skrywał uczucia do tego drugiego. Zaczęło się na niewinnym flircie i kilku całusach, a skończyło na ślubie. Tak! Ślub po pijaku to najgrzeczniejsza rzecz, którą zrobili tej nocy. Kiedy rano obudzi się razem w jednym łóżku, powoli przypominając sobie co się stało, od razu chcieli o wszystkim zapomnieć i unieważnić małżeństwo. Jednak po głębszej rozmowie (tak, nadal byli w łóżku całkiem nadzy, ale pod kołderką 😏), doszli do wniosku, że jednak dobrze się stało i jeszcze tego samego dnia ogłosili wszystkim, że są razem i kilka tygodni później wyprawili huczne wesele

Trochę mnie poniosło, nie? xD

Odpowiedz
1
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR
Odpowiedz
1
.MaNiOOwNa.

.MaNiOOwNa.

@Alltrey co xD

Odpowiedz
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

Ship:RMxJimin
Top RM 17 ,bottom Jimin 16 (wiek nierealny)
Character Death,Angst (możesz dodać Smut 😏)

„Kim otworzył delikatnie drzwi do pokoju przyjaciela… jednak to co tam zastał całkiem zmieniło jego życie… Jimin przywiązany do krzesła pobity i nagi próbował krzyczeć, ale napastnik dawał za wygraną. Po chwili chlopak bez namysłu rzucił się na napastnika!
-Zostaw go!!!-ryknął i przewrócił sadystę na ziemię… Nie wiedział jednak że był on uzbrojony. Mężczyzna nie myśląc wiele dźgnął Kima w rękę i z uciekł z Jiminem na rękach.
-Kimie! Pomóż mi…-krzyknął tamten
-Jimine…-szepnął idąc z krwiawiącą ręką po schodach. Nim zdążył co kolwiek zrobić przewrócił się i zemdlał.

2 godziny potem
Ah… moja głowa!-jęknął Kim-Jiminie? Jiminie?! Gdzie jesteś?!-krzyczał po całym domu

U Jimina
-Gdzie ja jestem…?-szepnąłem patrząc w górę. Nade mną stały dwie pół nagie kobiety. O co tu K***a chodzi?!-przeklnąłem w myślach
Spróbowałem wstać, nie udało się znów spróbowałem i też nic!
-Tak szybko uciekasz?-szepnęła mi do ucha jedna z kobiet.

U Kima
Bezradny i wściekły zadzwoniłem na policję. Powiedzieli mi że mama Jimina już zgłosiła zaginięcie syna. Co teraz mam czekać? Nie nie będę tu stał jak słóp soli! Idę odzyskać Parka!

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@MajaxxxZaim ❤️❤️

Odpowiedz
1
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

@Alltrey Mam jakieś szansę?
(A i dodaj Smut 😏👍)

Odpowiedz
1
Sanasene

Sanasene

Ship: Changlix
Top Changbin, bottom Felix
Wiek: Felix 16, Changbin 18
Angst

Akcja początkowo dzieje się w Australii

” Felix jest naiwnym nastolatkiem który w pewnym momencie swego życia trafia w złe towarzystwo. Changbin jest za to jego przyjacielem, który próbuje go odciągnąć od tego złego towarzystwa. Jednak po pewnym czasie, Felix znika bez śladu. Wtedy Changbin zaczyna rozumieć że bez Felixa ten świat nie jest taki sam. Changbin chcąc zapomnieć o Felixie przeprowadza się do Korei Południowej. Po dość krótkim czasie oswaja sie z myślą że Felix przez to że go nie słuchał może teraz leżeć zakopany w lesie. Jednak poczucie winy daje górę. Changbin postanawia odnaleźć Felixa. W końcu znajduje go w miejscu w którym by się nie spodziewał. Czyli w najbardziej popularnym klubie dla geji w Korei Południowej.
Felix i Changbin zaczynają odnawiać znajomości. Jednak Felix nie chciał mu powiedzieć czemu tak nagle zniknął. Changbin zaczyna rozumieć, że od czasu zniknięcia blondyna, jest w nim zakochany po uszy, jednak… Czy Felix odwzajemni jego uczucie..? Co było przyczyną jego tajemniczego zniknięcia? ”

Wiem że d*** nie urywa ale się starałam XD

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@Sanasene ❤️❤️❤️

Odpowiedz
2
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

@Alltrey Ejjj A jeśli mam inny pomysł drugi to mogę napisać?

Odpowiedz
Just_Yuki

Just_Yuki

Ship: Minsung
Top Minho, btm Jisung
Wiek: realny
Angst

„Osiem miesięcy wcześniej:
Lee Minho nie jest w stanie spłacić długu, przez co gangsterzy, od których pożyczył dwa miliony wonów grożą, że zrobią krzywdę jemu i jego chłopakowi. Lee bez zastanowienia pakuje swoje rzeczy z mieszkania i zostawia jedynie liścik pożegnalny do Jisunga w nadziei, że gang zostawi młodszego w spokoju. W liście pisze, żeby młodszy się o niego nie martwił, że wróci i wylatuje dla jego dobra. Nie chciał bowiem powiedzieć mu prawdy. Jisung nie wie, co dzieje się z jego chłopakiem, przez co popada w depresję.

Czas teraźniejszy:
Minho wraca z zagranicy, kiedy dowiaduje się o próbie samobójczej swojego ukochanego. Gdy widzi bladego Jisunga, leżącego nieprzytomnie na łóżku szpitalnym i podłączonego do aparatury, przeklina siebie w myślach. Po jakimś czasie mężczyzna wraca do ich mieszkania i z ciekawości włącza laptopa Hana. W poczcie e-mail młodszego jest wiele wiadomości skierowanych do Minho, jednak nie zostały one nigdy przez niego odczytane, ponieważ nie wchodził na maila przez długi czas. Starszy chłopak czyta uważnie każdą wiadomość i próbuje dojść do tego, z jakiego powodu jego ukochany targnął się na swoje życie.”

Skończyłam dzięki xD

Odpowiedz
3
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@Just_Yuki Ania: nie przepadam za minsungiem
Amelia: a jebnę sobie minsunga…
Ale dzięki bo pomysł fajny XDD

Odpowiedz
2
Just_Yuki

Just_Yuki

@Alltrey jak ty nie napiszesz, to ja napiszę słuchaj xDD

A JEBNĘ SOBIE MINSUNGA

Odpowiedz
2
MajaxxxZaim

MajaxxxZaim

[Komentarz usunięty przez użytkownika]

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@MajaxxxZaim Bottom – pasyw, osoba bierna podczas stosunku — ten na dole. Top — aktyw, osoba czynna podczas stosunku, ten u góry.
Fluff — opowiadanie szczęśliwe takie kolorowe
Smut — seks i takie tam ceregiele
Angst — dużo emocji, płacz, pot i łzy

Odpowiedz
1
madness.

madness.

@Alltrey angst zabrzmiało jak krew pot i łzy, blood sweat&tears😂💞

Odpowiedz
2
Just_Yuki

Just_Yuki

@Alltrey a, i jeżeli wybierzesz ten mój, to chcę mieć w tym swój udział XDD

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@Just_Yuki znaczy chcesz wystąpić czy co xddd

Odpowiedz
2
Just_Yuki

Just_Yuki

@Alltrey nie xddd chcę ci dawać fabułę na poszczególne części, bo mam zaje.bisty pomysł xd

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@Just_Yuki ale ja wyraźnie pisałam że to będą os XD

Odpowiedz
2
Just_Yuki

Just_Yuki

@Alltrey nie zczaiłaś xd
Części, że poszczególne części tego jednego opowiadania. W sensie to, co będzie np. w tych mailach itd XD

Odpowiedz
2
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR
Odpowiedz
seon-injang

seon-injang

pożyjemy zobaczymy

Odpowiedz
1
YouGotNoJamsBae

YouGotNoJamsBae

Jikook
Top JK, Bottom Jimin
Wiek oryginalny
Fabuła: Jimin jest syrenem. Zaś JK zwykłym przystojnym chłopakiem. Pewnego dnia JK przyjeżdża na wakacje nad morze. Pieknej nocy spotykają się. Jk się zakoch***. Jimin nie potrafi się zakochac- jest syrenem. Nie wie czym jest miłość. Dopiero po kilku spodkaniach zaczyna się przekonywać do JK bo jest nieśmiały i nie odzywa się z początku.

Mam nadzieję, że jeśli nie zostanę wzięta pod uwagę kiedyś może napiszesz coś tamiegotakiego

Odpowiedz
3
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@YouGotNoJamsBae ❤️❤️

Odpowiedz
YouGotNoJamsBae

YouGotNoJamsBae

@Alltrey to ma oznaczać szansę? XD

Odpowiedz
1
Alltrey

Alltrey

•  AUTOR

@YouGotNoJamsBae a nie wiem nie wiem

Odpowiedz
YouGotNoJamsBae

YouGotNoJamsBae

@Alltrey Ejjj nooo xD

Odpowiedz
http.amiix_

http.amiix_

@YouGotNoJamsBae aktualnie jest napisane taki three shot u niej na koncie so XD

Odpowiedz
http.amiix_

http.amiix_

@http.amiix_ *w sensie z Jiminem i Jk mer mer B)*

Odpowiedz
YouGotNoJamsBae

YouGotNoJamsBae

@http.amiix_ Eh, czyli mało oryginalne. Trudno

Odpowiedz
http.amiix_

http.amiix_

@YouGotNoJamsBae ale to nic NIE WIESZ KOCHANA, MASZ ZAWSZE SZANSE

Odpowiedz
YouGotNoJamsBae

YouGotNoJamsBae

@http.amiix_ MAM POMYSŁ
SUGA X KASZTAN XDD
To będzie pięknie :”)

Odpowiedz
http.amiix_

http.amiix_

@YouGotNoJamsBae SUGA X ŁÓŻKO X LODÓWKA

Odpowiedz
YouGotNoJamsBae

YouGotNoJamsBae

@http.amiix_ SUGA X PIANINO

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej