Tylko najwięksi fani Harry’ego Stylesa uzyskują w tym teście maksymalną ilość punktów!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 59

goldenblue

goldenblue

1/9
Super quiz, tyle że ja nawet nie za bardzo wiem kto to jest, w sensie kojarzę z imienia i nazwiska, ale za bardzo nic więcej 🙈

Odpowiedz
1
Layvere

Layvere

•  AUTOR

@goldenblue rozumiem, nie każdy musi się interesować tym, co tworzy 😊
Dziękuję! 😊 💞 💞

Odpowiedz
1
padreoname

padreoname

Twój wynik: 9/9Super!
Poszło Ci naprawdę dobrze! Wiesz dużo o Harrym Stylesie. Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu!

Xddd zgadywałam

Odpowiedz
2
Layvere

Layvere

•  AUTOR

@padreoname nieźle strzelasz 😝

Odpowiedz
1
PinkFluffy_Unicorn

PinkFluffy_Unicorn

Twój wynik: 9/9Super!
Poszło Ci naprawdę dobrze! Wiesz dużo o Harrym Stylesie. Koniecznie podziel się wynikiem w komentarzu!

Się stalkowało xD

Odpowiedz
1
Layvere

Layvere

•  AUTOR

@PinkFluffy_Unicorn to i się wyniki ma haha xdd

Odpowiedz
1
VesperLynde

VesperLynde

@PinkFluffy_Unicorn jak zobaczyłam ten quiz to wiedziałam że musiałaś go zrobić. Cytuję:
„Heri to mój przyszły mąż,
Więc pier.dole o nim wciąż”
Poezja!

Odpowiedz
1
PinkFluffy_Unicorn

PinkFluffy_Unicorn

@BethanyJones A dziękuję, dziękuję *kłania się*

Odpowiedz
Disneygirll

Disneygirll

6/9

Odpowiedz
callmyname

callmyname

8/9

Odpowiedz
blueadrian

blueadrian

2/9 niezbyt dobrze! Xdd

Odpowiedz
Karolxddd

Karolxddd

Kto mnie ZAOPSERWUJE ja go ZAOPSERWUJE

Odpowiedz
Intr0wertyk

Intr0wertyk

3/9
Wow, bo nie znoszę go xd

Odpowiedz
1
pysia_a

pysia_a

5/9
Tylko o nim słyszałam zgadywałam xdd

Odpowiedz
1
crema

crema

W tym quizie maksymalną ilość punktów może zdobyć tylko żona Harolda – @revivaal 🍉 Inni niestety nie.

Odpowiedz
1
revivaal

revivaal

@crema Ta. Mam 8/9, bo w 3 pytaniu zaznaczyłam Thorne zamiast Cary, ale mam jakieś dziwne informacje, bo pamiętam przecież jak z Carą chodził, hah.

Odpowiedz
1
crema

crema

@revivaal Harold powiedział przed chwilą, że te laski były jego pomyłką, a Ty jesteś forever. ✌️

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej