Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Twoja przygoda z Amao Odayaka / Yandere Simulator #1

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 23

Ichigami

Ichigami

Mmm
Megamo >:3
Mam do kogo simpować XD
Lecę z dalszymi częściami, mega pomysł! ^^

Odpowiedz
.Niedoskonala.

.Niedoskonala.

Wiesz, samo wykonanie nie jest złe, ale paru rzeczy nie kumam. Czemu zmieniłaś płeć im wszystkim?
Np. Zamiast Hanako jako dziewczyny jest chłopak, tak samo z Oka Ruto. No i z Megami (Megamo) Saikou? Czemu zrobiłaś z Ayano taką niefajną Ayano?😶😰

Odpowiedz
1
Cartoon_Kay

Cartoon_Kay

•  AUTOR

@ZyjacaMarzeniami uznałam, że skoro Amao jest chłopakiem to z wszystkich rywali zrobię chłopców, bo czemu nie? A Ayano jest jaka jest ponieważ ta seria potrzebowała Antagonisty XD

Odpowiedz
1
.Niedoskonala.

.Niedoskonala.

@Frisk. Aha.

Odpowiedz
BakuBakuNyaNya

BakuBakuNyaNya

Megamo
Czy te oczy mogą kłamać XD

Odpowiedz
ChiyoMi

ChiyoMi

Moja pierwsza reakcja na Amao:
-Ale on jest słodki!😍
Wszystkich polubiłam oprócz Ayano i brata Kany.
Suuuper 💙❗

Odpowiedz
1
Chomiczek12345

Chomiczek12345

Ja tam najbardziej wolę Aso Rito i Osoro Shidesu, ale quiz spoko

Odpowiedz
1
Cartoon_Kay

Cartoon_Kay

•  AUTOR

@Chomiczek12345 Też lubię tę dwójkę i chciałabym z nimi zrobić quiz, ale jeszcze nie teraz choć przyznaję, że pomysł już nawet jest :)

Odpowiedz
1
Chj_Ci_w_dpe

Chj_Ci_w_dpe

*twoich

Odpowiedz
Chj_Ci_w_dpe

Chj_Ci_w_dpe

Fajny quiz (teraz nie chodzi mi o to że nie lubie toich quizów) tylko jak zobaczyłam ile osób to lubi to zagotowała się we mnie złość, bo po prostu Amao to…………to mój senpai i jestem trochę zazdrosna -///_///-

Odpowiedz
1
Cartoon_Kay

Cartoon_Kay

•  AUTOR

@AppleStreet Nie bądź zazdrosna, ignoruj serduszka i pomyśl, że ty to Kana ;P

Odpowiedz
1
Skrzypcowa

Skrzypcowa

Bardzo ciekawy i nietypowy pomysł. Ale wolałabym, aby główna postać była z Sonny’m. ZNACZY SIĘ SENPAI’EM! XD

Odpowiedz
1
Cartoon_Kay

Cartoon_Kay

•  AUTOR

@Skrzypcowa Szczerze jakoś za bardzo nie lubię Senpaia XD Wolę chłopców-rywali 😂

Odpowiedz
Amelka_kun

Amelka_kun

Supcio czekam na następną

Odpowiedz
1
jayneciri13

jayneciri13

Yandere Sim (super gra) + Quiz o Yandere Sim= OMG TERAZ MOJE ŻYCIE JEST SPEŁNIONE ❤❤❤

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej