Team 7 go! Twoja przygoda! #1

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 7

Lilianka86

Super!
Bardzo mi się podoba chociaż trochę nie pasuje mi że Sasuke jest tu taki czuły niż w anime.
Pozdrawiam i oby takich więcej! 😘😃

Odpowiedz
UzumakiKlan

UzumakiKlan

Świetnie pasujesz do drużyny 7! Szczególnie zaimponowałaś Naruto…
Pod koniec posiłku, wszyscy wygodnie się rozsiedliście i zaczęliście grać w głupie gry słowne. Włączył się nawet mistrz Kakashi! Tylko Sasuke przewrócił oczami i wstał.
„Sorry, że psuję nastrój, ale wolę trenować. Spadam”. Odszedł powoli. Już miałaś iść za nim, ale Naruto chwycił Cię za rękę i przytrzymał.
„Zaczekaj, on już tak ma…” – uśmiechnął się szeroko i dodał: „To dlatego, że jestem 100 razy silniejszy!”. Zaśmiałaś się i pozwoliłaś Sakurze zająć się Sasuke. Wygrałaś z mistrzem Kakashim, a nawet z Naruto. To było super!
W kolejnej części: Jak potoczy się wasza misja? Zakończy się powodzeniem… a może porażką? W jeszcze kolejnym (ostatnim) odcinku: Ostateczna decyzja Hokage! Zostajesz w drużynie? Proszę, napiszcie szczerze co myślicie o quizie. Pomysły na następny mile widziane. Jeśli quiz się nie spodoba, nie będę męczyć kolejnej części, ok?

Odpowiedz
UzumakiKlan

UzumakiKlan

Baka to krowa xd

Odpowiedz
1
Sefiko

Sefiko

•  AUTOR

@UzumakiKlan Owszem, ale w japońskim służy jako określenie tożsame z naszym „debil”. ;D

Odpowiedz
1
Sanema

Sanema

Świetnie pasujesz do drużyny 7! Szcegulnie zaimponowałaś Naruto…
Pod koniec posiłku ,wszyscy wygodnie się rosiedli i zaczeli grać w gry słowne :3
Love ship with Naruto xD Fajny Quiz oby tak dalej ! :^

Odpowiedz
_Aniko_

_Aniko_

Świetnie pasujesz do drużyny 7! Szczególnie zaimponowałaś Sasuke…
Pod koniec posiłku, wszyscy wygodnie się rozsiedliście i zaczęliście grać w głupie gry słowne. Włączył się nawet mistrz Kakashi! Tylko Sasuke przewrócił oczami i wstał.
„Sorry, że psuję nastrój, ale wolę trenować. Spadam”. Odszedł powoli. „Sasuke! Zaczekaj!” – krzyknęłaś i pobiegłaś za nim. Dopadłaś go od tyłu i przytuliłaś mocno. „Obserwowałam cię cały ten czas… Ja… Moja wcześniejsza drużyna… Rozumiem twoje uczucia. Ale wiesz? Budujesz wokół siebie mur, zupełnie niepotrzebnie. Rozumiem chęć zemsty, ale czasem zdecydowanie przesadzasz! Zachowujesz się, jakbyś był pięknym książątkiem, porzuconym przez świat! Myślisz, że jesteś jedynym dzieckiem, które widziało śmierć? Jedynym, które nie ma rodziców…?” – po chwili zamilkłaś, zdając sobie sprawę, jak wielką przykrość mogłaś sprawić chłopakowi. Sasuke zamarł. Jego oczy zapłonęły gniewem, który jednak szybko zmalał. Popatrzył Ci prosto w oczy. „Wiesz? Jesteś chyba pierwszą osobą, która tak szczerze do mnie mówi. I pierwszą, która uświadomiła mi prawdę… Dziękuję Ci…” – uśmiechnął się. „Ta zemsta to jednak część mnie i nie mogę jej porzucić”. Przytulił Cię mocno. „Sasuke… Ten jeden raz… Może pograłbyś z nami zamiast trenować?” – zapytałaś nieśmiało. „Dobrze, ten jeden raz” – odparł. Wróciliście do innych. Nie umknęło Twojej uwadze, że chłopak trzymał Cię mocno za rękę cały wieczór. W kolejnej części: Jak potoczy się wasza misja? Zakończy się powodzeniem… a może porażką? W jeszcze kolejnym (ostatnim) odcinku: Ostateczna decyzja Hokage! Zostajesz w drużynie? Proszę, napiszcie szczerze co myślicie o quizie. Pomysły na następny mile widziane. Jeśli quiz się nie spodoba, nie będę męczyć kolejnej części, ok?

Supi quiz❤

Odpowiedz
1
IniMiniManino

IniMiniManino

GENIALNE !!! WŁAŚNIE TAKIEJ HISTORII SZUKAŁAM XD ale więcej obrazków by sie przydało :’3

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej