Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Roninka [XXII]

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz, który przeglądasz jest częścią serii. Została zachowana oryginalna pisownia autora.

Komentarze sameQuizy: 17

Topazowa

Topazowa

ta cała roninka działa mi chyba źle na psychike, bo miałam dzisiaj bardzo popiepszony sen, ale rozpisywać się tu nie bendę. wiedz jednak, że bardzo głupie, i z roninkowym motywem😅

Odpowiedz
1
Topazowa

Topazowa

@Marta_Troojka spoko, miałam gorsze sny, a jak książka mnie w nocy nawiedza, to znaczy, że zasługuje na wyróżnienie, zwłaszcza, że im bardziej popaprany sen, tym wyższe ma u mnie miejsce w rankingu (ten ma drógie, bo bardziej popaprany był tylko sen związany z Baśnioborem😅) a swoją drogą, tylko dwie książki mi się śniły, to jest właśnie baśniobór i roninka xd

Odpowiedz
1
Marta_Troojka

Marta_Troojka

•  AUTOR

@Moj_Nick_I_Nic_Ci_Do_Tego To w takim razie bardzo się cieszę, mam nadzieję, że dalej też ci się będzie podobać :) W sumie z tymi snami to coś jest, tylko ja mam tak z filmami, ostatnio oglądałam taki jeden i wszedł trochę za mocno 😂

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)
VeRnonP0lak

VeRnonP0lak

dodałaś to opowiadanie gdy ja pisałem swoje.
Ogólnie życzę ci szczęśliwych walentynek czy coś. Chyba powianiem bardziej dnia singla ale mniejsza z tym XD

Odpowiedz
1
Marta_Troojka

Marta_Troojka

•  AUTOR

@VeRnonP0lak Dzięki i nawzajem, czy coś xD

Odpowiedz
1
VeRnonP0lak

VeRnonP0lak

@Marta_Troojka to brzmi tak jakbyś mi życzyła abym był całe życie singlem xd w sumie mi nawet mi pasi być samemu całe życie więcej pieniędzy i więcej łóżka dla mnie xd

Odpowiedz
1
verix23

verix23

Weź wstaw dziś jeszcze jedną część, żeby miała parę podczas waleniu tynków XDDD
Hah, dobra robota Ellie, moja krew z tym Malchiusem :D I woow, nareszcie przebaczylas Felixowi, super :D
I to z tym zasypianiem serio działa? Jak? :0

Odpowiedz
1
Marta_Troojka

Marta_Troojka

•  AUTOR

@verix23 Pozdrawiam :>

Odpowiedz
1
verix23

verix23

@Marta_Troojka A ja nie xD

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (4)
-.nietykalna.-

-.nietykalna.-

Hwbdiehoebanzksjziwhebeisbd

Odpowiedz
1
Marta_Troojka

Marta_Troojka

•  AUTOR

@-.nietykalna.- Ja też pozdrawiam xd

Odpowiedz
1
-.nietykalna.-

-.nietykalna.-

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej