Rok pandemii koronawirusa w Polsce! – Głosowanie

Jak ten rok wpłynął na Twoje życie?
Pozytywnie
Negatywnie
Trochę pozytywnie, trochę negatywnie.

Czy chorowałeś na koronawirusa?
Tak
Nie

Co sądzisz o szczepionkach na COVID-19?
Uważam, że są bezpiecznie i ludzie powinni się szczepić.
Uważam, że nie są bezpieczne i nie warto się szczepić.
Nie mam zdania.

Jaka jest największa zaleta pandemii?
Lekcje zdalne, nie trzeba chodzić do szkoły!
Higiena, ludzie w końcu zaczęli dbać o siebie i innych!
Przyroda, zwierzęta zaczęły czuć się bezpieczniej.
Reklama

Lubisz chodzić w maseczce?
Tak
Nie

Używasz płynów do dezynfekcji?
Tak, cały czas.
Kiedyś tak, teraz nie.
Kiedyś nie, teraz tak.
Nie używam.
Reklama

Jakie słowo kojarzące się z pandemią używasz najczęściej?
COVID-19
Koronawirus
Korona
Kwarantanna
Maseczka
Zdrowie

Czy chcesz, żeby koronawirus się już skończył?
Tak
Nie

Reklama
222 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 112

Konto_Usuniete

Konto_Usuniete

ok

Odpowiedz
ViaAvais

ViaAvais

W ostatnim znaczyłam ' nie ' bo nie chcę że pandemia się kończyła, teraz w końcu ludzie mogą otworzyć oczy i spojrzeć na tą jedną bandę oszustów i złodziei. Mogę dać przykład czemu świrus jest nieprawdziwy np. w marcu tamtego roku w telewizji trąbili że w październiku idzie kolejna fala covida , no a zaraz zaraz, JAK ONI MOGĄ PRZEWIDZIEĆ CO BĘDZIE ZA PÓŁ ROKU ????????????????? Przecież jakby on był to nie wiadomo by było co by było nawet za za DWA DNI !!!!!!!!!! A TU PÓŁ ROKU???????? To jest po prostu NIEMOŻLIWE ŻEBY TO PRZEWIDZIELI A TAK SIĘ STAŁO. Noi co najpierw przeanalizujcie to w swoich małych główkach zanim mi odpowiecie..

Odpowiedz
Alicja_poppy

Alicja_poppy

WAŻNE proszę nie spotykajcie się w grupach dezynfekujcię recę chcecie żeby był lokdaun to stosujcie sie do tego

Odpowiedz
2

WiktoriaPRO900

@Alicjalody2009 BEDZIE SIE SPOTYKAĆ Z KIM BĘDE CHCIAŁA. NIE CHCE MIEĆ ZNISZCZONYCH RĄK OD TEGO CIFA. WAL SIE NAPEWNO JESTEŚ JESTEŚ ZA MORAWIECKIM I TAKICH TRZEBA JEBAĆ

Odpowiedz
1
Konto_Usuniete

Konto_Usuniete

Odpowiedz
Alicja_poppy

Alicja_poppy

WAŻNE PRZECZYTAJCIE MOJĄ
WIADOMOŚĆ!!

Czy chcecie żeby była kwarantanna narodowa to zachowójcie duży odstęmp w sklepach nie chodzie na jakieś wesela i komuni itp . Proszę zakładajcie maski na nos i dyzynfekujcie ręce tam gdzie się da proszę was !!!!

Odpowiedz
3
ViaAvais

ViaAvais

@Alicjalody2009 nie współczuje ci że wierzysz we świrusa

Odpowiedz

WiktoriaPRO900

@Alicjalody2009 DZIEWCZYNO CO TY GADASZ CO TY MASZ W GŁOWIE TO NIE JEST PANDEMIA TYLKO WOJNA BIOLOGICZNA. WALCZYMY Z WROGIEM KTÓREGO NIE WIDAĆ. CO NAPĘDZA STRACH U NAIWNIAKÓW. ŻEBY TO SIE SKOŃCZYŁO NARÓD MUSI WYNIEŚĆ RZĄD NA TACZKACH

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (1)
Kira91

Kira91

"Czy chorowałeś na koronawirusa?" brakuje mi odpowiedzi typu "Nie jestem pewny
Co się dziwić, że jest 3 fala korony jak ludzie przestali dbać o dezynfekcję rąk? Jeżdżę dużo autobusami, zawsze chwytałam barierki czy czegoś. Odkąd zaczęłam dezynfekować po tym dłonie przestałam chorować cały czas. Ponad rok nie choruję, sukces!

Odpowiedz
7

WiktoriaPRO900

@Kira91 MOŻE CI SIE ODPORNOŚĆ WZMOCNIŁA. NIE WIERZE ŻEBY CIF CI POPRAWIŁ ODPORNOŚĆ

Odpowiedz
Kira91

Kira91

@WiktoriaPRO900 Skoro nie dotykam ręką niczego w autobusie to chyba normalnego, że dlatego teraz nie choruję XD Swoją drogą powiedziałaś, że pewnie wzmocniła mi się odporność, bo nie wierzysz, że wzmocniła mi się odporność. Co? xD

Odpowiedz
Kicia_Games_3

Kicia_Games_3

Ja tam lubię maseczki, bo zakrywają mi twarz
Brakuje tu trochę odpowiedzi, np. nie wiem czy chorowałam

Odpowiedz
5

WiktoriaPRO900

@Kicia_Games_3 TERAZ KURDE Maseczka na morde i obrabowywać żabki xd

Odpowiedz
Kot_kotek05

Kot_kotek05

Trochę brakuje odpowiedzi, ale ok

Odpowiedz
1
verix23

verix23

Przy niektórych pytaniach brakuje mi więcej odpowiedzi. Chociażby przy tym pytaniu o to, czy chorowałam. A skąd ja mam to wiedzieć, skoro nie miałam żadnych testów? Mieszkałam pod jednym dachem z osobą zakażoną, więc jest to ciężko stwierdzić.
Co do szczepionek, to brakuje mi na pewno odpowiedzi pomiędzy pozytywną, a negatywną opinią.
A zalety? Trzy odpowiedzi i do widzenia? Spodziewałam się czegoś więcej.
Jestem zawiedziona tym quizem.

Odpowiedz
9
.Soleil.

.Soleil.

Jeśli chodzi o mnie to nie wierzę w koronawirusa i najlepiej aby nie było juz szczepionek bo nie wiadomo co w nich jest a głupi ludzie uważają ze to pomaga. I tez nie chce aby ten pseudowirus się skończył bo są lekcje zdalne!

Odpowiedz
3
ViaAvais

ViaAvais

@Lovers_Cats jak dobrze że są mądrzy ludzie tutaj :) ale ja wiem co jest we szczepionkach choć na priv to ci powiem nie chce tego rozgłaszać

Odpowiedz
2
.Soleil.

.Soleil.

@ViaAvais Ok dobra, wiem ja tez. :)

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (25)
Radowid.To.Stara.Krwa

Radowid.To.Stara.Krwa

Rzygam tym koronawirusem. Nawet tutaj musicie go wciskać? Ale to w końcu quiz Kebabowskiego, więc to jasne że jest na SG, bo pupilek modów zawsze ma pierwszeństwo ;) Fajnie, że niektórzy ludzie zauważyli jaki jesteś naprawdę (w tym ja).

Odpowiedz
5
Finestra

Finestra

@Radowid.To.Stara.Krwa Nie chcesz czytać o covidzie? To nie wchodź w quiz o nim i twój problem będzie magicznie rozwiązany. :D Zamiast się bezsensu żałośnie czepiać i żalić w komentarzach.

Odpowiedz
8
eilishxvs

eilishxvs

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej