Quiz przetrwania! – Rozpoznasz tych bramkarzy z 5 najlepszych piłkarskich lig świata?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 27

xxxKozixxx

xxxKozixxx

Bracia Lloris i Sanchez jak ja ich kurde lubię
Super quiz

Odpowiedz
1
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR
Odpowiedz
1
Pomarancza40

Pomarancza40

Tak dotarłam do końca.

Odpowiedz
2
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@Pomarancza40 AHA TO GRATKI A DASZ SERCE QUIZOWI BO NIE DAŁAŚ?!

Odpowiedz
2
Pomarancza40

Pomarancza40

Super quiz ♥

Odpowiedz
3
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@Pomarancza40 DZIĘKI A DASZ SERCE BO NIE DAŁAŚ a dotarłaś do końca czy może nie? DZIĘKI JESZCZE RAZ I MAM NADZIEJĘ ŻE OGROMNIE CI SIĘ PODOBAŁ MÓJ QUIZ!:)

Odpowiedz
2
JOKERPG

JOKERPG

świetny quiz przyznam że mam podobny w szkicach tylko inaczej sformułowany ubiegłeś mnie ALE I TAK JEST ŚWIETNY

Odpowiedz
2
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@BOYS OJEJ TO SORKI JAK COŚ I DZIĘKI że podobał ci się mój quiz! SUPER I DZIĘKI ZA SERCE:) ELO:)

Odpowiedz
3
keshej

keshej

gdzie Gianluigi Buffon?😰

Odpowiedz
3
keshej

keshej

@Lloris1 wiem o tym tylko to nie znaczy żeby go nie wstawić! ale okej to przecież twój quiz i twoje decyzję więc ja się nie wczepiam o i bardzo fajny quiz 😀

Odpowiedz
2
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@PauloDybala3000 No w końcu w tym quizie jest 1 bramkarz Polak:) Wojciech Szczęsny:) HEH DZIĘKI I ELO:)

Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (1)

C...n

bardzo fajny quiz!!

Odpowiedz
3

C...n

@Lloris1 a wbijesz do mojego nowego quizu? :)

Odpowiedz
1
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR
Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (1)
_Football_rzadzi_

_Football_rzadzi_

Super QUIZ !!!

Odpowiedz
2
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@-WP10- ALE i tak gratuluję odwagi i chęci:) DZIEKI:) HEYO:)

Odpowiedz
3
_Football_rzadzi_

_Football_rzadzi_

@Lloris1 Serdecznie dziękuje :)

Odpowiedz
2
pokaż więcej odpowiedzi (2)
Aubameyang

Aubameyang

Brawo! Wielkie gratulację!
Brawo! Udało Ci się bezbłędnie rozpoznać wszystkich bramkarzy z 5 najlepszych piłkarskich lig świata. Dotrwałeś do samego końca tego quizu. Możesz być z siebie dumny i mogę mianować cię na mistrza!
Fajny quiz! 👍

Odpowiedz
3
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@Aubameyang Dzięki mój bracie i widzę że mój quiz ogromnie ci się spodoba! Dzięki za serce i ELO:)

Odpowiedz
2
Ciastko382

Ciastko382

Brawo! Wielkie gratulację!
Brawo! Udało Ci się bezbłędnie rozpoznać wszystkich bramkarzy z 5 najlepszych piłkarskich lig świata. Dotrwałeś do samego końca tego quizu. Możesz być z siebie dumny i mogę mianować cię na mistrza!

Quiz powinien trafić na stronę główną!😀

Odpowiedz
2
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@Shrek2000 DZIĘKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JESTEM CI NIEZMIERNIE WDZIĘCZNY I SUPER ŻE CI SIĘ PODOBA ( TEŻ MAM TAKĄ NADZIEJĘ!) DZIĘKI ZA SERCE I ZA WSZYSTKO ELO:)

Odpowiedz
2
JanuszHD

JanuszHD

fajny quiz

Odpowiedz
2
Lloris1

Lloris1

•  AUTOR

@JanuszHD Dzięki a dotarłeś do końca czy może nie? DZIĘKI JESZCZE RAZ I MAM NADZIEJĘ ŻE OGROMNIE CI SIĘ PODOBAŁ MÓJ QUIZ!:)

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej