Odpowiedz na dziwne pytania i dowiedz się, jak zginąłbyś w horrorze!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 60

Dragon_dreams

Dragon_dreams

Zabije Cię seryjny morderca
W horrorze zginąłbyś z ręki seryjnego mordercy! Lepiej unikaj samotnych spacerów, ciemnych miejsc i lasów!

Odpowiedz
NoahGames

NoahGames

Zjedzą mnie zombie! O k***a nie!!!!

Odpowiedz
YandeguireSzarna

YandeguireSzarna

Opęta mnie demon, akurat wtedy słuchałam Vocaloida „Exorcism”. Teraz to się serio boję xD A jak zrobiłam drugi raz quiz to mi wyszedł seryjny morderca :,)

Odpowiedz
xxCreepyWolfxx

xxCreepyWolfxx

Który podryw by na Ciebie zadziałał?

Mam tu tacos :D XDDDDDDD

taki podryw to na mnie zadziała XDDDD

Opęta Cię demon
W horrorze zginąłbyś przez opętanie demona! Gdy ten posiadłby Twoją duszę, mógłby sterować Twoim ciałem. Żadne egzorcyzmy nie pomogą.

Odpowiedz
Lenny_Face

Lenny_Face

Zginiesz przez klątwę wiedźm

W horrorze zginąłbyś przeklęty przez wiedźmy! Staraj się być dla każdego miły, bo nie wiesz kto może się zajmować czarną magią.

Odpowiedz
CuteAlpakaGirl

CuteAlpakaGirl

Zjedzą Cię zombie
W horrorze zginąłbyś zjedzony przez zombie! Nastałaby apokalipsa zombie i nie miałbyś szans. Lepiej uważaj na siebie. Aha XD

Odpowiedz
Tiaria

Tiaria

Zabije Cię seryjny morderca
W horrorze zginąłbyś z ręki seryjnego mordercy! Lepiej unikaj samotnych spacerów, ciemnych miejsc i lasów!

Odpowiedz
TheGoreMaker

TheGoreMaker

Czemu quiz był o klaunach a wyszedł mi seryjny morderca? XD Do tego Norman Bates? XD Ale quiz świetny bo o klaunach XD

Odpowiedz

soreano

Zginiesz przez klątwę wiedźm

Odpowiedz

MUSICTIGER

Zabije mnie seryjny zabójca . Fajnie

A ja sie pytam gdzie Joker z ” Gotham”?

Odpowiedz
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej