Który z tych znienawidzonych zawodów jest gorszy? – Zagłosuj!

Który zawód jest gorszy?
Polityk
Kontroler biletów.

Który zawód jest gorszy?
Dentysta
Akwizytor

Który zawód jest gorszy?
Dziennikarz
Nauczyciel

Który zawód jest gorszy?
Policjant
Urzędnik
Reklama

Który zawód jest gorszy?
Komornik
Taksówkarz

Który zawód jest gorszy?
Pielęgniarka
Sędzia
Reklama

Który zawód jest gorszy?
Strażnik miejski.
Ulotkarz

Który zawód jest gorszy?
Kierowca
Duchowny

Reklama
173 Super!
Udostępnij quiz
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 90

Agathaa713

Czy tylko ja nie nienawidzę dentystów? XD

Odpowiedz
1
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@Agathaa713 Nie, ja też nie ;)

Odpowiedz
Valt

Valt

Kompletnie nie wiedziałem czym się kierować przy wybieraniu, czy tym, który jest trudniejszy, który bardziej skur****ński, wymagający więcej czasu, czy mniej płatny. xd

Odpowiedz
4
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@Valt Wyjaśniałam to gdzieś niżej

Odpowiedz
Valt

Valt

@BloodElfik
Wiem wiem, widziałem, ale dopiero po rozwiązaniu już, więc no. :P

Odpowiedz
PolakWGrze

PolakWGrze

Duchowny to nie zawód… to powołanie 😒

Odpowiedz
3
wolfGIRL_pro

wolfGIRL_pro

Odpowiedz
Rita139

Rita139

Fajny quiz ale… w sensie gorszy żeby pracować czy jak?

Odpowiedz
1
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@Rita139 Jak w opisie, najgorsze i najbardziej irytujące, czyli te, których po prostu nie lubisz. Np. kontrolerzy biletów są ogólnie znienawidzeni, bo chyba nikt nie chce ich spotkać, gdy jedzie komunikacją, prawda? :D
Ale można też głosować na zawody, które są po prostu trudniejsze czy bardziej nieprzyjemne. Nie narzucam interpretacji, choć chodziło mi raczej o to pierwsze.

Odpowiedz
2
Rita139

Rita139

@BloodElfik Dzięki za odpowiedz ;D

Odpowiedz
1
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@Rita139 Nie ma za co ;) taka rola autorów quizów :D

Odpowiedz
Sailor3966

Sailor3966

Sędzia nie jest znienawidzonym zawodem.

Odpowiedz
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@Sailor3966 To opinia subiektywna, korzystałam z różnych list w internecie i niektórzy nie przepadają za tym zawodem.

Odpowiedz
1
czarnykot

czarnykot

@BloodElfik no na pewno skazani

Odpowiedz
1
RaspberryQueen

RaspberryQueen

Jak ulotkarz może być gorszy od strażnika miejskiego… przecież to zwyczajny, uczciwie zarabiający człowiek.

Odpowiedz
1
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@RaspberryQueen Właśnie też się nad tym zastanawiałam. Choć uważam, że jeśli człowiek uczciwie pracuje to nie ważne gdzie, należy mu się szacunek. Jednak nie rozumiem niechęci do ulotkarzy.

Odpowiedz
1
Valt

Valt

@RaspberryQueen @BloodElfik
Niestety wiele osób nie znosi ulotkarzy, szczególnie tych, którzy chodzą po klatkach i wrzucają ulotki do skrzynek, kompletnie nie potrafią zrozumieć, że taki człowiek zarabia w ten sposób i utrudniają jak tylko się da, np. nie chcąc wpuścić.
Nawet nie wiecie jak co niektórzy potrafią się pluć z powodu ulotki czy gazetki, którą przecież można od razu wyrzucić do kosza (bo ten się często znajduję nawet na samej klatce), nawet można się spotkać z groźbami pobicia, a to wszystko z powodu, że człowiek zarabia wrzucając kawałek papieru do skrzynki…

Odpowiedz
Polak_Ateista_Dumny_Gej

Polak_Ateista_Dumny_Gej

@RaspberryQueen W teorii oba zawody zarabiają uczciwie.

Odpowiedz
RaspberryQueen

RaspberryQueen

@Polak_Ateista_Dumny_Gej Co do strażnika miejskiego, nie byłabym taka pewna.

Odpowiedz
Polak_Ateista_Dumny_Gej

Polak_Ateista_Dumny_Gej

@RaspberryQueen „W teorii”, w praktyce ulotkarz może pracować na czarno a strażnik miejski może brać łapówki.

Odpowiedz
Lakula

Lakula

Super quiz

Odpowiedz
1
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@Lakula Dzięki

Odpowiedz
DamianK

DamianK

Jak polityk moze byc gorszy niz kontrolel. Przeciez polityk to jeden z najlepszy zawodow swiata haha i jak moza lubiecc zawod pielegniarki. On jest ochydny bi trzeba dotykac chorych

Odpowiedz
1
gapik.pl

gapik.pl

Spoko :-)

Odpowiedz
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@gapik.pl Cieszę się c:

Odpowiedz
gapik.pl

gapik.pl

Siemka, ty jesteś twórcą qwizu?
Bardzo jest fajny…

Odpowiedz
BloodElfik

BloodElfik

•  AUTOR

@gapik.pl Tak, dziękuję

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej