Który duch z uniwersum Avatara mógłby zostać Twoim sojusznikiem?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 33

Kasjopea

Kasjopea

Wan Shi Tong

Odpowiedz
Hermisia

Hermisia

Hei Bai 😊❤️

Odpowiedz
1
.Victories

.Victories

Hei Bai
Hei-Bai to duch ukazujący się jako panda, który jest zazwyczaj miły i potulny, ale kiedy jest rozgniewany, zamienia się w niszczącą wszystko bestię.

fajnie :)

Odpowiedz
2
Nesyulett

Nesyulett

La

Yyy, nie znam się na tym, ale oki :'3

Odpowiedz
kybalka60

kybalka60

Duch ptakosmoka

Duch Ptako-Smoka jest stworzeniem zamieszkującym szczyt góry Hai-Riyo w Świecie Duchów. Podziel się wynikiem w komentarzu!

Odpowiedz
2
.Alice.

.Alice.

Koh
Koh, znany jako Złodziej Twarzy, jest jedną z najbardziej pradawnych i najmądrzejszych dusz w całym Świecie Duchów. Jest złowrogą istotą z ciałem ogromnej kreatury przypominającej stonogę i zamieszkuje pod pradawnym drzewem w Świecie Duchów. Jego samozwańcze imię odnosi się do jego zdolności zabierania twarzy innym stworzeniom, które wyrażą jakąkolwiek emocję.
Podziel się wynikiem w komentarzu! No nie! Ten stwór, kompletnie o nim zapomniałam! 😂

Odpowiedz
1
_krolowa_kaczusii_

_krolowa_kaczusii_

Hei-Bai to duch ukazujący się jako panda, który jest zazwyczaj miły i potulny, ale kiedy jest rozgniewany, zamienia się w niszczącą wszystko bestię.
Podziel się wynikiem w komentarzu!

taak <33

Odpowiedz
1
spiderpool

spiderpool

Duch ważkokrólika
nie słyszałem xd

Odpowiedz
LunaLovegood-Potter

LunaLovegood-Potter

Malowana Pani
Malowana Pani to życzliwy, opiekuńczy i troskliwy duch. Była strażnikiem wioski rybackiej Jang Hui lecz została z niej wygnana.
Podziel się wynikiem w komentarzu!

Wydaje się być dobrym duchem, więc jestem zadowolona z takiego wyniku ❤️

Odpowiedz
2
_Yumeko_

_Yumeko_

Duch psolwa
To jeden z moich ulubionych duchów więc ciesze się że mi wyszedł ten duch. Spoko quiz tak swoją drogą

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej