Którą postać z Gry o Tron uśmiercisz?

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Jon Snow
Daenerys Targaryen

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Tyrion Lannister
Arya Stark

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Brandon "Bran" Stark
Sansa Stark

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Cersei Lannister
Night King

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Ser Jorah Mormont
Lord Varys

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Jaime Lannister
Bronn

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Sandor "Ogar" Clegane
Tormund Zabójca Olbrzyma

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Brienne z Tarthu
Ser Davos Seaworth

Którą z tych postaci uśmiercisz?
Samwell Tarly
Gilly

8 Super!
Udostępnij quiz
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
nati.828 nati.828
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 32

Cukrowa

Cukrowa

No.. przenosimy się tutaj z pisaniem XD

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Nie chcemy przecież nikomu zaspamić powiadomień xD

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 Jaki jest twój ulubiony ród? B)

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

Starków lubię najbardziej :D A twój?

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 Ja kocham Starków, później są Targaryeni B) A ulubiona postać to Denia i oczywiście Jon, oraz każdy Stark 😂

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Chciałabym, żeby wszyscy żyjący Starkowie się zjednoczyli 😄Czekam na to od wielu sezonów 😂

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 I n dewizę ,,Północ Pamięta XD”

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Fajne są te słynne cytaty z GoT. Np. Nic nie wiesz Jonie Snow :D

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 Lubisz Ygritt? Bo ja sama nwm O.o raz jest fajna, a raz nie. Ja dopiero jetsem na 7 odcinku 5 sezonu ;(

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

Mi się udało skończyć oglądać 7 sezon :D A Ygritt lubię :) Jest lojalna, odważna. I ma śmieszne niektóre sceny :D

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 ,,Nic nie wiesz Jonie Snow… AHAHAAAAAAAAHHGGAA” ~ Jaskinia pozdrawia sezon 3 XDDD

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Hahaha :D Jednak Jon coś wie :P

Odpowiedz
1
Whitney

Whitney

Zabije za pierwsze pytanie 😭😭 Jon i Denia są naj 💓😭
@Cukrowa przytul 😭😭

Odpowiedz
3
Cukrowa

Cukrowa

@Whitney *Tuli*😎 Pomogę Ci się zemścić bo mnie też te kontrasty w******ją 😂💘

Odpowiedz
3
Whitney

Whitney

@Cukrowa powiemy Deni o tym quizie i naśle smoki na autorkę xD 😇😂

Odpowiedz
3
Cukrowa

Cukrowa

@Whitney A kto jest autorką wgl? XDDD Czeej już patrzę. Włąśnie ogl s05e06 GOT😎

Odpowiedz
2
Whitney

Whitney

@Cukrowa Ten umysłowy plankton Joffrey zdechł już? 😂😂

Odpowiedz
3
Cukrowa

Cukrowa

@Whitney Taaak i to pięknie XD

Odpowiedz
3
Whitney

Whitney

@Cukrowa mam nadzieję, że ta menda Carsei pożegna się niedługo z życiem, najlepiej w taki sam sposób jak jej synuś 😇😈

Odpowiedz
3
Cukrowa

Cukrowa

@Whitney Nie, oby spotkała ją gorsza śmierć 😈

Odpowiedz
3
Whitney

Whitney

@Cukrowa Taki sam, w jaki zginęła jej córka? 😈😂

Odpowiedz
3
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Whitney, @Cukrowa Proszę nie nasyłać na mnie smoków… chociaż jakbym przy okazji mogła osobiście spotkać Daenerys, to czemu nie :D

Odpowiedz
3
Smok.Whitney

Smok.Whitney

@nati.828 hehe 😈😂

Odpowiedz
2
Cukrowa

Cukrowa

@Whitney Ale ja nie wiem jak ;( @nati.828 No dobrze ale Jon i Daenerys to przyszła para, mówię Ci. Jak jednego zabijesz to drugi… 😈😂😂

Odpowiedz
2
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Tak naprawdę, to chciałabym, żeby razem siedzieli na żelaznym tronie, ale pewnie niestety w Grze o Tron nie będzie tak szczęśliwego zakończenia :,(

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 Znająć złowieszczego Martina, to zabije wszystkich i zostawi jakiegoś karła czy coś XDDD

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Karzeł nie byłby najgorszy xD Nocny Król lub Cersei by byli :P

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 Masz rację, Karzeł był fajny ale Cersei… ehh brak słów.

Odpowiedz
1
nati.828

nati.828

•  AUTOR

@Cukrowa Chciałabym, żeby wreszcie odpadła z gry 🔫

Odpowiedz
1
Cukrowa

Cukrowa

@nati.828 Czej.. bo pewnie biednej @Whitney robimy spam XDD

Odpowiedz
1
Whitney

Whitney

@Cukrowa spam est fajny xD 😂😂

Odpowiedz
Domiiniisiia

Domiiniisiia

Supcio :)

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej