Jakiej piosenki z CS:GO powinieneś posłuchać?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.
PixSeler
PixSeler
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 12

andrzej_duda_offical

Trafiło sie komuś ez4ence jeśli wogóle jest taka opcja?

Odpowiedz
Hajden123_player

Hajden123_player

Piosenka, której powinieneś posłuchać to:
"You're silver"!

Link: https://youtu.be/l7qDHE1PEGA

Podziel się wynikiem w komentarzu!
34 Super!
słabe

Odpowiedz
1
Hajden123_player

Hajden123_player

@Hajden123_player Piosenka, której powinieneś posłuchać to:
"You're silver"!

Link: https://youtu.be/l7qDHE1PEGA

Podziel się wynikiem w komentarzu!
słabe i to bardzo : )

Odpowiedz
Herbatka1

Herbatka1

"You're silver"!

Link: https://youtu.be/l7qDHE1PEGA

Podziel się wynikiem w komentarzu!

sluchalem jej wczesniej juz

Odpowiedz
1
noobekxd

noobekxd

Winning elo

Odpowiedz
1
Salija

Salija

Piosenka, której powinieneś posłuchać to:
„Winning”!

Link: https://youtu.be/gbObiCsnZ1U

Podziel się wynikiem w komentarzu!
Zobaczę.

Odpowiedz
1
Salija

Salija

@PixSeler Fajna

Odpowiedz
1

alan_kox

ja słucham AWP skyen i co łyso!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
1

ZiomeczeQ

don’t wanna Lose

Odpowiedz
1
ElizaPaszkowska

ElizaPaszkowska

Spoko piosenka ;)

Odpowiedz
2
Daisan

Daisan

„Don’t Wanna Lose”!

Odpowiedz
3
Kineza

Kineza

Skiny w SC;GO!
;)

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej