Jaki jest Twój dar od Boga?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 47

anonimowa_2006

anonimowa_2006

Dar Kreatywności zgadza sie ♥

Odpowiedz
RiderSmith

RiderSmith

Dar silnego ciała-noo… ZGADZA SIĘ!!!!!

Odpowiedz
RiderSmith

RiderSmith

@RiderSmith tylko w tym sensie że SILNA bo jestem chuda hehe xd

Odpowiedz
stich

stich

Dar empatii

Odpowiedz
NankaHorse

NankaHorse

Pocałuj swoją rękę 10 razy kopiuj to do 3 komentarzy
potem wpisz w Google 666 i zobacz na swoją rękę

Odpowiedz
RiderSmith

RiderSmith

@NankaHorse nie działa hehe xdd

Odpowiedz
kicia198

kicia198

Dar silnego ciała
czy ja wiem mam silne ciało jak ja jestem chuda?

Odpowiedz
Amaile

Amaile

Dar empatii
Dostałeś od Boga dar empatii! Oznacza to, że czujesz o wiele więcej niż inni ludzie. Potrafisz rozumieć emocje, wyczuwasz samopoczucia osób, które przebywają w Twoim towarzystwie i jesteś bardzo wrażliwy. Ten piękny dar pomaga zrozumieć otoczenie i współczuć. Dzięki temu możesz wspierać słabszych. Skup się na relacjach z ludźmi i zwierzętami, a z pewnością sporo osiągniesz!

Odpowiedz
Morszka

Morszka

DAR SILNEGO CIAŁA!? Nie!!!
Ja zgrabna!? tylko troszkę ;0
Wysportowana!? na 50%
Silna? Silniejsza od wszystkich moich kol ;)
Szybka? Jestem w 15% szybka xd

Odpowiedz
serio

serio

Wiktoria Izydorczyk
Dar silnego ciała
Dostałeś od Boga dar silnego ciała! Niezależnie od tego w jakiej jesteś formie, w każdej chwili możesz idealnie wyrzeźbić swoją sylwetkę. Jesteś bardzo wytrzymały, silny i szybki. Dodatkowo Twoje ciało jest bardzo zgrabne. Powinieneś skupić się na aktywnościach fizycznych – z pewnością zrobisz na tym karierę!
Lubię to! · Odpowiedz · 3 kwietnia 2017 12:30
Milcia Ananas
Też I to prawda jaki dar dostalam wedlug autorki
Lubię to! · Odpowiedz · 4 kwietnia 2017 11:14

Odpowiedz
serio

serio

Dar silnego ciała

Odpowiedz

Rajpus

Dar empatii
Dostałeś od Boga dar empatii! Oznacza to, że czujesz o wiele więcej niż inni ludzie. Potrafisz rozumieć emocje, wyczuwasz samopoczucia osób, które przebywają w Twoim towarzystwie i jesteś bardzo wrażliwy. Ten piękny dar pomaga zrozumieć otoczenie i współczuć. Dzięki temu możesz wspierać słabszych. Skup się na relacjach z ludźmi i zwierzętami, a z pewnością sporo osiągniesz!
Jestem… mi to si moźna wyzalić♥

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej