Jak nazywałbyś/nazywałabyś się, gdybyś był/była przeciwnej płci

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sigor
Sigor
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 36

jul_icka

jul_icka

Ja teraz jestem JUlia. Bym miała Małgorzata jak moja babcia i mama A jak chłopakiem Kamil jak mój kuzyn i chlopak mojej koleżanki!

Odpowiedz
1
auraxelle

auraxelle

Wow, podoba mi się, jakbym była chłopakiem to Jakub, a Julia to moje ulubione dziewczęce imię! Super trafione!!!!

Odpowiedz
1
auraxelle

auraxelle

@Sigor czy śpisz z przytulankami xD

Odpowiedz
julaaa_kot

julaaa_kot

@ninaaleksandra dzięki xD

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (4)
MonikaT-pose

MonikaT-pose

Małgorzata/Kamil
no morzę xd

Odpowiedz
Sigor

Sigor

•  AUTOR
Odpowiedz
jul_icka

jul_icka

@MonikaT-pose ja też tak samo

Odpowiedz
Ashavia

Ashavia

Patryk
Podoba mi się :)

Odpowiedz
Sigor

Sigor

•  AUTOR

@Ashavia To super dzięki 😁

Odpowiedz
1
Ashavia

Ashavia

@Sigor
Nie ma za co 😊

Odpowiedz
raaakiki

raaakiki

o nie !

Odpowiedz

Z...r

Masz fajne pomysły na quizy. Zobaczyłam tylko ten bo prosiłeś

Odpowiedz
1

Z...r

@Sigor Zgadzasz się z tym ?

Odpowiedz
1
Sigor

Sigor

•  AUTOR

@ZuzaLilyPotter nwm, może trch, ale niezbyt

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (6)
Moon.Light.13

Moon.Light.13

Byłabym Jakubem 😁

Odpowiedz
Sigor

Sigor

•  AUTOR
Odpowiedz
auraxelle

auraxelle

@WhiteWolf. Ja też

Odpowiedz
RODOxDwszystkienazwyzejente

RODOxDwszystkienazwyzejente

Byłbym Dominiką xD

Odpowiedz
Sigor

Sigor

•  AUTOR
Odpowiedz
ekimqnoma

ekimqnoma

Nazywałbym się Małgorzata. Fajny Quiz

Odpowiedz
Sigor

Sigor

•  AUTOR

@ekimqnoma Bardzo mnie to cieszy

Odpowiedz
FankaMelanieMartinez

FankaMelanieMartinez

Ja nazwała bym się Kamil

Odpowiedz
1
Sigor

Sigor

•  AUTOR

@piesek4000 dzięki za przejście quziu!

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej