Jak dobrze znasz Roksane Węgiel?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
.Chloe. .Chloe.
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 20

12nikolax

12nikolax

4/12 ale jest blad moja siostra ktora jest wielka fanka powiedziala ze o swoim talencie dowiedziala sie na obiedzie takze prosze o poprawe gdyz to jest karygodny blad.

Odpowiedz
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR

@12nikolax yyy no ale tak jest w quizie

Odpowiedz

Ewelga

12/12 Roxie to z mojej klasy jak mogłabym jej nie znać :)

Odpowiedz
Alpaczek_13

Alpaczek_13

11/ 12 super quiz

Odpowiedz
Elena_Salvatore

Elena_Salvatore

9/12

Odpowiedz
1
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR
Odpowiedz
1
Susan_Dreamet

Susan_Dreamet

7/12 lubię Roxie, ale za dużo to nie wiem 😅

Odpowiedz
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR

@Susan_Dreamet spoko fajnie że ją lubisz

Odpowiedz
1
Susan_Dreamet

Susan_Dreamet

@.Chloe. nom, lubie słuchać piosenek w jej wykonaniu

Odpowiedz
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR

@Susan_Dreamet ja tez moja mama często puszcza przez głośnik to ja od razu jak zahipnotyzowana chodzę XD

Odpowiedz
1
Susan_Dreamet

Susan_Dreamet

@.Chloe. XD no fajnie

Odpowiedz
Naira

Naira

9/12 my idolka♥

Odpowiedz
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR

@applemint moja też 💖

Odpowiedz
Naira

Naira

@.Chloe. ♥♥

Odpowiedz
Lusi_kot

Lusi_kot

7/12 😊

Odpowiedz
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR

@Lusi_kot brawo 😃

Odpowiedz
_Aiwilo_

_Aiwilo_

5/12
Nie znam jej XD

Mimo to super quizy! ♥

Odpowiedz
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR
Odpowiedz
1
..Lucy..

..Lucy..

12/12 super

Odpowiedz
1
.Chloe.

.Chloe.

•  AUTOR

@LLuna 💟

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej