Jak dobrze znasz Roberta Downey Jr.?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 54

inna.0d.innych

inna.0d.innych

10/10

KOCHAM GO 😂❤

Odpowiedz
1
Owczunia

Owczunia

Jeden z moich ulu aktorów
5/10

Odpowiedz
1

Batonowski

Jeden z ulubionych aktorów, a tak mało o nim wiem :d

Odpowiedz
1
endgame

endgame

4/10
wg czekalam na taki quiz xD

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@endgame haha, w takim razie zapraszam też na Chrisa i Toma 😂💞

Odpowiedz
1
endgame

endgame

Odpowiedz
2
Alvaris566

Alvaris566

6/10

Odpowiedz
2
MisZelus

MisZelus

8/10

Odpowiedz
2
PrincessInTrainers

PrincessInTrainers

10/10 🥰

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

Super, kochanie ❤️ I gratuluję SG ♥️

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso danke Liebling 💗

Odpowiedz
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim A po polskiemu? 😂

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso dziękuję kochanie 😂

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim No… XD Tak trzymaj 😂💓

Odpowiedz
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso nein 😂💗

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim 😂💕🖕🏻

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso lof u 😂💗

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Kitraj się 😂💛

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso nie mam z kim 😒😂💞

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Ze mną możesz xD 💝

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso czemu miałam wrażenie, że napiszesz to co wczoraj z tymi shipami? XDDDD

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim MILIP! 😂

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso yaaaaah! Może jeszcze będzie zaraz DAMI albo MIMI co? XD

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim TAK, BOŻE, TAK! 😂 😂 😂 I SYMI! 💝 No i oczywiście REMI XDDDD

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso i co jeszcze? NAMI? Albo JAMI?

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim KLAMI XDDDD

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso i co jeszcze? XD

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim RAMI XD

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso CZY TY MNIE SHIPUJESZ Z MOIM BRATEM?! 😶

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Nieee 😂😏💓

Odpowiedz
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso wcaaaale XD to dla kogo jest przeznaczone RAMI? XDD

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Eee… Radek? 😂

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso nie znam… Kto to? XDDD

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Ja wersja męska xD

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso uuu… Masz bliźniaka? 😂💞

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Moze 😏💜

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

Podobijam @Mikeyla.Lim

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Komentarze

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim Skarbie 😘

Odpowiedz
1
Mikeyla.Lim

Mikeyla.Lim

•  AUTOR

@Expulso nie wierzę XD kiedyś by to po prostu nadeszło 😂💞

Odpowiedz
1
Expulso

Expulso

@Mikeyla.Lim To się dzieje naprawdę XDDDD UFIESZ F TO

Odpowiedz
1
XxxOliwiaaaXx

XxxOliwiaaaXx

2/10 z odpowiedziami strzelałam bo nawet nie wiem kto to jest

Odpowiedz
1
DreamyMoon

DreamyMoon

7/10 Coś tam wiesz…
Poszło Ci całkiem nieźle, ale popełniłeś kilka błędów. Dowiedz się o tym jakże cudnym aktorze jeszcze kilku rzeczy i spróbuj ponownie! Podziel się wynikiem w komentarzu!
Też zgadywałam 😂 i trochę o nim czytałam 👌🏻

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej