Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

I’m ok

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Tenis_owka
Tenis_owka
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:

Komentarze sameQuizy: 11

cock

cock

ale ch**owy quiz

Odpowiedz
Tenis_owka

Tenis_owka

•  AUTOR

@cock Dzięki, wzruszyłam się, całe życie o tym marzyłam, słyszeć takie coś od Ciebie to zaszczyt! 😊

Odpowiedz
1
cock

cock

@Tenis_owka ciesze sie ze moglem pomoc

Odpowiedz
1
natala_f1

natala_f1

Już ci chyba kiedyś pisałam nawet, ja też miałam ciężko, a właśnie dzisiaj spełniłam jedno ze swoich największych marzeń, na które ciężko pracowałam i czuję się taka szczęśliwa 💕.

Ja zawsze uważałam, że to dzięki marzeniom staje się kimś lepszym i spełnienie każdego najmniejszego marzenia nadaje życiu sens. Dlatego mam ich dużo, a dziś to jedno z większych, o którym już właściwie zapomniałam spełniło się i dzięki temu mam wielkiego kopa na nowy rok szkolny. Nie bójcie się marzyć 🥰.

Dziękuję za dodatkową motywację od ciebie 😘, trzymaj się 💓

Odpowiedz
2
Tenis_owka

Tenis_owka

•  AUTOR

@natala_f1 Ty też się trzymaj.❤️

Odpowiedz
2
.leah.

.leah.

Ojej, przykro mi… Czrsem też w życiu mam tak, że nie wierzę, że ma ono sens. Jak chcesz pogadać, to moje pv zawsze otwarte :)

Odpowiedz
2
Tenis_owka

Tenis_owka

•  AUTOR

@.leah. Nie, nie jestem chodzącą depresją. Czasem tak, no ale ostatnio dużo lepiej. Nie muszę na razie z nikim rozmawiać, nie płakałam już chyba od poniedziałku więc jest sztos. Jak będę chciała to dziękuję, napiszę💓🥺❤️

Odpowiedz
2
.leah.

.leah.

@Tenis_owka oki❤️

Odpowiedz
2
k.a.r.p.p.i.

k.a.r.p.p.i.

Będzie dobrze. Naprawdę trzymaj się. Kiedyś słońce wstanie i już obie będziemy szczęście, wspólnie. Nie zadręczaj się tym wszystkim, na chwilę zapomnij o tenisie, o ludziach. Po prostu żyj❤️

Odpowiedz
3
Tenis_owka

Tenis_owka

•  AUTOR

@k.a.r.p.p.i. Rybko, ja nie pisałam że ja mam taką depresję XD, dużo ludzi to tak odebrało. Chciałam tu podkreślić, że mam w cholerę ciężko, a radzę sobie jakoś, nie płaczę całe dnie, ani nie słucham depresyjnej muzyki.

Odpowiedz
2
k.a.r.p.p.i.

k.a.r.p.p.i.

@Tenis_owka To się cieszę, po prostu się martwiłam❤️

Odpowiedz
3

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej