„God of War” czy „Devil May Cry”? – O jakiej serii mowa?


Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 43

Ancient.Conjurer

Ancient.Conjurer

18/25
Kurde, myślałem że lepiej mi pójdzie, bo kocham GOW'a jak i DMC.

Odpowiedz
Made_In_Hell

Made_In_Hell

Całkiem, całkiem!
Poszło Ci całkiem nieźle i odpowiedziałeś na część pytań. Najpewniej znasz przynajmniej jedną z tych serii.

Szczególnie Devil May Cry
God of War też
Jeszcze nie miałem okazji zagrać ale czuje że będzie za*ebiste

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@HeHe_Mr.DeadWeight
Obie serie są przez******** pod każdym względem.

Odpowiedz
1

Q...e

kocham obydwie gry

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Qtaro_exe
Nie dziwię się, bo obie są zayebiste. 💪

Odpowiedz

Q...e

@Valt MAŁO POWIEDZIANE

Odpowiedz
1
optymistycznymarzyciel

optymistycznymarzyciel

fajny quiz

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR
Odpowiedz
Tomciakowy

Tomciakowy

23/25 :p

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Dzojko
Brawo brawo. :D

Odpowiedz
1
Melanie_Riddle

Melanie_Riddle

Twój wynik: 8/25 Słabo…
Niestety nie poszło Ci najlepiej, prawdopodobnie nie znasz za dobrze tych serii.
Super Quiz i Gratuluję SG♥

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Melanie_Riddle
Dzięki :3

Odpowiedz
Davil

Davil

Ten obrazek na miniaturce to my kłócący się o (*wstaw tutaj dosłownie jakąkolwiek rzecz*)
Natrafiłam ostatnio na anime DMC i zastanawiałam się, czy się nie zabrać, a patrzę tutaj, że ten Dante taki ładniutki… I mean, grafika i animacja bardzo ładne!

Odpowiedz
1
Davil

Davil

@Valt Ale i tak – nasze kłótnie mają więcej sensu niż te w Sejmie!

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Davil
Oj zdecydowanie!

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (13)
Twylla

Twylla

Twój wynik: 12/25
Nie grałam w żadną z nich, ale teraz jeszcze bardziej chcę je mieć♥️

Odpowiedz
1
Twylla

Twylla

@Valt O dzięki, zacznę grać od najłatwiejszych, bo jestem takim noobem, że chwilę zajmie mi ogarnięcie tego, a jak się już dobrze wkręcę to przejdę te trudniejsze XD

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@Twylla
No to od piątki najlepiej zacząć, jest najłatwiejsza. :P A slashery jako gatunek faktycznie wymagają trochę wprawy, to nie ma co się na głęboką wodę brać od razu. xd

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)
Lelouch

Lelouch

12/25
nie grałem w żadną z tych gier ale zachęciłeś mnie do Devil May Cry

Odpowiedz
1
Valt

Valt

•  AUTOR

@123777
Cieszę się, że quiz zachęcił, warto zagrać. :D

Odpowiedz
Krakowski_Kratos

Krakowski_Kratos

18/25 no niestety w życiu nie grałem w Devil May Cry

Odpowiedz
1
Krakowski_Kratos

Krakowski_Kratos

@Valt tak zwłaszcza przy bohaterze bo o capcom to coś tam wiem no nie

Odpowiedz
Valt

Valt

•  AUTOR

@Krakowski_Kratos
No tak, najtrudniej przy szczegółowych informacjach z fabuły i lore.

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (1)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej