Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Flowers Lovers

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 21

singularainty

singularainty

aspołeczna ameba – piękne
w ogóle sama żałuję, że nie przeczytałam wcześniej, bo opowiadanie jest genialne
no i takie uroczeeeee strasznieeee
i choć bym miała czekać następne dwa miesiące, poczekam na jeszcze jedno takie cudeńko <3

Odpowiedz
1
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@singularainty dziękuję, to miłe haha

Odpowiedz
forever.young

forever.young

ten ojczulek to chyba sam nie wie co plecie, skoro sie pogodzil z orientacja, to niech sie odwali 👀
kim aspoleczna ameba doyoung no trzymajcie mnie hahahahah
hyuck ma swietne teksty w ogole
co on sie zagadac boi, chlop gryzie czy jak
jungwoo przylepa, uroczo >.<
jaki on pewny siebie sie zrobil, doyoung przy nim taki bottom

swietne to jest ksksk zaluje ze tak odkladalam czytanie :"")
chociaz przynajmniej na wf'ie bylo co robic

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@forever.young dziękuję! <33

Odpowiedz
1

e...s

to jest przecudowne♥️

Odpowiedz
2

e...s

@eclairs a i leci do ulubionych

Odpowiedz
1
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@eclairs dziękuję 🥺

Odpowiedz
1
jeonn.iee

jeonn.iee

O JA NIE MOGE CZEMU NIE CZYTALAM TEGO WVZORAJ, TO JEST TAKIE UROCZEE

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@somitears NIE WIEM
ALE DZIĘKUJE

Odpowiedz
Anoki

Anoki

Ojeju,jakie to ślicznee 🥺💖
Ja się za dużo nie wypowiem, bo myślę,że komentarz Sanji wszystko zawarł także no… Pozostało życzyć Strony Głównej czy jakiegoś innego wyróżnienia…
(A ta miniaturka jest przepiękna :') )

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@Anoki dziękuję 🔆

Odpowiedz
Im.Sanji

Im.Sanji

Po pierwsze, pogodzenie się z orientacją oznacza w równym stopniu zaakceptowanie tego, że w przyszłości może wejść w związek jej odpowiadający. Także nie rozumiem zachowań takich ludzi i świetnie, że to pokazałaś ;-;
ASPOŁECZNA AMEBA, bosz, Hyukkkk
"Nie ma rady złotko, siadasz i opowiadasz" XDDDDD KC
BORZE BRUH XD no cóż
kjut ;-; przylepa Woo ;-;
No niby nie oglądacie, ale trajkotać w tle w sumie może, nie wiem, chociaż cisza też jest urocza, ale takie wyłączenie tv z duupy jest zabawne XD
JUNGWOO JAKI PEWNY SIEBIE
Moi znajomi od razu zaczęliby strzelać focie i potem dokuczać "a nie mówiłxm" XDD
Ej serio, śliczniutkie to takie :3 Chyba jedno z najlepszych, jakie napisałaś! Strasznie mi się podoba, mówię Ci *^*

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

Dziękuje 💞💞
Jak ja kocham twoje komentarze shhdhs @Im.Sanji

Odpowiedz
1
starman

starman

To jest dzieło sztuki!😭🤚 Nie znam występujących tam postaci, ale bardzo mi się podobało

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@eternally dziękuję bardzo <33

Odpowiedz
1
.Adaka.

.Adaka.

Super napisane! Piękna miniaturka!
Życzę stronę główną

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

@Adaka12 dziękuję bardzo!!

Odpowiedz
1

c...k

Kocham horrory
i wyglądam jakbym kochała lolz
Donghyuck mój ziom

Odpowiedz
2

c...k

ej k**** wtf ja myślałam że to seria będzie-
UPS
NIE DOCZYTAŁAM

Odpowiedz
2
mistletoe_

mistletoe_

Kolejne cudowne opowiadanie💗! Idzie do ulubionych^^

Odpowiedz
2
hyuckiesfairy

hyuckiesfairy

•  AUTOR

Dziękuję, strasznie mi miło aish ❤️@mistletoe_

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej