Czy według Ciebie jest to irytujące? — Edycja sportowa!

Czy irytują Ciebie sezonowcy?
Tak
Nie

Czy według Ciebie osoby, które przychodzą na siłownię, by zrobić wyłącznie zdjęcie są irytujące?
Tak
Nie

Czy irytują Cię osoby wyzywający kibiców/zawodników innego klubu?
Tak
Nie

Czy irytują Cię osoby, które uważają się za znawców wszystkich możliwych sportów, a tak naprawdę nie wiedzą niczego na ten temat?
Tak
Nie
Reklama

Czy irytuje Cię, gdy niektóre osoby bardzo często nie ćwiczą na lekcjach wychowania fizycznego?
Tak
Nie

Czy według Ciebie irytujące jest faworyzowanie drużyny przez sędziego?
Tak
Nie
Reklama

Irytują Cię osoby komentujące Twój trening, które same nic nie robią w tym kierunku?
Tak
Nie

Czy irytuje Cię zafascynowanie treningiem wyłącznie na początku nowego roku?
Tak
Nie

Reklama
114 Super!
Udostępnij quiz
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 38

Julisiowa-Emotisia-LPS

Julisiowa-Emotisia-LPS

Faaajne.

Odpowiedz
1
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR
Odpowiedz
Arbuzik16

Arbuzik16

Naprawdę pomysłowy quiz 😀 większość była na „tak”

Odpowiedz
1
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR

@Arbuzik16 Dziękuję ☺️

Odpowiedz
1
OliwiaOliwka1421

OliwiaOliwka1421

@Arbuzik16 Tylko jedno na nie😁😊

Odpowiedz
2
--blashy--

--blashy--

Fajny Quiz 🤓👍🏻🎾

Odpowiedz
1
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR

@Anli310 Dziękuję 😊

Odpowiedz
1
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

Ja jestem osobą, która bardzo często nie ćwiczy na wf
Nie wiedziałam, że jestem aż tak irytująca xd

Odpowiedz
5
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR

@Urocza_Eileen Haha, coś chyba należy z tym zrobić 🤔😂

Odpowiedz
1
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

@Lestaaa no tylko co? Xd

Odpowiedz
kirishima_eijirou

kirishima_eijirou

@Urocza_Eileen ty nie ćwicz, ty z**********.

Odpowiedz
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

@alan_pedal emmmm aha

Odpowiedz
kirishima_eijirou

kirishima_eijirou

@Urocza_Eileen cii że ja tak nie robie, wsm to boje sie że nie zdam przez wf bo miałem jedynke na półrocze, debil no debil

Odpowiedz
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

@alan_pedal mi też wf średnią psuje. Nawet jak czasami bardzo się staram to ten koleś i tak stawia mi 4, przez co średnia idzie w dół. A podobno na wf miały liczyć się chęci

Odpowiedz
kirishima_eijirou

kirishima_eijirou

@Urocza_Eileen ja najczęściej nie ćwicze bo nie chce sie przebierać (a musze w damskiej szatni co jest jeszcze gorsze) wstydze sie po prostu

Odpowiedz
1
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

@alan_pedal a ty jesteś chłopakiem, czy dziewczyną (wiem, że dziwne pytanie) bo z tą szatnią damską nie wiem.
Ja dziewczyną, ale kiedyś jakiś chłopak nas podglądał, więc w ramach kary nasza kochana wuefistka kazała nam się przebierać z chłopakami 😑

Odpowiedz
kirishima_eijirou

kirishima_eijirou

@Urocza_Eileen w sensie chłopak ale żadnen nauczyciel nie wie o tym, tylko kilka najbliższych znajomych/przyjaciół

Odpowiedz
1
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

@alan_pedal czyli czujesz się chłopakiem, ale jesteś w ciele dziewczyny (jeśli tak to się mówi) ? Sorki, ale ja trochę nie kumata jestem 😅

Odpowiedz
1
kirishima_eijirou

kirishima_eijirou

@Urocza_Eileen tak, po prostu trans ale tak też można

Odpowiedz
1
Urocza_Eileen

Urocza_Eileen

@alan_pedal wolałam nie pisać trans, bo myślałam, że mogę w ten sposób kogoś obrazić.
Ale jak tak to współczuję z tą szatnią, zawsze można się przebierać w toalecie, ale to jest trochę niewygodne.

Odpowiedz
1
kirishima_eijirou

kirishima_eijirou

@Urocza_Eileen jest strasznie niewygodnie, ale jednak dużo osób też przebiera sie w toalecie a ta jest bardzo maleńka a przebieranie sie na piętrze jest problematyczne

Odpowiedz
1
Nadia_Tiger

Nadia_Tiger

Jeju to ostatnie jest takie prawdziwe
Super głosowanie 💜

Odpowiedz
1
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR

@Nadia_Tiger Dziękuję 💛

Odpowiedz
1
Karoline980

Karoline980

Fajne głosowanie

Odpowiedz
1
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR

@Karoline980 Dziękuję 😊

Odpowiedz
TwojZepsutyTelefon

TwojZepsutyTelefon

pomimo iż zaznaczyłam „tak” w tym pytaniu + sama ćwicze przez cały rok nawet jak mam okres, to mam koleżankę która nie ćwiczy na w-fie przez chorobę, i to troszkę nie fair wrzucac takie osoby do jednego worka z tymi wszystkimi klamcami, co mamusia napisze „ŻE MAJĄ PRZEZIĘBIENIE ZWOLNIĆ TRZEBA”

Odpowiedz
3
Karoline980

Karoline980

@TwojZepsutyTelefon Moje koleżanki czasem mają zwolnienie bo boli je noga/ucho/ręka albo bo mają katar.

Odpowiedz
1
TwojZepsutyTelefon

TwojZepsutyTelefon

@Karoline980 XDD tępe jakieś

Odpowiedz
.Skyline.

.Skyline.

@TwojZepsutyTelefon ja nie chodzę na wf bo nienawidzę pani a w piątek nie chce sie mojemu tacie mnie zawozić na wf so prawie w ogóle nie chodze xD tylko czasem na jakieś zaliczenie pójde xD

Odpowiedz
1
Karoline980

Karoline980

@TwojZepsutyTelefon To nie wszystko! Czasami nie mama/tata je zwalnia, tylko sam pan od WF-u, jak powiedzą, że je coś boli

Odpowiedz
TwojZepsutyTelefon

TwojZepsutyTelefon

@Karoline980 to to już jest przesada, powinni takich nauczycieli że szkół wyrzucać

Odpowiedz
Karoline980

Karoline980

@TwojZepsutyTelefon U nas to nauczyciele zwalniają ze szkoły bo – uwaga, uwaga – brzuch kogoś boli. I dyrekcja o tym wie. Można ominąć wszystkie lekcje, jeśli boli Cię głowa

Odpowiedz
TwojZepsutyTelefon

TwojZepsutyTelefon

@Karoline980 XDDD a ja myślałam, że moja szkoła jest powalona

Odpowiedz
FixuPL

FixuPL

Wszędzie tak heh

Odpowiedz
1
Danilo

Danilo

Faworyzacja wyeliminowała z Libertadores mojego Corinthians w 2013 roku i obecnym. Utłuc to za mało. A sezonowcy. Nie powiedziałbym, że sezonowcy. Każdy ma prawo mieć zajawkę na coś w danym momencie.

Odpowiedz
4
Lestaaa

Lestaaa

•  AUTOR

@Danilo Wiadomo, każdy ma inne zdanie o sezonowcach, ja na przykład znam osoby, które nie kojarząc nawet piłkarzy z danego klubu uważają się za największych fanów, bo dana drużyna coś wygrała, więc jest to według mnie po prostu słabe, jednakże cenię Twoje zdanie. 😉

Odpowiedz
1
Danilo

Danilo

@Lestaaa Powiem tak. Przedstawiona sytuacja jest faktycznie żenująca. Ale mnie to w sumie nie interesuje zbytnio. Ja na przykład miałem przez dłuższy czas love-hate wobec Flamengo, a że zbiegło się to w czasie z Copa Libertadores i Campeonato Brasileiro to inna kwestia, choć jestem pewien, że ludzie by mnie mogli za sezonowca wziąć mimo faktu, że kupuję koszulki i uczę się przyśpiewek na pamięć xD

Odpowiedz
2
Prosty_Ziom

Prosty_Ziom

Nareszcie quiz!

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej