Czy przeżyjesz na dziennej zmianie w Freddy Fazbender’s pizza?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 12

Andrut

Andrut

przeżyłam
KOCHAM TEN QUIZ, JEST ZAJ*BISTY

Odpowiedz
Shadower717

Shadower717

εε, επέζησα

Odpowiedz
mixox_

mixox_

Przezylem!

Odpowiedz
1
-.PigTail_Girl.-

-.PigTail_Girl.-

Ja przeżyje ja Old Sport XD

Odpowiedz
2
Kaonashya

Kaonashya

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jAk tO? XDDDDDDDDDDDDD PRZEŻYŁAM XDDDDDD

Odpowiedz
1
Mr.Cartoon_Bendy

Mr.Cartoon_Bendy

😂😂🤣🤣😂😆😆 tak się na śmiałem z tych przekleńst 😂😂🤣xD

Odpowiedz
2
...FireFox...

...FireFox...

ej mordo miałem na dziennej zmianie być a kończe o szóstej. wtf

Odpowiedz
1
TheInkyPsychopath

TheInkyPsychopath

•  AUTOR

@FireFoxPolska bo pracujesz od rana do 12:00

Odpowiedz
PlzHelpMeImStupid

PlzHelpMeImStupid

night’s? serio? o jezus, jak mogłem zrobić taki błąd?

Odpowiedz
Mitumaj

Mitumaj

Jeb przez okno :>

Ale przeżyłam za drugim razem XD

Odpowiedz
2
proud.to.be.directioner

proud.to.be.directioner

OMG PRZEŻYŁAM co z tego że odrazu kliknęłam jeb przez onko ALE PRZEŻYŁAM

Odpowiedz
2

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej