Czy przetłumaczysz nazwy tych fryzur na język angielski? Zgadywanka!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 53

Hikanari

Hikanari

90% spoko powtórka :)

Odpowiedz
1
sonrisa.

sonrisa.

•  AUTOR

@Hikanari fajnie, że quiz Ci się spodobał ;)

Odpowiedz
rem.

rem.

50%

Odpowiedz
1
.SunLight.

.SunLight.

Twój wynik: 50%
Średnio
Potrafisz przetłumaczyć niektóre fryzury na język angielski, jednak nie wszystkie. Podziel się wynikiem w komentarzu.
Trochę słabo, ale no cóż 😅 Świetny quiz!

Odpowiedz
1
sonrisa.

sonrisa.

•  AUTOR

@Lemon.Tea dziękuję ;)

Odpowiedz
1
Kreatywnanazwahihi

Kreatywnanazwahihi

100% QvQ

Odpowiedz
1
.hargrove.

.hargrove.

Twój wynik: 88%
Świetnie!

Odpowiedz
1
kinga21

kinga21

97%
fajny quiz

Odpowiedz
1
sonrisa.

sonrisa.

•  AUTOR

@kinga21 dziękuję

Odpowiedz
kapitanFOXY3

kapitanFOXY3

70%
No ciekawy Quiz muszę przyznać

Bardzo pomysłowy
Fajny nawet.

Ale i tak nie znam się na fryzurach, nawet po polsku więc XD

Odpowiedz
2
sonrisa.

sonrisa.

•  AUTOR

@kapitanFOXY3 haha dziękuję

Odpowiedz
1
Boniis

Boniis

80%

Odpowiedz
1
K.a.l.e.e.art

K.a.l.e.e.art

Twój wynik: 90%
Świetnie!
Bardzo dobrze idzie Ci tłumaczenie fryzur na język angielski. Podziel się wynikiem w komentarzu.
nie wiedziałam jak są afrykańskie warkocze, ale teraz wiem, fajny quiz ☺️

Odpowiedz
2
sonrisa.

sonrisa.

•  AUTOR

@K.a.l.e.e.art dziękuję ☺

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej